آشپزی

در کدام رستوران های دبی غذای ملل بخوریم؟

دبی هم اکنون خانه ملیت های مختلف با غذاهای لذیذشان است و به همین علت علاوه بر غذاهای محلی دبی می توان در رستوران های متعدد گوشه وکنار شهر، تجربه متفاوتی از غذاهای ملل به دست آورد.

2 اردیبهشت 1401

طرح رتبه بندی رستوران ها با سِرو غذاهای محلی برگزار می گردد

جشنواره سفره ایرانی، فرهنگ گردشگری با معرفی غذاها، پیش غذاها، دسرها و دمنوش های محلی شمال ایران، از 30 تیر تا 1 مردادماه در بام سبز رامسر برگزار می گردد.

29 بهمن 1400

خواص اعجاب انگیز گلاب بر روی پوست

گلاب،به علت فواید ضد التهابی و غنی بودن از آنتی اکسیدان ها، تاثیر فراوانی در زیبایی پوست صورت دارد تاجایی که ماسک گلاب یکی از برترین ماسک ها برای زیبایی پوست است.

10 بهمن 1400

همه چیز درباره کوله گردی

اگر به کوه نوردی و کمپینگ علاقه دارید باید حتما اطلاعات خود را درباره بک پکینگ بالا ببرید. برای افرادی که بار اول است کوله گردی یا بک پکینگ را امتحان می نمایند ممکن است محیط بیرون و طبیعت کمی گیج نماینده باشد. با کوله گردی به طبیعت می روید و دور از امکانات...

25 دی 1400

راجع به افزودنی های فست فودی چه میدانید؟

فست فودها، خیلی سریع تر از آن چیزی که تصور می کردیم، به زندگی ما وارد شده اند و چه بخواهیم و چه نخواهیم، در زندگی روزمره مان نقش مهمی دارد.

27 آبان 1400

آشپزخانه قلب خانه های جهان

آشپزخانه را قلب خانه می دانند. جایی که بستر یکی از مهم ترین و لذت بخش ترین کارهای روزانه انسان است: غذا خوردن. عادتی که جدا از حیاتی بودنش تقریبا برای همه جهان آداب مخصوص خود را دارد و بخشی از مهم ترین خاطرات ما را در خانواده، جمع دوستان و یا حتی خصوصی ترین...

26 مرداد 1400

طرز تهیه کیک آلبالویی به 7 روش عالی و کافی شاپی

خبرنگاران | سرویس آشپزی - یکی از روش های ایجاد تنوع در دسر ها و میان وعده ها، استفاده از میوه های فصل در تهیه آنهاست. با فرا رسیدن فصل تابستان و برداشت میوه های تابستانه می توان انواع دسر های خوشمزه را با این میوه های پرخاصیت درست کرد. آلبالو از جمله میوه...

23 اردیبهشت 1400

طرز تهیه خورش بادمجان گوده گیلانی؛ خوشمزه و پرطرفدار

خورش بادمجان گوده، یکی از انواع خورش های محلی و پرهوادار استان گیلان است. این خوراک گیاهی برای کسانی که هوادار بادمجان هستند، بسیار عالی بوده و یک غذای متفاوت و لذیذ را تدارک خواهند دید. مواد اصلی این خورش سنتی بادمجان، گوجه فرنگی، گردو، رب انار و…است....

29 بهمن 1399

طرز تهیه خوراک زبان گاو رستورانی

برخی هم ترکیب خوراک زبان و مغز را به عنوان ساندویچ دوست دارند که البته خیلی پر کالری است

24 بهمن 1399

طرز تهیه سس مرغ برای زرشک پلوی سالم و خوشمزه

سس مرغ برای زرشک پلو، اصلی ترین ماده طعم دهنده به مرغ است که باید در تهیه آن نهایت دقت به عمل آید تا نتیجه مطلوب کسب گردد. به طور کلی سس غذا طعم اصلی غذا را به همراه دارد.

6 بهمن 1399

خواص ذرت مکزیکی ، این خوراکی خوشمزه

ذرت مکزیکی علاوه بر خوشمزه بودن خواص زیادی دارد. پیشگیری از ابتلا به بیماری ها مثل سرطان و خاصیت ضد یبوستی تنها برخی از خواص ذرت مکزیکی است.

13 آذر 1399

طرز تهیه انواع شربت گلاب ساده و مجلسی بسیار مفید و خوشمزه

ز زمان های گذشته شربت های اصیل ایرانی مهمان تمام روزهای گرم تابستان خانه های ایرانی بوده است و همواره برای برطرف عطش از شربت های خوشمزه و مخصوص تابستان استفاده می کردند که هم برای برطرف عطش مناسب و هم دارای خواص بی شمار هستند؛ مانند شربت شیره انگور، شربت...

21 آبان 1399

طرز تهیه پیتزا سبزیجات رژیمی بدون خمیر پیتزا (100% گیاهی)

پیتزا سبزیجات یکی از انواع پیتزاست که در آن از هیچ ماده گوشتی استفاده نمیشود. با طرز تهیه پیتزا سبزیجات رژیمی-گیاهی و بدون خمیر آشنا شوید.

12 آبان 1399

خواص درمانی آب زغال اخته

پزشکان بدون مرز/ آب زغال اخته با اسیدی کردن محیط مثانه به جلوگیری از عفونت ادراری یاری می نماید. همچنین، درمانی موثر برای عفونت های دستگاه تنفسی، آنفولانزا، سرماخوردگی و گلو درد است.

5 مرداد 1399

معرفی مکان های دیدنی چیانگ مای - بخش اول

جاهای دیدنی چیانگ مای تایلنددر این مقاله از وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران شما با جاهای دیدنی چیانگ مای تایلند که یکی از پر طرفدارترین مقاصد گردشگری تایلند هست آشنا خواهیم کرد پس با ما همراه باشید .

31 خرداد 1399

هر آنچه که باید درباره دیزی سنگی یا آبگوشت بدانید!

دیزی سنگی یا آبگوشتآبگوشت، شوربا یا دیزی سنگی از غذاهای محبوب ما ایرانی هاست. غذایی که همه اعضای خانواده را دور هم جمع می نماید. در برخی مناطق به آن پیتی هم می گویند. دیزی سنگی از آن غذاهایی است که باید ظهر آدینه و در تعطیلات خورد. بعد از خوردنش هم در کناری...

25 خرداد 1399

ویژه نامه سروش خردسالان نوروز 99 منتشر شد

به گزارش روابط عمومی انتشارات سروش، همزمان با فرارسیدن عید نوروز، ماهنامۀ سروش خردسالان ویژه نامۀ نوروز 99 منتشر شد.

27 اردیبهشت 1399