مزایای ماسک نشاسته و روغن زیتون برای مو

به گزارش اسپند دود کن، نشاسته فواید زیادی برای سلامتی و زیبایی به ویژه مو دارد و باعث بلند شدن، تراکم و درخشندگی آن می گردد.

مزایای ماسک نشاسته و روغن زیتون برای مو

به گزارش باشگاه اسپند دود کن به نقل از اخبار الیوم، مو تاج زیبایی و یکی از مهمترین قسمت های بدن است که برای رشد طبیعی و تزئین آن به مواد مغذی و مواد معدنی زیادی نیاز دارد. خیلی از افراد از مشکل ریزش مو رنج می برند و در نهایت مجبور می شوند برای داشتن مو های سالم، صاف و زیبا به فکر راه حل ای باشند.

استفاده از ماسک نشاسته و روغن زیتون باعث افزایش سرعت رشد مو می گردد، زیرا حاوی روغن زیتون و ویتامین A است و برای تحریک گردش خون و تقویت فولیکول های مو مؤثر است.

روغن زیتون حاوی آنتی اکسیدان هایی است که به مرطوب سازی و تقویت مو ها از ریشه یاری می نماید. روغن زیتون از مو ها و پوست سر محافظت می نماید، زیرا حاوی مواد ضد باکتریایی است، خارش سر را از بین می برد و عاری از عفونت است.

یکی از مهمترین خواص مخلوط کردن روغن زیتون و نشاسته این است که حاوی مواد ضد قارچی است که باعث می گردد، شوره سر برداشته گردد و دوباره تجدید نگردد، نرمی مو افزایش یافته و ریزش و شنمایندگی مو کاهش یابد.

نشاسته به رشد مو ها یاری می نماید، زیرا حاوی اسید های آمینه و ویتامین هایی است که سلول های مو را بازسازی می نماید و باعث رشد سریع و سالم مو ها می گردد؛ بنابراین، بسیاری از زنان از نشاسته استفاده می نمایند، زیرا این ماده طبیعی برای صاف کردن و مراقبت از مو ها مناسب است و از مواد شیمیایی به علت اثرات مضر و منفی آن اجتناب می گردد.

منبع: فرارو

به "مزایای ماسک نشاسته و روغن زیتون برای مو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مزایای ماسک نشاسته و روغن زیتون برای مو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید