المپیک 2016 و چالش های گردشگری آن

به گزارش اسپند دود کن، حدود 4 ماه تا المپیک 2016 در شهر ریو دو ژانیرو به جای مانده است. اما این در حالی است که همچنان تنها نیمی از بلیط های این رویداد فروخته شده اند. همراه خبرنگاران باشید.

المپیک 2016 و چالش های گردشگری آن

با وجود اینکه اخبار مختلف در مورد برزیل همچنان روی تظاهرات سیاسی این کشور و ویروس زیکا (Zika) متمرکز هستند، حدود چهار ماه تا بازی های المپیک 2016 در شهر ریو دوژانیرو به جای مانده است و التبه فقط نیمی از بلیط های آن فروخته شده اند.

باید بدین نکته نیز توجه داشت که ساخت و ساز در این محل بر اساس برنامه پیش می رود و اغلب هتل ها نیز برای این رویداد رزرو شده اند. البته سازمان دهندگان این رویداد به پر شدن تمام جایگاه ها خوش بین هستند.

Mario Andrada، سخنگوی رویداد Rio 2016 اعلام نموده است که آن ها می خواهند بازی ها انرژی خوبی را ایجاد کند. وی در مصاحبه با CNN اضافه نمود:

ما حدود 10 سال برای این لحظه کوشش نموده ایم و مطمئن هستیم که بلیط ها فروخته می شوند.

وی بعلاوه گفت که برزیلی ها همواره برای خرید وسایل مختلف دیر اقدام می نمایند. سازمان دهندگان این رویداد در مورد گردشگران بین المللی نیز انتظار دارند حدود نیم میلیون بازدید نماینده در جریان بازی های المپیک 2016 به ریو دو ژانیرو سفر نمایند. گفتنی است که این مسابقات از تاریخ 5 تا 21 آگوست (15 تا 31 مرداد) برگزار می گردد.

مقامات انجمن هتل های برزیل می گویند با وجود تبلیغات منفی، هیچ لغو رزرواسیونی وجود نداشته است. در حقیقت نرخ های مقرون به صرفه ریو باعث این موضوع شده و 100 درصد هتل ها رزرو شده اند.

منبع: کجارو / edition.cnn.com

به "المپیک 2016 و چالش های گردشگری آن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "المپیک 2016 و چالش های گردشگری آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید