معماری و عمران

نشست بزرگداشت پروفسور هایدماری کخ برگزار می گردد

به مناسبت گرامیداشت یاد پروفسور کخ، نشستی تحت عنوان هایدماری کُخ و تاریخ نگاری ایران باستان برگزار می گردد.

6 اردیبهشت 1401

تور مجازی سینکو تره ؛ ساحل نفس گیر سرزمین چکمه

در این مطلب، در قالب تور مجازی سراغ منطقه ساحلی سینکو تره می رویم که با جفرافیای روستایی خاص و آب وهوای مناسبش، سالانه جهانگرد های فراوانی را جذب می نماید.

5 اردیبهشت 1401

قرارگیری بلوک گردشگری به عنوان ورودی غرفه ایران در نمایشگاه اکسپو دبی 2021

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از قرارگیری بلوک گردشگری به عنوان درگاه ورودی و نخستین بخش از 9 بلوک غرفه ایران در نمایشگاه اکسپو دبی 2021 اطلاع داد.

21 فروردین 1401

بهترین شهرهای دنیا برای علاقه مندان به هنر

اگر از علاقه مندان به هنر هستید مطمئنا از سفر به شهرهایی که گالری های هنری و موزه های فراوانی دارند لذت می برید. در ادامه با بهترین شهرهای هنری دنیا آشنا می شوید.

14 اسفند 1400

20 جاذبه پرطرفدار در اینستاگرام (قسمت اول)

شبکه های اجتماعی و نقش آن ها در معرفی دیدنی های دنیا پررنگ و قابل توجه است. در این مقاله به معرفی 20 جاذبه گردشگری فوق العاده که در اینستاگرام به اشتراک گذاشته می گردد، می پردازیم.

30 بهمن 1400

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن از 15 دی، 8.8 میلیون خانوار ایرانی مستأجر هستند

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این که 8.8 میلیون خانوار ایرانی مستأجر هستند، گفت: 19 میلیون مسکن غیرمقاوم در کشور داریم.

14 بهمن 1400

همه چیز درباره کوله گردی

اگر به کوه نوردی و کمپینگ علاقه دارید باید حتما اطلاعات خود را درباره بک پکینگ بالا ببرید. برای افرادی که بار اول است کوله گردی یا بک پکینگ را امتحان می نمایند ممکن است محیط بیرون و طبیعت کمی گیج نماینده باشد. با کوله گردی به طبیعت می روید و دور از امکانات...

25 دی 1400

در اجرای قانون جهش فراوری مسکن به هزینه های پنهان توجه گردد

خبرگزاری خبرنگاران- صاحب نظر و کارشناس عرصه مسکن و ساختمان گفت: در اجرای قانون جهش فراوری مسکن با هزینه های پنهانی مواجهیم که اگر به ان توجه گردد بسیاری از اولویت های ما تغییر می نماید.

8 دی 1400

راجع به افزودنی های فست فودی چه میدانید؟

فست فودها، خیلی سریع تر از آن چیزی که تصور می کردیم، به زندگی ما وارد شده اند و چه بخواهیم و چه نخواهیم، در زندگی روزمره مان نقش مهمی دارد.

27 آبان 1400

مزایای ماسک نشاسته و روغن زیتون برای مو

نشاسته فواید زیادی برای سلامتی و زیبایی به ویژه مو دارد و باعث بلند شدن، تراکم و درخشندگی آن می گردد.

9 آبان 1400

مهجوریت رشته های هنری

خبرنگاران/چهارمحال و بختیاری انتخاب رشته تحصیلی در طول زندگی جزو یکی از مهم ترین انتخاب های سرنوشت ساز هر فردی به شمار میرود، منشا این انتخاب به دبیرستان و آن گاه به دانشگاه هر فرد باز می شود، در این میان علاوه بر خود فرزندان، والدین هم در انتخاب های...

7 مهر 1400

عواقب کذایی برای بدغذایی

متاسفانه این یک باور غلط بین مردم است. وقتی کسی صبحانه نمی خورد، مصرف هله هوله و مواد قندی در میان وعده اش بالا می رود و تازه میل و اشتهای بیشتری هم برای خوردن ناهار پیدا می کند و در این وعده، بدون کنترل غذا می خورد و در نتیجه به مرور زمان چاق می شود....

28 شهریور 1400

اسقاط به دلیل ناتوانی در پرداخت اقساط، رانندگانی که در ایستگاه فرسودگی توقف کرده اند

فرسودگی ناوگان حمل و نقل مسافری سبب شده تا مسافران و رانندگان از وضع موجود ناراضی باشند و خودروها هم نفس های آخر خود را بکشند.

23 شهریور 1400

طراحی دکوراسیون لوکس فروشگاه کفش سایر مقالات

فروشگاه ها ازمکان هایی هستندکه بیشترین رفت و آمد را دارند.امروزه فروشگاه های مختلفی ممکن است به چشممان بخورد ، ولی آنکه از نظر دکوراسیون لوکس ما را برای لحظه ای متوقف کند مهم است.طراحی ، نقش به سزائی در جذب مخاطب دارد.ما در شرکت معماری و دکوراسیون داخلی...

31 مرداد 1400

نیاز بازار مسکن به ساخت 6 میلیون واحد مسکونی تا سال 1404

بر اساس بررسی های طرح جامع مسکن، کشور تا پایان سال 1404 نیاز به ساخت حداقل 6 میلیون واحد مسکونی دارد تا التهاب شکل گرفته در سال های اخیر ساماندهی شود.

4 مرداد 1400

خبرنگاران فراخوان پنجمین جایزه کتاب سال ایلام منتشر شد

ایلام- خبرنگاران - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: فراخوان پنجمین دوره آیین جایزه کتاب سال استان به عنوان شروع تقویم اجرایی این آیین اعلام و منتشر شد.

26 خرداد 1400

ماجرای انیمیشن به روایت بزی که پرواز کرد

به گزارش خبرنگاران ، کتاب ماجرای انیمیشن به روایت بزی که پرواز کرد نوشته سمیه صوفیان با تصویرگری حمید خلوتی از سوی انتشارات هوش ناب برای گروه سنی 8 سال به بالا منتشر شده است.

7 خرداد 1400

وام مسکن روستایی افزایش می یابد

تهران (پانا) - مدیرکل مسکن روستایی بنیاد مسکن می گوید در خواست افزایش تسهیلات مسکن روستایی را به هیئت دولت ارائه شده است چرا که با افزایش نرخ تورم این میزان وام جوابگوی متقاضیان برای ساخت نیست.

6 اردیبهشت 1400

خبرنگاران تحول صنایع معدنی در جنوب و توسعه پایانه صادراتی در حاشیه دریای خزر

استان ها- خبرنگاران- پیرو افتتاح طرح های ملی پنجشنبه های هر هفته، امروز (30 بهمن ماه) چهار طرح صنعتی، معدنی و کشاورزی با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس جمهوری شروع بکار کرد که هر یک تحولی در حوزه صنایع معدنی و صادرات در استان های هرمزگان، کرمان و مازندران ایجاد...

27 اسفند 1399

خبرنگاران عرضه کتاب دوسالانه مجسمه سازی با محتوای پژوهشی

تهران- خبرنگاران- مسئول پژوهش شورای دبیران هشتمین دوسالانه ملی مجسمه سازی تهران، گفت: پروژه کیوریتوریال دنبال پاسخ پرسش هایی می رود که برای دنیای هنر مهم است، این کار مستلزم مطالعه و پژوهش است.

17 بهمن 1399
تعداد: (38)