اخبار سیاسی

اندازه اقساط تسهیلات نهضت ملی مسکن چقدر است؟

به گزارش خبرنگاران، چندی پیش معاون وزیر راه وشهرسازی از تمدید مهلت ثبت نام متقاضیان نهضت ملی مسکن تا 15 دی اطلاع داد، طبق اعلام امروز وی باید دید اقساط تسهیلات نهضت ملی مسکن چقدر است؟

14 اردیبهشت 1401

جلد مجله چگونه طراحی و چاپ می شود ؟

طراحی و چاپ جلد مجله از مهمترین بخش های طراحی مجله و چاپ مجله به شمار می آید. اگر شما هم طراحی مجله را انجام داده باشید باید به این نکته رسیده باشید که جلد مجله بصورت ویترین یک مجله، تاثیرگذار است. جلد مجله نسبت به دیگر صفحات آن هم از لحاظ جنس کاغذ، هم از...

3 اردیبهشت 1401

در این رتبه بندی تمرکز ویژه ای به نسل z شده است

اکنون در بیستمین سال خود، رقابت سالانه کارفرمایان برتر برای جوانان کانادا، نگاه خود را به نسل Z معطوف کرد، جمعیتی که بین نیمه پایانی دهه 1990 و اوایل دهه 2010 به دنیا آمد.

30 فروردین 1401

اقدامات لازم جهت درخواست ویزای شنگن، 17 نکته مهم

شاید نام ویزای شنگن به گوشتان خورده باشد و حتی شاید خودتان هم به فکر اخذ ویزای شنگن باشید.

26 فروردین 1401

اهدای کوه به فنلاند در صدمین سالگرد استقلال کشور

در صدمین سالگرد استقلال کشور فنلاند، دولت نروژ تصمیم گرفته هدیه ای تاریخی به این کشور بدهد. همراه خبرنگاران باشید تا ماجرای این جا به جایی کوه را بخوانید.

15 اسفند 1400

مجموعه های دانشجویی با وزیر علوم ملاقات می نمایند

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم از برگزاری نشست های مجموعه های دانشجویی با وزیر علوم و سایر مسئولان ستادی وزارت علوم اطلاع داد.

8 اسفند 1400

گفتگوی امیرعبداللهیان و لاوروف در آستانه سفر رئیسی به روسیه

سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در این گفتگوی تلفنی ضمن ابراز خرسندی از سفر قریب الوقوع ابراهیم رئیسی، رییس جمهور اسلامی ایران به روسیه بیان کرد، همه ترتیبات لازم برای انجام این سفر صورت پذیرفته است.

6 اسفند 1400

سئول از شلیک پرتابه کره شمالی اطلاع داد

مقام های نظامی کره جنوبی و ژاپن با اعلام خبر شلیک شدن پرتابه ای شبیه موشک بالستیک به وسیله کره شمالی، گفتند این پرتابه حدود 500 کیلومتر پرواز نموده است.

4 اسفند 1400

افزایش ظرفیت 6 هزار مگاواتی تولید برق تا پیک تابستانی

تهران (پانا) - وزیر نیرو گفت برای پیک تابستان 1401 افزایش 6 هزار مگاوتی ظرفیت تولید برق پیش بینی شده است.

2 اسفند 1400

احضار وزیر صنعت و مدیران ایران خودرو و سایپا به مجلس

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، از احضار وزیر صنعت و مدیران ایران خودرو و سایپا به این کمیسیون، در پی گرانی 18 درصدی خودرو کارخانه خبر داد.

1 اسفند 1400

طرح رتبه بندی رستوران ها با سِرو غذاهای محلی برگزار می گردد

جشنواره سفره ایرانی، فرهنگ گردشگری با معرفی غذاها، پیش غذاها، دسرها و دمنوش های محلی شمال ایران، از 30 تیر تا 1 مردادماه در بام سبز رامسر برگزار می گردد.

29 بهمن 1400

تست سهمیه شهروندی بنزین در منطقه ها آزاد

ابتدای آبان ماه امسال رئیس جمهوری از تیم مالی درخواست کرد که برنامه های پیشنهادی خود را برای اصلاح الگوی مصرف انرژی با رعایت عدالت اجتماعی ارائه نمایند.

27 بهمن 1400

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن از 15 دی، 8.8 میلیون خانوار ایرانی مستأجر هستند

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این که 8.8 میلیون خانوار ایرانی مستأجر هستند، گفت: 19 میلیون مسکن غیرمقاوم در کشور داریم.

14 بهمن 1400

درخواست وزیر بهداشت از مردم همزمان با ورود سویه تازه کرونا

تهران(پانا) - وزیر بهداشت گفت که تمام مراکز واکسیناسیون را در کل کشور فعال می نماید مانند چندماه قبل که فعال بوده اند تا به همان صورت بتوانند عمل نمایند.

12 بهمن 1400

المپیک 2016 و چالش های گردشگری آن

حدود 4 ماه تا المپیک 2016 در شهر ریو دو ژانیرو به جای مانده است. اما این در حالی است که همچنان تنها نیمی از بلیط های این رویداد فروخته شده اند. همراه خبرنگاران باشید.

8 بهمن 1400

اولین نشست هم اندیشی به مناسبت هفته بزرگداشت مقام شامخ مادر و روز زن

تهران (پانا) - اولین نشست هم اندیشی به مناسبت هفته بزرگداشت مقام شامخ مادر و روز زن با حضور پناهی روا مشاور وزیر در امور زنان و تنی چند از مشاوران حوزه زنان برگزار گردید.

1 بهمن 1400

همه واکسن ها می توانند به عنوان دُز یادآور استفاده شوند

خبرگزاری خبرنگاران- دبیر کمیته تخصصی تشخیص و درمان کووید گفت: همه واکسن ها می توانند به عنوان دُز یادآور استفاده شوند.

28 دی 1400

باقری: پنجشنبه مذاکرات را ادامه می دهیم

تهران (پانا) - معاون وزیر امور خارجه کشورمان پس از ملاقات با مقامات روسی در مسکو گفت ایران با پیشنهادهای مفید و سازنده ای وارد دور تازه گفت وگوهای وین شده است و منتظر گام های عملی غرب هستیم.

25 دی 1400

بهروز افخمی: سینما آمریکا به شدت سانسور می گردد

تهران (پانا) - بهروز افخمی می گوید هالیوود دو گانه ­های بی معنی مانند همجنس گرایی را ترویج می دهد تا سازماندهی برای یک تغییر واقعی در زندگی مردم نتواند رخ دهد.

17 دی 1400

رای مثبت فراکسیون راهبردی مجلس به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش

تهران (پانا) - رئیس فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی گفت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در جلسه با اعضای فراکسیون بر تنظیم قوانین و برنامه های آموزش و پرورش منطبق با سند تحول بنیادین تاکید نمود.

11 دی 1400
تعداد: (167)