با خودروی تیونینگ شده رولز رویس کولینان منصوری آشنا شوید

به گزارش اسپند دود کن، تیونینگ منصوری از خودروی سفارشی رولز رویس کولینان که برای امارات آماده شده، رونمایی کرد.

با خودروی تیونینگ شده رولز رویس کولینان منصوری آشنا شوید

به گزارش اسپند دود کن، به نقل از موتور وان، خودروی تیونینگ شده رولز رویس کولینان منصوری که برای امارات آماده و به تازگی از آن رونمایی شده است، نمونه کاملی از زرق و برق دار کردن یک وسیله نقلیه گران قیمت است. خودروی Mansory Cullinan Special UAE چیز های بیشتری از مدل اصلی کولیان دارد. به عنوان مثال یک کیت بدنه کامل دریافت می نماید و در جلو، یک فاسیا و اسپلیتر جلو نو دارد. بعلاوه رکاب های جانبی بزرگتر قسمت پایینی در ها را برجسته می نماید. سپر عقب نیز دارای یک دیفیوزر با بریدگی برای اگزوز های ذوزنقه ای دوگانه در هر طرف است.

پکیج ویژه خودروی کولینان منصوری برای امارات شامل ارتقاء پیشرانه نیز هست که خروجی آن را به 610 اسب بخار (455 کیلووات) و 701 پوند فوت (950 نیوتن متر) گشتاور می رساند. البته این شرکت جزئیاتی در خصوص این بخش ارائه نمی دهد.

بعلاوه بسیاری از قطعات نو خارجی دارای روکش عجیبی هستند که شبیه به گرانیت یا مرمر به نظر می رسد. اینکه ظاهر یک کراس اوور لوکس دارای تزئینات سنگی باشد، عجیب است.

منصوری بعلاوه جزئیات قیمتی کولینان ویژه امارات را ارائه نداده، اما با توجه به اینکه قیمت یک نمونه استاندارد از این کراس اوور رولز رویس از قیمتی بیش از 300 هزار دلار آغاز می گردد، می توانید انتظار داشته باشید که این نسخه سفارشی شده، بسیار گران باشد.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "با خودروی تیونینگ شده رولز رویس کولینان منصوری آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با خودروی تیونینگ شده رولز رویس کولینان منصوری آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید