خودرو

نکونام: بازی با تیم های پایین جدولی که برای بقا می جنگند، سخت است

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: کاری را که می خواستیم، انجام دادیم و می توانستیم زودتر به گل برسیم.

26 اردیبهشت 1401

تور مجازی لاپلند؛ سرزمین افسانه های زمستانی

لاپلند سرزمینی شگفت انگیز و سرشار از چشم انداز ها بی بدیل زمستانی است. در این مطلب از طریق تور مجازی به این منطقه در فنلاند سفر خواهیم کرد.

17 اردیبهشت 1401

تکمیل 9 هزار خودروی ناقص سایپا در هفته گذشته

خبرگزاری خبرنگاران-مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از تکمیل حدود 9 هزار دستگاه خودروی ناقص این خودروسازی در هفته گذشته اطلاع داد.

9 اردیبهشت 1401

ولوو XC90 در مقابل آئودی Q7

در این گزارش مشخصات ولوو XC90 سال 2020 در مقابل آئودی Q7 سال 2020 آنالیز شده است.

10 اسفند 1400

احضار وزیر صنعت و مدیران ایران خودرو و سایپا به مجلس

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، از احضار وزیر صنعت و مدیران ایران خودرو و سایپا به این کمیسیون، در پی گرانی 18 درصدی خودرو کارخانه خبر داد.

1 اسفند 1400

تست سهمیه شهروندی بنزین در منطقه ها آزاد

ابتدای آبان ماه امسال رئیس جمهوری از تیم مالی درخواست کرد که برنامه های پیشنهادی خود را برای اصلاح الگوی مصرف انرژی با رعایت عدالت اجتماعی ارائه نمایند.

27 بهمن 1400

با خودروی تیونینگ شده رولز رویس کولینان منصوری آشنا شوید

تیونینگ منصوری از خودروی سفارشی رولز رویس کولینان که برای امارات آماده شده، رونمایی کرد.

18 بهمن 1400

افشاگری سحر قریشی درباره فساد سینما ، همه شوکه شدند

خبرنگاران: چیزهایی عجیبی تا کنون شنیده ام و سر صحنه می بینم. متاسفانه بسیاری از بانوان علاقه مند به بازیگری هیچ موقع به این دفاتر نمی رسند و اگر برسند به دفاتری خواهند رسید که دفتر نیست.

15 بهمن 1400

این دریاچه های ایران را حتما ببینید (2)

ایران دریاچه های طبیعی بسیاری دارد. این دریاچه ها از جاهایی هستند که می توانید برای گشت وگذار از آن ها دیدن کنید و اوقات خوشی را برای خودتان بسازید. در پست قبل به 5 دریاچه در جاهای مختلف ایران اشاره کردیم و در این پست درباره 5 دریاچه دیگر نوشته ایم. با خبرنگاران...

6 بهمن 1400

بنزین شامل چه آلاینده هایی است؟

بنزین به عنوان یکی از محصولات نفت، مخلوطی از هیدروکربن های مختلف است. بسیاری از این هیدروکربن ها و محصولاتی که از سوزاندن آن ها به دست می آید به عنوان آلاینده های هوا شناخته می شوند.

5 بهمن 1400

حامی اقتصادی نو برای پیکان

نشست امضای قرارداد و معرفی حامی اقتصادی باشگاه پیکان در فصل جاری رقابت های لیگ برتر با حضور مدیرعامل این باشگاه برگزار گردید.

27 دی 1400

جرائم وسایل نقلیه موتوری فاقد بیمه نامه شخص ثالث بخشیده شد

بر اساس اعلام معاونت نظارت بیمه مرکزی در مورد طرح بخشودگی جرائم موضوع بند ب ماده 24 قانون بیمه شخص ثالث ، از سیزدهم آذر تا انتها روز دوم دی ماه سال 1400 تمامی جرائم مربوط به وسایل نقلیه موتوری زمینی فاقد بیمه نامه شخص ثالث مورد بخشودگی قرار می گیرد. ...

20 دی 1400

چهار دست و پا رفتن کودک روی خطوط عابر پیاده!

یک مادر با قرار دادن کودکش روی خطوط عابر پیاده فیلمبرداری کرد در حالی که چند خودرو از چند متری او می گذشتند.

18 دی 1400

لواندوفسکی بالاتر از مسی و رونالدو

ماشین گلزنی بایرن مونیخ در صدمین بازی اش در لیگ قهرمانان اروپا هم درخشید و خود را در صندلی بالاتری نسبت به لیونل مسی و کریستیانو رونالدو قرار گرفته است.

9 آذر 1400

فراهم شدن شرایط خرید خودرو بصورت اقساطی و تحویل فوری

فروش اقساطی خودرو فرصتی است که برخی از مراکز با توجه به نوسانات شدید بازار و کاهش توان مردم در خرید خودرو در اختیار متقاضیان قرار داده اند.

2 آذر 1400

شیک ترین سحر قریشی در این کلیپ ! ، حفظ کلاس و رخ نمایی به خانم بازیگرها !

خبرنگاران: ویدیوی جنجالی رونمایی سحر قریشی بازیگر زن مشهور از خودروی لاکچری و استایل و جواهرات گرانقیمترا ببینید.

5 آبان 1400

روش های کاهش جای پای کربن که همه ی ما باید قسم بخوریم از آنها پیروی کنیم

آمریکا دومین رتبه را در انتشار گازهای کربن دی اکسید دارد. سهم اخیر آن در انتشار کل کربن دی اکسید 11ر18 درصد است که بعد از چین با سهم 33ر23 درصد گاز کربن دی اکسید، در دومین رتبه واقع شده است.

4 آبان 1400

خداحافظی با آلرژی پاییزی با زنجبیل آغشته به نمک

عصر ایران/ با وجود اینکه حساسیت بیماری حادی نیست و ابتلا به آن خیلی جای نگرانی ندارد اما همین بیماری هم می تواند تبدیل به موضوعی بسیار آزار دهنده شود که روال زندگی فرد را دچار اختلال کند. برای جلوگیری از بروز حساسیت یا کاستن از مقدار عوارض آن راهکارهایی...

9 مهر 1400

احساس خستگی در دوران حاملگی

بیشترین چیزی که بسیاری از زنان از اوایل دوران حاملگی خود بیاد دارند احساس دائمی خستگی است. حاملگی فشار مضاعفی بر بدن وارد نموده و می تواند با خستگی بسیار همراه باشد. حتی زنان شب زنده دار هم ممکن است از فرط خستگی بیشتر از ساعت 8 شب نتوانند بیدار باشند....

8 مهر 1400

حسینی کیا: قیمت خودرو های خارجی در کشور 8 برابر نرخ واقعی است

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس با دفاع از تصویب طرح واردات خودرو گفت: قیمت خودرو های خارجی در کشور 8 برابر قیمت واقعی آن است و زمانی که قیمت خودرو های خارجی پایین بیاید خودرو داخلی هم کاهش قیمت خواهد داشت.

29 شهریور 1400
تعداد: (80)