کسب و کار

فروشگاه اینترنتی چقدر درآمد دارد؟

هر ایرانی به طور میانه، 300 هزارتومان از درآمد ماهانه خود را صرف خرید اینترنتی می کند. به گزارش مرکز تجارت الکترونیک ایران، سهم خرید اینترنتی در کشور، سالانه با رشدی 100 درصدی روبرو است.

27 اردیبهشت 1401

10 کشور کوچک دنیا

کوچک ترین کشورهای دنیابا خبرنگاران همراه باشید تا نگاهی کنیم به لیست ده کشور کوچک دنیا از لحاظ مساحت؛ بعضی از دنج ترین کشورها، جزایر و جاهای روی زمین که با اینکه بسیار کوچک هستند نام کشور را یدک می کشند.

22 اردیبهشت 1401

فیلم، قرارداد رسمی؛ رویای کارمندان و کابوس دلالان!

از اواسط دهه هفتاد که دولت برای کم کردن هزینه های خود اقدام به ایجاد قراردادهای جدیدی تحت عنوان پیمانی و قراردادی نموده، امنیت شغلی به دغدغه اصلی کارمندان تبدیل شده و حالا کارفرمایان می توانند به سادگی یک فرد را از کار بی کار نمایند.

16 اردیبهشت 1401

اندازه اقساط تسهیلات نهضت ملی مسکن چقدر است؟

به گزارش خبرنگاران، چندی پیش معاون وزیر راه وشهرسازی از تمدید مهلت ثبت نام متقاضیان نهضت ملی مسکن تا 15 دی اطلاع داد، طبق اعلام امروز وی باید دید اقساط تسهیلات نهضت ملی مسکن چقدر است؟

14 اردیبهشت 1401

جلد مجله چگونه طراحی و چاپ می شود ؟

طراحی و چاپ جلد مجله از مهمترین بخش های طراحی مجله و چاپ مجله به شمار می آید. اگر شما هم طراحی مجله را انجام داده باشید باید به این نکته رسیده باشید که جلد مجله بصورت ویترین یک مجله، تاثیرگذار است. جلد مجله نسبت به دیگر صفحات آن هم از لحاظ جنس کاغذ، هم از...

3 اردیبهشت 1401

قرارگیری بلوک گردشگری به عنوان ورودی غرفه ایران در نمایشگاه اکسپو دبی 2021

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از قرارگیری بلوک گردشگری به عنوان درگاه ورودی و نخستین بخش از 9 بلوک غرفه ایران در نمایشگاه اکسپو دبی 2021 اطلاع داد.

21 فروردین 1401

سئو برترین راه چاره برای بهبود کسب و کار محلی شما

برای بهبود سئو کسب و کارمان، از کجا آغاز کنیم؟سئو حرف اصلی را در افزایش ترافیک و جذب مخاطبان در فضای مجازی می زند و می توان آن را عنصری جدایی ناپذیر از بازاریابی دانست.

11 اسفند 1400

20 جاذبه پرطرفدار در اینستاگرام (قسمت اول)

شبکه های اجتماعی و نقش آن ها در معرفی دیدنی های دنیا پررنگ و قابل توجه است. در این مقاله به معرفی 20 جاذبه گردشگری فوق العاده که در اینستاگرام به اشتراک گذاشته می گردد، می پردازیم.

30 بهمن 1400

طرح رتبه بندی رستوران ها با سِرو غذاهای محلی برگزار می گردد

جشنواره سفره ایرانی، فرهنگ گردشگری با معرفی غذاها، پیش غذاها، دسرها و دمنوش های محلی شمال ایران، از 30 تیر تا 1 مردادماه در بام سبز رامسر برگزار می گردد.

29 بهمن 1400

مانع بزرگ از جهت جهش فراوری حذف شد

تهران (پانا) - قائم مقام وزارت صمت گفت از امروز طرح نو وزارت صمت در قالب قراردادهای کشف پریمیوم محصولات صنایع معدنی در بورس کالای ایران شروع شد.

26 بهمن 1400

انفجار امیکرون در امریکا

امریکا در هفته اول سال نو میلادی مهیب ترین انفجار تاریخ خود را تجربه کرد؛ انفجار امیکرون که اولین تبعات موج حاصل از آن، کمبود تخت های بیمارستانی در سراسر این کشور است.

25 بهمن 1400

بیش از 138 هزارتن سیب زمینی در شهرستان قروه فراوری شد

خبرنگاران/کردستان مدیر جهادکشاورزی شهرستان قروه گفت:درسال زراعی گذشته 410 هزار تن انواع محصولات زراعی در این شهرستان فراوری شده که مهمترین آنها 95 هزار تن گندم،7 هزار و 800 تن جو و 138 هزارو450 هزار تن سیب زمینی است.

24 بهمن 1400

اعلام علت جابجایی در هیئت مدیره از سوی باشگاه استقلال

باشگاه استقلال علت جدایی مجتبی عبداللهی از هیئت مدیره این باشگاه را اعلام نمود.

17 بهمن 1400

بهترین رستوران های زنجان کدامند؟

اگر دلتان میخواد از تابستان داغ برای چند روزی در امان بمانید و به شهری خنک سفر کنید شاید بهتر باشد به زنجان فکر کنید. از آنجایی هم که آدم در هر سفری ناگذیر از رفتن به رستوران های آن شهر است، دلش می خواهد بداند در کجا و کدام رستوران می تواند غذای باب طبع...

7 بهمن 1400

چهار کشته درپی سقوط بالگرد در کانادا

پلیس کانادا بیان کرد چهار کارمند شرکت برق هیدرو وان در پی سقوط بالگردشان در جنوب استان اونتاناریو جان خود را از دست دادند.

16 دی 1400

فراهم شدن شرایط خرید خودرو بصورت اقساطی و تحویل فوری

فروش اقساطی خودرو فرصتی است که برخی از مراکز با توجه به نوسانات شدید بازار و کاهش توان مردم در خرید خودرو در اختیار متقاضیان قرار داده اند.

2 آذر 1400

راجع به افزودنی های فست فودی چه میدانید؟

فست فودها، خیلی سریع تر از آن چیزی که تصور می کردیم، به زندگی ما وارد شده اند و چه بخواهیم و چه نخواهیم، در زندگی روزمره مان نقش مهمی دارد.

27 آبان 1400

لندن دومین شهر نوآور دنیا شد

شیوع کووید19سبب شد تا دنیا، فناوری را در کانون توجه قرار دهد و از مزایای آن بیشترین بهره را بگیرد تا هرچه سریع تر از بحران های این همه گیری خارج گردد. همین موضوع زمینه ساز توسعه بیشتر تکنولوژی در دنیا شد و به همین دلیل بعضی شهرها در زمینه نوآوری و... از دیگر...

14 آبان 1400

ساعت بازی پرسپولیس ، الهلال عربستان

خبرنگاران: پرسپولیس امشب به مصاف الهلال عربستان می رود تا تکلیف تیم صعود کننده به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا تعیین گردد. شاگردان یحیی گل محمدی امشب، 24 مهر ماه، از ساعت 21.30 دقیقه به وقت تهران در ریاض با رقیب عربستانی روبرو خواهند شد.

12 آبان 1400

طناز طباطبایی چه شوهری نمی خواهد ! ، خودش فاش کرد

خبرنگاران : شرایط بسیار جالب طناز طباطبایی بازیگر زن محبوب سینما برای ازدواج و انتخاب همسر آینده اش را ببینید.

11 آبان 1400
تعداد: (114)