استارتاپ

قرارگیری بلوک گردشگری به عنوان ورودی غرفه ایران در نمایشگاه اکسپو دبی 2021

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از قرارگیری بلوک گردشگری به عنوان درگاه ورودی و نخستین بخش از 9 بلوک غرفه ایران در نمایشگاه اکسپو دبی 2021 اطلاع داد.

21 فروردین 1401

لندن دومین شهر نوآور دنیا شد

شیوع کووید19سبب شد تا دنیا، فناوری را در کانون توجه قرار دهد و از مزایای آن بیشترین بهره را بگیرد تا هرچه سریع تر از بحران های این همه گیری خارج گردد. همین موضوع زمینه ساز توسعه بیشتر تکنولوژی در دنیا شد و به همین دلیل بعضی شهرها در زمینه نوآوری و... از دیگر...

14 آبان 1400

کمپ استارت آپی آماده سازی افراد برای بازار کار برگزار می گردد

کمپ استارت آپی آماده سازی افراد برای بازار کار از سوی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و با همکاری باشگاه مهارت و اشتغال برگزار می گردد.

14 مرداد 1400

خدمات درجه یک خودرو با ایرانی کار

باتوجه به آمار ارائه شده تا خاتمه سال 98، تعداد خودروهای پلاک شده و فعال در کشور، بالغ بر 22 میلیون دستگاه است.

2 مرداد 1400

قبل از دولت تدبیر و امید، دسترسی مردم به ابزار دیجیتال اندک بود

وزیر ارتباطات گفت: قبل از دولت تدبیر و امید ابزارهای دیجیتال به اندازه کافی در دسترس مردم نبود. اماتوسعه زیرساخت های ارتباطی باعث شد ایران دوبار در دو دوره اندازه گیری بین المللی، بالاترین نرخ رشد حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را به دست بیاورد.

7 بهمن 1399

5 مرحله کارشناسی خودرو حرفه ای چیست؟

همراه مکانیک بزرگ ترین استارتاپ خدمات خودرویی کشور است که کار خود را از اوایل سال 1392 و با ارائه خدمت کارشناسی خودرو در محل آغاز کرد. این شرکت بعد از 7 سال تا جایی پیشرفت کرده که توانسته اولین و بزرگ ترین نمایشگاه خودروهای کارشناسی شده در کشور را تاسیس...

13 آبان 1399

مرکز داده مادر شبکه ملی اطلاعات به بهره برداری می رسد

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از بهره برداری مرکز داده مادر شبکه ملی اطلاعات و مرکز تبادل داده ترافیکی (IXP) با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد.

26 مهر 1399

ستاری: نوآوری دانش بنیان ها از خودروسازی صنعتی پویا می سازد

با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری تفاهم نامه های همکاری میان شرکت های دانش بنیان قطعه ساز و گروه صنعتی ایران خودرو منعقد شد تا فرایند فراوری ایران ساخت قطعات این صنعت با پررنگ شدن نقش فعالان زیست بوم نوآوری شتاب بگیرد.

15 فروردین 1399

6 دلیل برای اجاره آنلاین اقامتگاه های مردمی با لیدوماتریپ

به خاطر می آورید آخرین سفری که رفتید چه زمانی بود؟ فکر کردن به خاطرات آخرین سفر، لبخند به لبانتان می آورد یا ناراحتتان می کند؟ فاکتورهای مختلفی برای بالا بردن میزان رضایت از سفر وجود دارد که یکی از آنها، رزرو اقامتگاهی امن و راحت است.

3 بهمن 1398