اخبار مجلس

افزایش ظرفیت 6 هزار مگاواتی تولید برق تا پیک تابستانی

تهران (پانا) - وزیر نیرو گفت برای پیک تابستان 1401 افزایش 6 هزار مگاوتی ظرفیت تولید برق پیش بینی شده است.

2 اسفند 1400

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن از 15 دی، 8.8 میلیون خانوار ایرانی مستأجر هستند

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این که 8.8 میلیون خانوار ایرانی مستأجر هستند، گفت: 19 میلیون مسکن غیرمقاوم در کشور داریم.

14 بهمن 1400

همه واکسن ها می توانند به عنوان دُز یادآور استفاده شوند

خبرگزاری خبرنگاران- دبیر کمیته تخصصی تشخیص و درمان کووید گفت: همه واکسن ها می توانند به عنوان دُز یادآور استفاده شوند.

28 دی 1400

بلاتکلیفی استقلال یک هفته پس از ابقای هیئت مدیره، چرا کسی برای رسیدگی به مسائل نیست؟

شرایط باشگاه استقلال یک هفته پس از ابقای هیئت مدیره و اجرای مصوبات هنوز در بلاتکلیفی قرار گرفته است و این شرایط صدای سرمربی آبی پوشان را درآورده است.

19 تیر 1400

صندلی اختصاصی محمدپور هم زمان با ایام الله دهه کرامت در منطقه خراسان شمالی افتتاح شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان گفت: درآیینی باحضور دکتر وحیدی نماینده مجلس وفرماندارشهر بجنورد، صندلی عرضه سوخت محمدپور به بهره برداری رسید.

17 تیر 1400

ایبیس هتل برتر سال 1399 انتخاب شد

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری خبرنگاران زیگورات خاطرنشان کرد: هتل ایبیستهران ازنظر رعایت نظافت و پروتکل های بهداشتی با رای مسافران اسنپ تریپ به عنوان هتل برتر سال 1399 انتخاب شد.

1 خرداد 1400

رفع مسائل بخش خصوصی با حضور نمایندگان مجلس در شورای گفت&zwnjوگو

سیدکاظم موسوی، نماینده مردم اردبیل در خانه ملت و نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ضمن حضور در اتاق اردبیل با حسین پیرموذن، رئیس این اتاق دیدار و گفت وگو کرد.

27 دی 1399

ماجرای پیامک هشدار برای مالکان چیست؟

به گزارش خبرنگاران، مقابله با احتکار مسکن از بیراهه مالیاتی باعث بروز 10 خطا در فاز اول اقدام شد. اوایل سال جاری دولت با مراجعه به قانون 5 سال پیش مرتبط با خانه های خالی، مصمم به اخذ مالیات از محتکران - مالکان واحدهای بلااستفاده - شد. برای این منظور، در فاز...

1 آذر 1399

بلیت سینما ها از آبان ماه تمام بها می شود

دبیر شورای صنفی نمایش با بیان اینکه بلیت سینما ها از اول آبان ماه تمام بها خواهد بود، تاکید کرد که قرار است شورای اکران آنلاین در آینده تشکیل شود.

22 آبان 1399

بولتون: ترامپ ببرد آمریکا از ناتو خارج می شود

ایسنا نوشت: مشاور سابق امنیت ملی آمریکا گفت، اگر دونالد ترامپ بار دیگر بتواند در انتخابات ریاست جمهوری این کشور پیروز شود، آمریکا احتمالا از ناتو خارج می شود.

16 آبان 1399

تاکید بنا و کاوه بر سلامت کشتی گیران در شرایط کرونایی

به گزارش خبرنگاران، با وجود ساده انگاری بعضی از مسئولان کشتی از جمله رئیس کمیته لیگ مبنی بر برگزاری هر چه سریعتر این رقابتها، محسن کاوه و محمد بنا به عنوان متولیان تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی نظر کاملا متفاوتی دارند و همچنان معتقدند نباید جان ورزشکاران...

4 مهر 1399

خبرهای خوش از تغییرات وام ودیعه در راه است، پیشنهاد وزارت راه به بانک مرکزی درباره پرداخت وام به مستاجران

خبرنگاران : معاون وزیر راه و شهرسازی از جزئیات جدید احتمالی وام ودیعه مستأجران و تغییر برنامه ریزی این تسهیلات با هدف کمک بیشتر به قشر مستأجر رونمایی کرد.

2 مهر 1399

بخشی از برنامه های حمایتی معاونت فرهنگی از ناشران و کتاب فروشان اعلام شد

به گزارش خبرنگاران ، به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محسن جوادی دربارۀ برنامه های حمایتی معاونت امور فرهنگی در پی برگزار نشدن سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: این برنامه شامل بخش های مختلف نشر می گردد....

22 شهریور 1399

همکاری های صنعتی و سرمایه گذاری بین کشورهای عضو اکو گسترش یابد

موضوع جلسه مجازی کمیته صنعت و سرمایه گذاری اتاق ایران و صنعت اکو، آنالیز مسائل ناشی از شیوع ویروس کرونا 19 در کشورهای منطقه بود. در این نشست مجازی هیات هایی از کشورهای ایران، افغانستان، ترکیه، ازبکستان، پاکستان، قزاقستان، قرقیزستان و تاجیکستان به همراه...

11 شهریور 1399

وزیر خارجه آمریکا از اقدام ترامپ در ارتباط با هنگ کنگ دفاع کرد

مایک پامپئو در توییتی با اتهام زنی علیه حزب حاکم چین و دخالت در امور داخلی این کشور، از اقدام رئیس جمهور آمریکا در ارتباط با هنگ کنگ حمایت کرد.

14 مرداد 1399

اعلام شرایط اختصاص تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا

قائم مقام بانک مرکزی با ارایه گزارشی از فرایند اعطای تسهیلات به خانوارهای یارانه بگیر آسیب دیده ناشی از شیوع ویروس کرونا، شرایط بهره مندی از تسهیلات برای صاحبان کسب و کارهای آسیب دیده از این ویروس را تشریح کرد.

10 مرداد 1399

ترامپ: سخنانم درباره تزریق مواد ضدعفونی به بدن شوخی بود

پس از افزایش انتقادها از اظهارات رئیس جمهور آمریکا درباره تزریق مواد ضد عفونی به بدن برای مقابله با ویروس کرونا، وی گفت که سخنانش شوخی بوده است.

7 تیر 1399

خبرنگاران کادر درمانی مقابله با کرونا شرایط سختی را سپری می نماید

خرم آباد - خبرنگاران - استاندار لرستان گفت: کادر درمانی مقابله با بیماری کرونا شرایط سختی را سپری می کند که رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری ها توسط مردم به انتها یافتن این شرایط یاری می کند.

30 خرداد 1399

تجارت و سودجویی به پایتخت 6 ضربه وارد کرد ، سریال برای جذاب شدن به ورطه قبح شکنی افتاد

یک منتقد سینمایی گفت: در وقت بازگشت بهبود، با اینکه می شد روی مسائل عاطفی مانور داده گردد، داستان طوری طراحی شده که همه علیه او شوریده می شوند.

4 خرداد 1399

تظاهرات دانشگاهیان و مردم الجزایر در سی و هفتمین سه شنبه

استادان و دانشجویان الجزایری همراه با اقشار مختلف مردم در سی و هفتمین سه شنبه پیاپی علیه عناصر وابسته به نظام بوتفلیقه درپایتخت و سایر شهرهای الجزیر تظاهرات کردند.

5 دی 1398
تعداد: (22)