بهداشت دهان و دندان

علائمی که نشان دهنده کمبود ویتامین است

امروه غذا های آماده ای وجود دارد که مصرف آنها، تنها مواد مغذی اندکی را به بدن شما می رساند. اما باید بدانید که در صورتی که بدن شما به مقدار کافی مواد مغذی و یا ویتامنی دریافت نکند، ممکن است شاهد علائمی و نشانه هایی در بدن خود باشید.

19 اردیبهشت 1401

خواص اعجاب انگیز جعفری و عوارض آن

جعفری نوعی سبزی خوراکی است که در انواع غذا و سوپ مورد استفاده قرار می گیرد. جعفری معمولاً به صورت تر و خشک عرضه و مصرف می گردد.بعلاوه یک منبع بسیار خوب ویتامین A، ویتامین C و ویتامین K می باشد.

18 آبان 1400

فنوکسی میتل پنی سیلین Phenoxymethyl penicillin

این داروی آنتی بیوتیک که به نام پنی سیلین V هم معروف است برای درمان عفونت های متنوع و مختلفی مانند عفونت های دستگاه تنفسی از جمله ورم لوزه و عفونت حلقی، مورد استفاده قرار می گیرد. ضمناًً در درمان عفونت های گوش و بیماری های لثه دندان هم مؤثر است. همچنین...

21 مهر 1400

خوردن خام این سبزیجات ممنوع است!

سبزیجات جزو بهترین منابع غذایی سرشار از ریز مغذی ها و ویتامین ها هستند و متخصصان تغذیه همیشه بر گنجاندن سبزیجات متنوع در برنامه روزانه تاکید دارند.

31 خرداد 1400

دستگاه شستشوی اتوماتیک دندان بی احتیاج از آب و خمیر دندان

برای بعضی از افراد مسواک زدن یک موضوع خسته نماینده است و حتی در مسواک زدن تنبلی و کوتاهی می نمایند، اما جالب است بدانید که می توانید با یاری دستگاه هوشمند و اتوماتیک Cwash دندان های خود را به سرعت تمیز کنید.

22 خرداد 1400

طرز تهیه کیک آلبالویی به 7 روش عالی و کافی شاپی

خبرنگاران | سرویس آشپزی - یکی از روش های ایجاد تنوع در دسر ها و میان وعده ها، استفاده از میوه های فصل در تهیه آنهاست. با فرا رسیدن فصل تابستان و برداشت میوه های تابستانه می توان انواع دسر های خوشمزه را با این میوه های پرخاصیت درست کرد. آلبالو از جمله میوه...

23 اردیبهشت 1400

10 خواص باورنکردنی میوه ازگیل ژاپنی یا لوکوآت و روش کاشت آن در منزل

خبرنگارانـ یکی از پرخاصی ت ترین و خوشمزه ترین میوه های کمتر شناخته شده در بین ایرانیان ازگیل ژاپنی یا لوکوآت است. با اینکه لوکوآت در بیشتر شهر های ایران قابلیت کاشت و میوه دهی را دارد، کمتر کسی با این درخت شگفت انگیز آشناست. تا به امروز ازگیل ژاپنی در...

24 فروردین 1400

قرص برای عفونت دندان؛ معرفی 5 قرص چرک خشک کن قوی برای عفونت دندان

اگر قبل یا بعد از مراجعه به دندانپزشک دچار عفونت شده باشید، قطعا شما نیز بدنبال قرص چرک خشک کن قوی برای عفونت دندان خود خواهید بود. در این خصوص داروهای مختلفی به عنوان قرص برای عفونت دندان وجود دارد؛ از جمله مترونیدازول و آموکسی سیلین که در...

1 اسفند 1399

خواص شگفت انگیز عسل سیاه برای سلامتی

عسل سیاه حاوی مقادیر زیادی مواد مغذی بوده و از بدن در برابر سرطان، حملات قلبی، سکته های مغزی و سایر بیماری ها محافظت می کند.

2 بهمن 1399

سیاه چاله های زیستی که نور اعماق دریا را می بلعند

گروهی از پژوهشگران، با آنالیز ماهیان آب های عمیق دریافتند که بعضی از این ماهی ها تا 99.956 درصد از نور دریافتی را جذب می نمایند. این برای نخستین بار است که چنین ویژگی ای در ماهیان دیده می گردد.

24 شهریور 1399

خواص درمانی آب زغال اخته

پزشکان بدون مرز/ آب زغال اخته با اسیدی کردن محیط مثانه به جلوگیری از عفونت ادراری یاری می نماید. همچنین، درمانی موثر برای عفونت های دستگاه تنفسی، آنفولانزا، سرماخوردگی و گلو درد است.

5 مرداد 1399

دانشگاه ساسکاچوان

دانشگاه ساسکاچوان در سال 1907 در شهر سسکتون کانادا در کنار رود ساسکاچوان جنوبی تاسیس شد . دانشگاه ساسکاچوان در همان ابتدای امر کار خود را با قریب به اتفاق 20000 دانشجو آغاز کرد و هم اکنون نیز بزرگترین دانشگاه ایالت ساسکاچوان به حساب می آید . شهر سسکتون نیز...

18 تیر 1399

معرفی مکان های دیدنی چیانگ مای - بخش اول

جاهای دیدنی چیانگ مای تایلنددر این مقاله از وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران شما با جاهای دیدنی چیانگ مای تایلند که یکی از پر طرفدارترین مقاصد گردشگری تایلند هست آشنا خواهیم کرد پس با ما همراه باشید .

31 خرداد 1399

جاهای دیدنی مریانج همدان را بیشتر بشناسید

در این مقاله از معرفی مکان های دیدنی همدان درباره شهرستان مریانج که یکی شهرهای این استان زیبا و تاریخی است سخن خواهیم گفت.پس اگر برنامه ای برای سفر به استان همدان دارید این مطلب مبتوانید برای شما مفید باشد در ادامه با مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید...

18 اردیبهشت 1399

اسپال 1- 2یوونتوس؛ تثبیت صدرنشینی با چنگ و دندان

یوونتوس در دیداری سخت پیروز شد در خانه اسپال 1-2 به رجحان دست یابد.

19 فروردین 1399

جشن هالووین کجا برویم؟

هتل ها و رستوران ها با انتخاب تم و فضاسازی مناسب مانند غذاهای به شکل وحشتناک تزیین شده، کیک ها و دسرهای کدو تنبل، در جذب مهمانان با یکدیگر رقابت می نمایند و در این بین بچه ها بهترین شکلات ها را می خورند.

3 فروردین 1399