بازسازی، نوسازی و تعمیرات ساختمان

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن از 15 دی، 8.8 میلیون خانوار ایرانی مستأجر هستند

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این که 8.8 میلیون خانوار ایرانی مستأجر هستند، گفت: 19 میلیون مسکن غیرمقاوم در کشور داریم.

14 بهمن 1400

همه چیز درباره کوله گردی

اگر به کوه نوردی و کمپینگ علاقه دارید باید حتما اطلاعات خود را درباره بک پکینگ بالا ببرید. برای افرادی که بار اول است کوله گردی یا بک پکینگ را امتحان می نمایند ممکن است محیط بیرون و طبیعت کمی گیج نماینده باشد. با کوله گردی به طبیعت می روید و دور از امکانات...

25 دی 1400

در اجرای قانون جهش فراوری مسکن به هزینه های پنهان توجه گردد

خبرگزاری خبرنگاران- صاحب نظر و کارشناس عرصه مسکن و ساختمان گفت: در اجرای قانون جهش فراوری مسکن با هزینه های پنهانی مواجهیم که اگر به ان توجه گردد بسیاری از اولویت های ما تغییر می نماید.

8 دی 1400

مزایای ماسک نشاسته و روغن زیتون برای مو

نشاسته فواید زیادی برای سلامتی و زیبایی به ویژه مو دارد و باعث بلند شدن، تراکم و درخشندگی آن می گردد.

9 آبان 1400

عواقب کذایی برای بدغذایی

متاسفانه این یک باور غلط بین مردم است. وقتی کسی صبحانه نمی خورد، مصرف هله هوله و مواد قندی در میان وعده اش بالا می رود و تازه میل و اشتهای بیشتری هم برای خوردن ناهار پیدا می کند و در این وعده، بدون کنترل غذا می خورد و در نتیجه به مرور زمان چاق می شود....

28 شهریور 1400

اسقاط به دلیل ناتوانی در پرداخت اقساط، رانندگانی که در ایستگاه فرسودگی توقف کرده اند

فرسودگی ناوگان حمل و نقل مسافری سبب شده تا مسافران و رانندگان از وضع موجود ناراضی باشند و خودروها هم نفس های آخر خود را بکشند.

23 شهریور 1400

طراحی دکوراسیون لوکس فروشگاه کفش سایر مقالات

فروشگاه ها ازمکان هایی هستندکه بیشترین رفت و آمد را دارند.امروزه فروشگاه های مختلفی ممکن است به چشممان بخورد ، ولی آنکه از نظر دکوراسیون لوکس ما را برای لحظه ای متوقف کند مهم است.طراحی ، نقش به سزائی در جذب مخاطب دارد.ما در شرکت معماری و دکوراسیون داخلی...

31 مرداد 1400

نیاز بازار مسکن به ساخت 6 میلیون واحد مسکونی تا سال 1404

بر اساس بررسی های طرح جامع مسکن، کشور تا پایان سال 1404 نیاز به ساخت حداقل 6 میلیون واحد مسکونی دارد تا التهاب شکل گرفته در سال های اخیر ساماندهی شود.

4 مرداد 1400

ماجرای انیمیشن به روایت بزی که پرواز کرد

به گزارش خبرنگاران ، کتاب ماجرای انیمیشن به روایت بزی که پرواز کرد نوشته سمیه صوفیان با تصویرگری حمید خلوتی از سوی انتشارات هوش ناب برای گروه سنی 8 سال به بالا منتشر شده است.

7 خرداد 1400

وام مسکن روستایی افزایش می یابد

تهران (پانا) - مدیرکل مسکن روستایی بنیاد مسکن می گوید در خواست افزایش تسهیلات مسکن روستایی را به هیئت دولت ارائه شده است چرا که با افزایش نرخ تورم این میزان وام جوابگوی متقاضیان برای ساخت نیست.

6 اردیبهشت 1400

خبرنگاران تحول صنایع معدنی در جنوب و توسعه پایانه صادراتی در حاشیه دریای خزر

استان ها- خبرنگاران- پیرو افتتاح طرح های ملی پنجشنبه های هر هفته، امروز (30 بهمن ماه) چهار طرح صنعتی، معدنی و کشاورزی با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس جمهوری شروع بکار کرد که هر یک تحولی در حوزه صنایع معدنی و صادرات در استان های هرمزگان، کرمان و مازندران ایجاد...

27 اسفند 1399

آرامگاه یعقوب لیث دزفول، بنیانگذار سلسله صفاریان و زبان فارسی

آرامگاه یعقوب لیث دزفول که به رادمان پور ماهک هم معروف است، در شمال شرقی روستای شاه آباد با گنبدی مخروطی شکل دندانه دار به راحتی دیده می شود. با ما در این مقاله جذاب و خواندنی همراه باشید تا بدانید آرامگاه یعقوب لیث کجاست و پی به اسرار معماریش ببرید.

20 آذر 1399

شیائومی Mi 10T Pro: پرچم داری با صفحه نمایش 144 هرتز و باتری 5 هزار میلی آمپری

چند روز پیش، شیائومی از سه گوشی سری Mi 10T رونمایی کرد.

17 آبان 1399

فیلم تکه های یک زن؛ تمجید اسکورسیزی از یک درام دردناک

فیلم سینمایی تکه های یک زن (Pieces of a Woman) جدیدترین اثر کورنل موندروتسو کارگردان اهل مجارستان از جمله آثاری است که در روزهای اخیر در جشنواره بین المللی فیلم ونیز 2020 روی پرده رفته است.

30 مهر 1399

سفیر ایران: هیچ کشوری به اندازه ایران خواستار سربلندی عراق نیست

سفیر کشورمان در بغداد با اشاره اشتراکات تاریخی غیرقابل انکار ایران و عراق تأکید کرد که هیچ کشوری به اندازه جمهوری اسلامی ایران خواستار موفقیت و سربلندی عراق نیست.

21 مهر 1399

آزادسازی فضای اطراف درختان کهنسال میامی

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی میامی گفت: شهروندان به صورت خودجوش، فضای اطراف درختان کهنسال این شهرستان را با هدف ایجاد فضای کافی برای رشد و تنفس ریشه آن ها بازسازی و بهسازی کردند.

28 شهریور 1399

خانه 170متری نیکی و محمدجواد؛ مینیمال، کاربردی و زیبا

وب سایت چیدانه - صدف حقیقت: فضای هر خانه با توجه به کاربری های مختلف آن تقسیم بندی می گردد و این تفکیک فضا در ابعاد و متراژ مختلف، متفاوت است. مسلما هر چه فضای موجود بیشتر باشد، این تقسیم فضا ریزتر می گردد و به راحتی می توان با توجه به فضای تعیین شده، دکوراسیون...

26 مرداد 1399

کاغذ دیواری طرح کاشی شیک مناسب حمام و سرویس بهداشتی

اگر از خواننده های همیشگی سایت اتاق باشید حتما به این موضوع مطلع هستید که کاغذ دیواری ها در چند سال اخیر شدیدا بین مردم محبوب شده اند. کاغذ دیواری طرح کاشی و نمونه های معمولی و طرحدار جایگزینی مناسب و البته کم هزینه نسبت به رنگ، کاشی و سرامیک هستند و در...

2 مرداد 1399

ایران به آمریکا هشدار داد، نامه ظریف به گوترش و احضار سفیر سوئیس توسط عراقچی

در پی مزاحمت آمریکا برای تانکرهای ایرانی حامل سوخت به ونزوئلا، وزیر خارجه ایران به دبیرکل سازمان ملل نامه هشدارآمیز نوشت و عراقچی نیز سفیر سوئیس را احضار کرد.

30 تیر 1399

بایدن در انتخابات سه شنبه بزرگ از رقبا پیش افتاد، جدال ترامپ با رقبای دموکرات

ایرنا نوشت: نتایج اولیه انتخابات درون حزبی دموکرات ها برای انتخابات ریاست جمهوری امریکا نشان دهنده پیروزی جو بایدن است.

1 اردیبهشت 1399
تعداد: (21)