سئو برترین راه چاره برای بهبود کسب و کار محلی شما

به گزارش اسپند دود کن، برای بهبود سئو کسب و کارمان، از کجا آغاز کنیم؟

سئو حرف اصلی را در افزایش ترافیک و جذب مخاطبان در فضای مجازی می زند و می توان آن را عنصری جدایی ناپذیر از بازاریابی دانست.

سئو برترین راه چاره برای بهبود کسب و کار محلی شما

کسب و کارهای امروزی در ارتباط مستقیم با بازاریابی اینترنتی است. البته نمیتوان گفت که همه کسب و کارها برای حفظ شرایط ایده آل باید از اینگونه بازاریابی ها استفاده نمایند، بلکه چنین قابلیتی به شما این امکان را خواهد داد تا بهتر از همواره با کاربران خود ارتباط برقرار کنید و بصورت هوشمندانه ای پلن های مورد نظرتان را پیاده کنید. با نگاهی جزئی تر به دیجیتال مارکتینگ متوجه خواهید شد که سئو پایه ای ترین بخش بازاریابی محتوا می باشد. بهینه سازی موتورهای جستجو که همان سئو نامیده می گردد به شکلی عمل می نماید، که به یاری پلتفرم های آنلاین مردم را بسوی کسب و کار شما سوق دهد. در ادامه با اسپند دود کن همراه باشید تا بتوانید بیشترین ترافیک ممکن را با بودجه کم برای کسب و کار کوچکتان مهیا کنید.

سئوی خود را به گوگل محدود نکنید

اگر دنبال معنی کلمه موتور جستجو بگردید بدون شک در تعریف آن به کلمه گوگل برخورد خواهید کرد. کلمه موتور جستجو برای بسیاری از افراد معادل با گوگل است. گوگل یکی از مبتکران اصلی جستجوی آنلاین است. بنابراین این موتور جستجو یک دروازه مهم برای راهنمایی کسب و کار شما به سمتی است که بتواند به وسیله جستجوی کاربران در اینترنت پیدا گردد. با این حال گوگل تنها موتور جستجوی پرطرفدار نیست. با محدود کردن سئوی خودتان به سمت کسب رتبه بهتر در گوگل ممکن است شانس بزرگی برای رشد کسب و کار خودتان را از دست بدهید.

محلی فکر کنید

هیچ چیزی مانند اجتماعی که در آن حضور دارید و زندگی می کنید برای کسب و کار شما مهم نیست. اگر می خواهید کسب و کار کوچکتان در میان رقبا بدرخشد باید روی حضور پررنگ خودتان در محدوده محلی تمرکز کنید. سئوی محلی حرف اول را در استراتژی های بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک می زند. موتورهای جستجوی محلی زیادی وجود دارند که می توانند کسب و کار شما را به افراد مشتاقی که در اطرافتان هستند معرفی نمایند. 4 روش زیر به بهبود سئوی محلی شما یاری می نمایند.

در شبکه های اجتماعی فعالیت کنید

شبکه های اجتماعی نقش پررنگی را در حضور آنلاین کسب و کار شما ایفا می نمایند. طبق اعلام TechCrunch (سایت آنالیز محصولات نو اینترنتی و اخبار فناوری) روزانه 2 میلیارد جستجو در فیسبوک انجام می گردد. بنابراین حضور در شبکه های اجتماعی موضوعی است که نباید در دیجیتال مارکتینگ نادیده گرفته گردد. کلید اصلی بهبود سئو در شبکه های اجتماعی این است که فعال باشید. فعال بودن در چند شبکه اجتماعی برای کسب و کارهای نو چالش بزرگی است. راه هایی که در ادامه آورده شده است در انجام این کار به شما یاری می نمایند.

اطلاعات مفید به اشتراک بگذارید

به روزرسانی های نو محصولات

اخبار مرتبط با موضوعات پرطرفدار در صنعت خودتان

داستان موفقیت مشتری ها

اطلاعیه تخفیف ها

اطلاعات فروشگاه ها

معرفی محصولات

کانال های خود را محدود کنید

حفظ فعالیت ها اولین چیزی است که در خصوص شبکه های اجتماعی باید به یاد داشته باشید. بنابراین اولین سوالی که باید از خودتان بپرسید این است که مشتری های فعلی من در کدام شبکه های اجتماعی فعالیت می نمایند. سپس می توانید تمرکز خودتان را روی بهبود دادن سئو و استراتژی های بازاریابی در آن شبکه اجتماعی متمرکز کنید. به عنوان مثال اگر مشتری هایتان در پینترست عضو نیستند نیازی به افزایش فعالیت در این شبکه اجتماعی نیست.

با مشتری های خود معاشرت کنید

درگیر کردن مشتری ها ایده ای است که معمولا به وسیله کسب و کارهای کوچک به کار گرفته می گردد. تنها پست گذاشتن در شبکه های اجتماعی کافی نیست. شما باید فالوئرهایتان را با پست ها درگیر کنید. این یعنی باید به کامنت های آن ها پاسخ درست و مناسب بدهید. درواقع مطالعات نشان می دهد که 67 درصد مشتری ها از یکی از شبکه های اجتماعی به عنوان وسیله ای برای خدمات پس از فروش استفاده می نمایند. بنابراین پاسخ ندادن به کامنت ها می تواند نتیجه بسیار بدی برای شما و برندتان داشته باشد.

از یک ابزار نظارت بر شبکه های اجتماعی بهره ببرید

بعد از اینکه برترین شبکه اجتماعی را برای فعالیت های خود انتخاب کردید باید فعالیت های خودتان را در آن مدیریت کنید. اپلیکیشن های زیادی برای انجام این کار وجود دارند. به عنوان مثال Hootsuite، TweetReach، Klout و Buffer برنامه های خوب و رایگانی هستند که اطلاعات خوبی در خصوص محتوا و اندازه مشارکت مردم به شما می دهند. بسیاری از آن ها حتی اپلیکیشن موبایل نیز دارند و در پاسخ دادن کامنت ها به شما یاری می نمایند. Red Mango یکی از نمونه های خوبی است که می توانید نکته های خوبی در خصوص استفاده از شبکه های اجتماعی به عنوان ابزاری برای سئو از آن یاد بگیرید. این شرکت 76 هزار دنبال نماینده در فیسبوک و 54 هزار دنبال نماینده در توییتر دارد. تیم بازاریابی این برند از 3 تکنیک برای بازاریابی و نشان دادن فعالیت های خود به مشتری ها استفاده می نماید: درگیر کردن مشتری ها، تخفیف دادن برای محصولات و به اشتراک گذاشتن تصاویر باکیفیت.

منبع: الی گشت

به "سئو برترین راه چاره برای بهبود کسب و کار محلی شما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سئو برترین راه چاره برای بهبود کسب و کار محلی شما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید