بازاریابی و فروش

فروشگاه اینترنتی چقدر درآمد دارد؟

هر ایرانی به طور میانه، 300 هزارتومان از درآمد ماهانه خود را صرف خرید اینترنتی می کند. به گزارش مرکز تجارت الکترونیک ایران، سهم خرید اینترنتی در کشور، سالانه با رشدی 100 درصدی روبرو است.

27 اردیبهشت 1401

10 کشور کوچک دنیا

کوچک ترین کشورهای دنیابا خبرنگاران همراه باشید تا نگاهی کنیم به لیست ده کشور کوچک دنیا از لحاظ مساحت؛ بعضی از دنج ترین کشورها، جزایر و جاهای روی زمین که با اینکه بسیار کوچک هستند نام کشور را یدک می کشند.

22 اردیبهشت 1401

اندازه اقساط تسهیلات نهضت ملی مسکن چقدر است؟

به گزارش خبرنگاران، چندی پیش معاون وزیر راه وشهرسازی از تمدید مهلت ثبت نام متقاضیان نهضت ملی مسکن تا 15 دی اطلاع داد، طبق اعلام امروز وی باید دید اقساط تسهیلات نهضت ملی مسکن چقدر است؟

14 اردیبهشت 1401

جلد مجله چگونه طراحی و چاپ می شود ؟

طراحی و چاپ جلد مجله از مهمترین بخش های طراحی مجله و چاپ مجله به شمار می آید. اگر شما هم طراحی مجله را انجام داده باشید باید به این نکته رسیده باشید که جلد مجله بصورت ویترین یک مجله، تاثیرگذار است. جلد مجله نسبت به دیگر صفحات آن هم از لحاظ جنس کاغذ، هم از...

3 اردیبهشت 1401

سئو برترین راه چاره برای بهبود کسب و کار محلی شما

برای بهبود سئو کسب و کارمان، از کجا آغاز کنیم؟سئو حرف اصلی را در افزایش ترافیک و جذب مخاطبان در فضای مجازی می زند و می توان آن را عنصری جدایی ناپذیر از بازاریابی دانست.

11 اسفند 1400

20 جاذبه پرطرفدار در اینستاگرام (قسمت اول)

شبکه های اجتماعی و نقش آن ها در معرفی دیدنی های دنیا پررنگ و قابل توجه است. در این مقاله به معرفی 20 جاذبه گردشگری فوق العاده که در اینستاگرام به اشتراک گذاشته می گردد، می پردازیم.

30 بهمن 1400

طرح رتبه بندی رستوران ها با سِرو غذاهای محلی برگزار می گردد

جشنواره سفره ایرانی، فرهنگ گردشگری با معرفی غذاها، پیش غذاها، دسرها و دمنوش های محلی شمال ایران، از 30 تیر تا 1 مردادماه در بام سبز رامسر برگزار می گردد.

29 بهمن 1400

مانع بزرگ از جهت جهش فراوری حذف شد

تهران (پانا) - قائم مقام وزارت صمت گفت از امروز طرح نو وزارت صمت در قالب قراردادهای کشف پریمیوم محصولات صنایع معدنی در بورس کالای ایران شروع شد.

26 بهمن 1400

فراهم شدن شرایط خرید خودرو بصورت اقساطی و تحویل فوری

فروش اقساطی خودرو فرصتی است که برخی از مراکز با توجه به نوسانات شدید بازار و کاهش توان مردم در خرید خودرو در اختیار متقاضیان قرار داده اند.

2 آذر 1400

راجع به افزودنی های فست فودی چه میدانید؟

فست فودها، خیلی سریع تر از آن چیزی که تصور می کردیم، به زندگی ما وارد شده اند و چه بخواهیم و چه نخواهیم، در زندگی روزمره مان نقش مهمی دارد.

27 آبان 1400

ساعت بازی پرسپولیس ، الهلال عربستان

خبرنگاران: پرسپولیس امشب به مصاف الهلال عربستان می رود تا تکلیف تیم صعود کننده به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا تعیین گردد. شاگردان یحیی گل محمدی امشب، 24 مهر ماه، از ساعت 21.30 دقیقه به وقت تهران در ریاض با رقیب عربستانی روبرو خواهند شد.

12 آبان 1400

خاتمه داوری مرحله نخست جشنواره خط خطی

به گزارش خبرنگاران ، پس از انتشار فراخوان سومین دوره جشنواره طنز خط خطی در فروردین ماه سال جاری تعداد 623 داستان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از این میان تعداد 101 اثر به مرحله دوم داوری راه یافتند.

22 مهر 1400

شهرهایی که قطب تولید انار در ایران هستند؛ یک انار و این همه خاطرخواه!

میوه ای که رنگ و طعم و گذشته از همه این ها خواص درمانی معجزه گرش باعث شده مشتریان ثابت و پروپاقرصی داشته باشد.

16 مهر 1400

صرافان بانکی امروز دلار را چند می فروشند؟

تهران (پانا) - قیمت هر دلار آمریکا امروز چهارشنبه 17 شهریور 1400 در صرافی های بانکی به 26 هزار و 800 تومان رسید.

18 شهریور 1400

خدمات درجه یک خودرو با ایرانی کار

باتوجه به آمار ارائه شده تا خاتمه سال 98، تعداد خودروهای پلاک شده و فعال در کشور، بالغ بر 22 میلیون دستگاه است.

2 مرداد 1400

خودرو های دارای پلاک گذر موقت فاقد اعتبار، توقیف می گردد

معاون فنی مهندسی پلیس راهور ناجا گفت: چنانچه خودروی پلاک گذر موقت پس از انقضای مهلت مشخص شده از کشور خارج نگردد، مشمول کالای قاچاق می گردد.

11 تیر 1400

افت و خیز دلار در کانال 20 هزار تومان

تهران (پانا) - قیمت دلار آمریکا، امروز دوشنبه 20 اردیبهشت 1400 در صرافی های بانکی همچنان در کانال 20 هزار تومان در نوسان بوده و برای فروش روی 20 هزار و 825 تومان ایستاده است.

20 خرداد 1400

ایبیس هتل برتر سال 1399 انتخاب شد

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری خبرنگاران زیگورات خاطرنشان کرد: هتل ایبیستهران ازنظر رعایت نظافت و پروتکل های بهداشتی با رای مسافران اسنپ تریپ به عنوان هتل برتر سال 1399 انتخاب شد.

1 خرداد 1400

رشد 170 درصدی فروش هوآوی در بازار تجهیزات الکترونیکی پوشیدنی

خبرنگاران | سرویس تکنولوژی - هوآوی به عنوان عظیم ترین تولیدکننده تجهیزات مخابراتی، در بازار گوشی های هوشمند و دستگاه های الکترونیکی پوشیدنی نیز صندلی خاصی پیدا نموده است. این شرکت در بازار گوشی های هوشمند کشور چین، صندلی نخست را در اختیار دارد و در ابعاد...

21 اردیبهشت 1400

با سواد رسانه ای رویکرد جدیدی جایگزین فیلترینگ می گردد

دستورالعمل الزامات ارتقای سواد رسانه ای در حوزه محتوا و خدمات فرهنگی فضای مجازی با هدف ارتقای آگاهی، دانش و مهارت کاربران برای استفاده بهینه از فضای مجازی و ضرورت افزایش محتوای مرتبط با فرهنگ سازی و سواد مجازی از سوی شورای عالی فضای مجازی به وزارت فرهنگ...

18 اردیبهشت 1400
تعداد: (64)