همایشها و نمایشگاه ها

روزشمار: 14 آبان؛ تأسیس سازمان یونسکو

یونسکو یکی از مهم ترین کارگزاری های تخصصی سازمان ملل است که در چهارم نوامبر 1945 میلادی تأسیس شد و تقریبا کلیه کشورهای سازمان ملل متحد در آن عضویت دارند.

27 فروردین 1401

اقدامات لازم جهت درخواست ویزای شنگن، 17 نکته مهم

شاید نام ویزای شنگن به گوشتان خورده باشد و حتی شاید خودتان هم به فکر اخذ ویزای شنگن باشید.

26 فروردین 1401

قرارگیری بلوک گردشگری به عنوان ورودی غرفه ایران در نمایشگاه اکسپو دبی 2021

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از قرارگیری بلوک گردشگری به عنوان درگاه ورودی و نخستین بخش از 9 بلوک غرفه ایران در نمایشگاه اکسپو دبی 2021 اطلاع داد.

21 فروردین 1401

طرح رتبه بندی رستوران ها با سِرو غذاهای محلی برگزار می گردد

جشنواره سفره ایرانی، فرهنگ گردشگری با معرفی غذاها، پیش غذاها، دسرها و دمنوش های محلی شمال ایران، از 30 تیر تا 1 مردادماه در بام سبز رامسر برگزار می گردد.

29 بهمن 1400

مجمع عمومی فوق العاده پست بانک ایران 23 آذرماه برگزار می گردد

خبرگزاری خبرنگاران- مجمع عمومی فوق العاده پست بانک ایران، به منظورتصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه، روز سه شنبه 23 آذرماه امسال در تهران برگزار می گردد.

17 بهمن 1400

بهترین رستوران های زنجان کدامند؟

اگر دلتان میخواد از تابستان داغ برای چند روزی در امان بمانید و به شهری خنک سفر کنید شاید بهتر باشد به زنجان فکر کنید. از آنجایی هم که آدم در هر سفری ناگذیر از رفتن به رستوران های آن شهر است، دلش می خواهد بداند در کجا و کدام رستوران می تواند غذای باب طبع...

7 بهمن 1400

خبرنگاران عرضه کتاب دوسالانه مجسمه سازی با محتوای پژوهشی

تهران- خبرنگاران- مسئول پژوهش شورای دبیران هشتمین دوسالانه ملی مجسمه سازی تهران، گفت: پروژه کیوریتوریال دنبال پاسخ پرسش هایی می رود که برای دنیای هنر مهم است، این کار مستلزم مطالعه و پژوهش است.

17 بهمن 1399

خبرنگاران وزیر آموزش و پرورش: ورزش و سلامت جسمی بخشی از تربیت واقعی است

تهران-خبرنگاران-وزیر آموزش و پرورش گفت: ورزش و سلامت جسمی تنها یک سرگرمی نیست بلکه یک بخشی از تربیت واقعی است.

16 بهمن 1399

نگرانی ناتو از ساقط شدن ماهواره هایش توسط روسیه و چین

در جریان اجلاس دو روزه وزرای دفاع کشورهای عضو ناتو، افزایش توان فضایی و ضد موشکی ناتو در روبرو با افزایش قدرت چین و روسیه، تنظیم کیفیت حضور ناتو در افغانستان و عراق و شروط مذاکره با طالبان و مسائل امنیتی سایبری (ارتباطات نسل جی 5) در صدر مذاکرات قرار داشت.

6 آذر 1399

کووید-19 علیه دوقلوهای پوپولیست!

رئیس جمهوری آمریکا هفته قبل با یکی از رهبران خارجی تماس تلفنی داشت که می دانست پیشتر چه از سر گذرانده است: بورس جانسون، نخست وزیر بریتانیا، یکی از نجات یافتگان از ویروس کرونا در بهاری که گذشت.

26 آبان 1399

5 مرحله کارشناسی خودرو حرفه ای چیست؟

همراه مکانیک بزرگ ترین استارتاپ خدمات خودرویی کشور است که کار خود را از اوایل سال 1392 و با ارائه خدمت کارشناسی خودرو در محل آغاز کرد. این شرکت بعد از 7 سال تا جایی پیشرفت کرده که توانسته اولین و بزرگ ترین نمایشگاه خودروهای کارشناسی شده در کشور را تاسیس...

13 آبان 1399

مجمع فدراسیون تنیس روی میز به ریاست معاون وزیر ورزش برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تنیس روی میز امروز سه شنبه در محل سالن استاد فارسی آموزشگاه ملی المپیک برگزار گردید.

17 مهر 1399

سامانه ها و پروژه های مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری افتتاح شد

سامانه ها و پروژه های مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری با حضور معاون توسعه مدیریت، رئیس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری، ذی حساب و مدیرکل امورمالی به شکل ویدئو کنفرانس با مدیران کل استان ها در سالن فجر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری...

5 مهر 1399

بخشی از برنامه های حمایتی معاونت فرهنگی از ناشران و کتاب فروشان اعلام شد

به گزارش خبرنگاران ، به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محسن جوادی دربارۀ برنامه های حمایتی معاونت امور فرهنگی در پی برگزار نشدن سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: این برنامه شامل بخش های مختلف نشر می گردد....

22 شهریور 1399

اتفاق عجیب در ماجرای نامه CAS و پرونده شکاری، ذوب آهن، شاهدان را بی خبر گذاشت

در حالی که چندی پیش از دادگاه حکمیت ورزش نامه ای به باشگاه ذوب آهن در ماجرای پرونده رضا شکاری ارسال شده اما در این میان اتفاقات عجیبی اتفاق افتاده است.

14 شهریور 1399

دهکده جهانی دبی (global village)

دهکده دنیای دبی یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری دبی است که بسیاری از فرهنگ های سرتاسر دنیا را به نمایش می گذارد. در این نمایشگاه می توانید غذاهای سنتی ، لباس ها ، کالاها و صنایع دستی متعلق به هر مرز و بوم را پیدا نموده و اجناس دلخواه خود را خریداری...

7 مرداد 1399

کوه بی بی شهربانو در فهرست میراث طبیعی ثبت می گردد

رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان ری گفت: با حمایت و همکاری شورای اسلامی شهرستان ری پرونده کوه بی بی شهربانو را برای ثبت در فهرست میراث طبیعی تهیه می کنیم.

5 مرداد 1399

خبرنگاران برای مین ها جنگ تمام نشده است

تهران-خبرنگاران- نویسنده کتاب شاید این کتاب منفجر شود، گفت: اشاره این کتاب به نکات ایمنی زندگانی بچه هایی است که در مناطق مرزی هستند.

10 تیر 1399

ترامپ: سخنانم درباره تزریق مواد ضدعفونی به بدن شوخی بود

پس از افزایش انتقادها از اظهارات رئیس جمهور آمریکا درباره تزریق مواد ضد عفونی به بدن برای مقابله با ویروس کرونا، وی گفت که سخنانش شوخی بوده است.

7 تیر 1399

خبرنگاران کادر درمانی مقابله با کرونا شرایط سختی را سپری می نماید

خرم آباد - خبرنگاران - استاندار لرستان گفت: کادر درمانی مقابله با بیماری کرونا شرایط سختی را سپری می کند که رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری ها توسط مردم به انتها یافتن این شرایط یاری می کند.

30 خرداد 1399
تعداد: (34)