6 کافه صبحانه استانبول برای افرادی که عاشق صبحانه ترکی هستند

به گزارش اسپند دود کن، صبحانه یکی از مهم ترین وعده های غذایی روزانه برای اهالی ترکیه است و وقتی میز پر از خوراکی های مختلف مثل انواع پنیر، زیتون، مربا، نان و تخم مرغ و سوجوک (نوعی سوسیس ترک) است، قطعا مدت زمان زیادی را برای صرف صبحانه باید اختصاص داد. کسانی که به ترکیه و استانبول سفر کردند، قطعا صبحانه ترک را امتحان نموده اند. افرادی که به خاطر امتحان غذاهای مختلف به کشورها سفر می نمایند، قطعا ترکیه یکی از الویت های سفرشان است.

6 کافه صبحانه استانبول برای افرادی که عاشق صبحانه ترکی هستند

در ادامه می خواهیم بهترین جاهایی که صبحانه ترکی و همچنین غیر ترکی را عرضه می نمایند، به شما معرفی کنیم.

کافه رستوران Mangerie

قطعا یکی از بهترین مکان ها برای آغاز یک روز خوب، کافه رستوران Mangerie است. این کافه رستوران گویی از نیویورک به طبقه سوم ساختمانی در محبه زیبای ببک در کنار تنگه بسفر انتقال داده شده است. در Mangerie می توانید انواع خوراکی مثل پنکیک تا تخم مرغ با سوجوک و انواع صبحانه کلاسیک ترک را نوش جان کنید.

رستوران صبحانه Cakmak

منطقه اطراف خیابان Sair Veysi در محله بشیکتاش به خاطر داشتن کافه صبحانه های متعدد مشهور است، جایی که می توانید بهترین صبحانه ترکی را نوش جان کنید، البته اگر بتوانید جایگاه خالی در کافه پیدا کنید. Cakmak یکی از بهترین و قدیمی ترین کافه های سرو صبحانه است و در آن انواع خوراکی ها مثل پنیر، انواع زیتون از سراسر ترکیه، عسل، سرشیر، تخم مرغ، املت و کاوورماهای مشهور (که از گوشت بره تهیه می گردد) عرضه می گردد.

کافه Assk Kahve

یکی از بهترین مکان ها برای صرف صبحانه در کنار تنگه بسفر، Assk Kahve است که در پشت فروشگاه مواد غذایی قرار گرفته و دکوراسیون شیکی دارد. در این کافه می توانید برای صبحانه عسل، زیتون منطقه داتچا، مرباهای خانگی و حتی بیکن نوش جان کنید.

کافه کاله

کاله (Kale) در زبان ترکی به معنی قلعه است و در استانبول می توانید برای صرف یک صبحانه سنتی ترکی به کافه کاله در نزدیکی تنگه بسفر بروید. اگرچه این کافه دکوراسیون چشمگیری ندارد، ولی میز پر از صبحانه، این کمبود را جبران می نماید.

کافه Backyard

صبحانه ترکی

منبع عکس: وب سایت theculturetrip

اهالی استانبول این کافه را به خاطر باغش دوست دارند، جایی که می توانند آخر هفته ها و وقتی که هوا مطلوب است، دور هم جمع شوند. کافه Backyard در تپه های بالای محله ببک واقع شده است و می توانید در آن، گرانولای خانگی، تخم مرغ بندیکت، پنکیک یا دیس صبحانه را (که شامل تمام خوراکی های فصل و مواد غذایی محلی می گردد)، در فضای باز و زیر نور ملایم خورشید نوش جان کنید.

خانه صبحانه وان

یکی از پرطرفدارترین مکان ها برای صرف صبحانه در آخر هفته ها، خانه صبحانه وان (Van Kahvaltı Evi) در محله Cihangir است که همواره پر است از کسانی که در انتظار خالی شدن جایگاه ها هستند. کسانی که با شهرهای ترکیه آشنایی دارند و به این کشور سفر نموده اند، می دانند که شهر وان یکی از شهرهای شرقی ترکیه است که صبحانه های آن در دنیا شهرت دارد؛ این کافه نیز نام خود را از اسم این شهر گرفته است و در آن می توانید بهترین صبحانه کلاسیک ترکی را نوش جان کنید.

منبع: گردشبان

به "6 کافه صبحانه استانبول برای افرادی که عاشق صبحانه ترکی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 کافه صبحانه استانبول برای افرادی که عاشق صبحانه ترکی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید