سلامتی و پزشکی

شرایط کرونایی استان سمنان در اولین روز بهار 401

خبرنگاران/سمنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: تنها یک بیمار تازه مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید19 در 24 ساعت گذشته در منطقه ها تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بستری شدند.

28 اردیبهشت 1401

فروشگاه اینترنتی چقدر درآمد دارد؟

هر ایرانی به طور میانه، 300 هزارتومان از درآمد ماهانه خود را صرف خرید اینترنتی می کند. به گزارش مرکز تجارت الکترونیک ایران، سهم خرید اینترنتی در کشور، سالانه با رشدی 100 درصدی روبرو است.

27 اردیبهشت 1401

10 کشور کوچک دنیا

کوچک ترین کشورهای دنیابا خبرنگاران همراه باشید تا نگاهی کنیم به لیست ده کشور کوچک دنیا از لحاظ مساحت؛ بعضی از دنج ترین کشورها، جزایر و جاهای روی زمین که با اینکه بسیار کوچک هستند نام کشور را یدک می کشند.

22 اردیبهشت 1401

سرنوشت قیمت دارو با حذف ارز ترجیحی

مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو با اشاره به شرایط ارز دارو در بودجه سال 1401، درباره نحوه اصلاح قیمت دارو به طوری که پرداخت از جیب مردم افزایش نیابد، شرح داد.

21 اردیبهشت 1401

علائمی که نشان دهنده کمبود ویتامین است

امروه غذا های آماده ای وجود دارد که مصرف آنها، تنها مواد مغذی اندکی را به بدن شما می رساند. اما باید بدانید که در صورتی که بدن شما به مقدار کافی مواد مغذی و یا ویتامنی دریافت نکند، ممکن است شاهد علائمی و نشانه هایی در بدن خود باشید.

19 اردیبهشت 1401

قلب ناسالم مغز را تهدید می نماید

تهران (پانا) - آنچه برای قلب خوب است برای مغز نیز مفید است و نتایج یک مطالعه تازه نشان می دهد که این ارتباط ممکن است به ویژه برای زنان بسیار مهم باشد.

18 اردیبهشت 1401

علیرضا سجادپور درگذشت

علیرضا سجادپور بر اثر عوارض بیماری سرطان و تومور مغزی درگذشت .

14 اردیبهشت 1401

آیا باید نگران افزایش موارد ابتلا به آنفولانزای پرندگان باشیم؟

شیوع آنفولانزای پرندگان یا (AI) Avian influenza در سراسر اروپا و آسیا به سازمان بهداشت جهانی گزارش شده است. این موضوع باعث نگرانی کارشناسان شده است. هر زمان که ویروس آنفلوانزای پرندگان در طیور در گردش باشد به علت قرار گرفتن افراد در معرض طیور آلوده یا محیط های...

12 اردیبهشت 1401

افزایش ورود گردشگران جمهوری آذربایجان به ایران

رکورد سفر جهانگردان جمهوری آذربایجان به ایران با سفر بیش از یک میلیون و 68 هزار جهانگرد جمهوری آذربایجان در 9 ماه سال جاری شکسته شد.

1 اردیبهشت 1401

نقص فنی در پرواز دیروز شیراز، در هواپیما باز شد

به گزارش خبرنگاران، امروز دومین روزی است که دو سانحه هوایی در فاصله دو روز در ایران اتفاق افتاده که دلیل هر دو سانحه نقص فنی اعلام شده است.

18 فروردین 1401

مغز در خواب، خاموش نیست! متوجه صداهای ناآشنا می گردد و در آستانه بیدارباش قرار می گیرد

در طول خواب عمیق، وجود یک صدای ناآشنا در مقایسه با صداهای آشنا، باعث ایجاد کمپلکس های کا (K complexe) بیشتر می گردد؛ نوعی موج مغزی که با اختلالات حسی در طول خواب مرتبط است.

14 اسفند 1400

هافبک آرسنال رسماً به رم پیوست

بازیکن انگلیسی تیم فوتبال آرسنال ماه های به جامانده تا انتها فصل جاری را در تیم تحت راهنمایی ژوزه مورینیو سپری خواهد نمود.

28 بهمن 1400

انفجار امیکرون در امریکا

امریکا در هفته اول سال نو میلادی مهیب ترین انفجار تاریخ خود را تجربه کرد؛ انفجار امیکرون که اولین تبعات موج حاصل از آن، کمبود تخت های بیمارستانی در سراسر این کشور است.

25 بهمن 1400

کجا موش کور ببینیم؟

موش کور، جانور جالبی است که بسیاری از افراد دوست دارند تا آن را از نزدیک مشاهده نمایند. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید تا موش کور را بیشتر بشناسیم.

19 بهمن 1400

مجمع عمومی فوق العاده پست بانک ایران 23 آذرماه برگزار می گردد

خبرگزاری خبرنگاران- مجمع عمومی فوق العاده پست بانک ایران، به منظورتصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه، روز سه شنبه 23 آذرماه امسال در تهران برگزار می گردد.

17 بهمن 1400

درخواست وزیر بهداشت از مردم همزمان با ورود سویه تازه کرونا

تهران(پانا) - وزیر بهداشت گفت که تمام مراکز واکسیناسیون را در کل کشور فعال می نماید مانند چندماه قبل که فعال بوده اند تا به همان صورت بتوانند عمل نمایند.

12 بهمن 1400

فیلم عجیب ترین افشاگری جهان جهانبخت! ، نمی خواهد رازی بماند

خبرنگاران: جهان جهانبخت به سوالات مردم پاسخ داد.

11 بهمن 1400

خواص اعجاب انگیز گلاب بر روی پوست

گلاب،به علت فواید ضد التهابی و غنی بودن از آنتی اکسیدان ها، تاثیر فراوانی در زیبایی پوست صورت دارد تاجایی که ماسک گلاب یکی از برترین ماسک ها برای زیبایی پوست است.

10 بهمن 1400

بنزین شامل چه آلاینده هایی است؟

بنزین به عنوان یکی از محصولات نفت، مخلوطی از هیدروکربن های مختلف است. بسیاری از این هیدروکربن ها و محصولاتی که از سوزاندن آن ها به دست می آید به عنوان آلاینده های هوا شناخته می شوند.

5 بهمن 1400

فرناندز: با 100 درصد اعتماد به نفس در رقابت های قهرمانی آسیا حاضر می شویم

تهران (پانا) - سرمربی تیم ملی هندبال ایران معتقد است نتایج رقابت های هندبال قهرمانی آسیا غیرقابل پیش بینی و البته سخت است، اما تیم ملی ایران با 100 درصد اعتماد به نفس پا به این رویداد می گذارد.

5 بهمن 1400
تعداد: (238)