6 دلیل برای اجاره آنلاین اقامتگاه های مردمی با لیدوماتریپ

به گزارش اسپند دود کن، به خاطر می آورید آخرین سفری که رفتید چه زمانی بود؟ فکر کردن به خاطرات آخرین سفر، لبخند به لبانتان می آورد یا ناراحتتان می کند؟ فاکتورهای مختلفی برای بالا بردن میزان رضایت از سفر وجود دارد که یکی از آنها، رزرو اقامتگاهی امن و راحت است.

6 دلیل برای اجاره آنلاین اقامتگاه های مردمی با لیدوماتریپ

مسافرین شهرهای مختلف، به خصوص شهر شلوغ و پر رفت آمدی مانند تهران، در مورد شرایط اسکانِ خود دغدغه و نگرانی هایی دارند و به فکر اجاره سوئیت در تهران ، آپارتمان مبله و منزل روزانه هستند. شاید شما هم جز کسانی باشید که این دست از دغدغه را قبل از سفر تجربه می کنید. بخش زیادی از این استرس ها، مربوط به پاسخ دادن به این سوال است: حالا شب رو کجا بمونیم؟!؟

وبسایت گردشگری لیدوماتریپ یک استارت آپ پیروز، در زمینه رزرو آنلاین اقامتگاه های مردمی است و تخصصش پیدا کردن اقامتگاه مناسب برای شماست. اما قبل از همه چیز، بیایید ببینیم که چرا رزرو آنلاین اقامتگاه ها با لیدوماتریپ برای ما بهتر است؟

1- اقامتگاه مورد نظرتان را سفارش دهید!

در رزرواسیون آنلاین با لیدوماتریپ، خانه روزانه و منزل اجاره ای مورد نظرتان را می توانید سفارش دهید. اما چگونه؟ هر شخصی انتظاراتی از یک اقامت خوب دارد. برای شما چه چیز مهم است؟ جای خواب؟ نظافت؟ لوکس بودن؟ دکوراسیون خانه؟ قیمت؟ امکانات؟ و...

وبسایت لیدوماتریپ بیش از 180 واحد فقط برای اجاره آپارتمان مبله در تهران و منزل مبله در تهران، و بیش از 3 هزار اقامتگاه ثبت شده در شهرهای مختلف ایران دارد. این واحدها امکانات، قیمت، دسترسی و موقعیت متفاوتی دارند و در انواعِ استخردار، آپارتمانی، ویلایی، سوئیت و... هستند که هر کدام از آنها طرفداران خاص خود را دارند.

برای سفارش اقامتگاه مورد نظرتان، کافی است از طریق جستجوی پیشرفته سایت که سیستمی ساده دارد، مشخصات مورد نظرتان را وارد کنید تا واحدهایی با شرایط خواسته شده شما را نمایش دهد. اگر می خواهید نه سیخ بسوزد و نه کباب، کمی انعطاف هم به خرج دهید! نظر همسفران و خانواده اتان را نیز بپرسید و در این جستجو دخیل کنید. لبخند رضایت همسفرانتان، سفر شما را لذت بخش تر خواهد کرد.

2- در ازای فضایی بزرگ تر، پول کمتری بپردازید

هزینه ها، بخش مهمی از سفرها هستند. حساب و کتاب کردن در سفرچیز خوبی است مخصوصا هنگامی قصد سفر به شهری گران مانند تهران را دارید. با اجاره آپارتمان مبله در تهران و هر شهر دیگری، تمام فضای این آپارتمان در اختیار شما قرار می گیرد و برای این فضای زیاد، هزینه کمتری نسبت به هتل می پردازید.

حالا اتاق یک هتل را تصور کنید که علاوه بر اینکه باید برای یک فضای کوچک پول بیشتری بپردازید، فضا و آزادی عمل کمتری دارید. لیدوماتریپ با اجاره دادن منزل روزانه به مسافرین، در ازای مبلغی کم تر، فضایی بیشتر را در اختیارشان قرار می دهد و البته تخفیفات فصلی و مناسبتی که وبسایت لیدوما ارائه می دهد را هم به آن اضافه کنید.

این نکته را فراموش نکنید که اگر اهل سفرهای دسته جمعی باشید، این مبلغ میان شما و همسفرانتان تقسیم می گردد.

3- با خیال آسوده تری، راهی سفر شوید

حتی گردشگران حرفه ای و آب دیده هم شب قبل از سفر سطوح مختلفی از استرس را تجربه می کنند. آماده این باشید تا ترس هایتان را مرور کنید و برای آنها راه حلی بیابید. چگونگی اسکان و اجاره سوئیت، اجاره آپارتمان مبله و منزل روزانه در تهران و هر شهر دیگری، ممکن است یکی از این نگرانی ها باشد و کاملا قابل درک است! به جرات می توان گفت که یک اسکان بد مساوی است با یک سفر تلخ! پس برای اینکه بتوانید کنترل شرایط را به دست بگیرید بهتر است برای اسکان اتان برنامه ریزی داشته باشید. رزرو آنلاین اقامتگاه در وبسایت گردشگری لیدوماتریپ، به شما این امکان را می دهد تا در هر جایی که باشید، چه در خانه، چه در محل کار، در خیابان یا در اتوبوس و یا هنگامی که مشغول صرف ناهار در محل کارتان هستید، سوئیت یا منزل روزانه مورد نظرتان را اجاره کنید. برای رزرو به تنها چیزی که نیاز دارید اینترنت، گوشی هوشمند و یا رایانه است. مهم نیست شب هست یا روز، در هر ساعتی که باشد می توانید رزرو خود را به صورت آنلاین انجام دهید. پشتیبانان لیدوماتریپ نیز به صورت 24 ساعته و در تمام روزهای هفته و تعطیلی در محل کار خود حاضر هستند و به سوالات مسافران پاسخ می دهند و به نیازهایشان رسیدگی می کنند.

4- از نظرات مسافران قبلی مطلع شوید!

هنگامی که راهی سفر هستید و به صورت حضوری به دنبال اجاره روزانه خانه هستید، با مسائل متعددی روبرو خواهید بود. یکی از آنها این است که از نظرات مسافران قبلی این خانه مطلع نیستید. شما خسته راه هستید، از گشتن به دنبال اقامتگاه خسته شده اید و صدای غرولند همسفرانتان بلند شده است. در این شرایط ممکن است به کم قانع شوید و بیخیال تحقیق و جستجوی بیشتر شوید! پس چگونه می توان از احساس مسافران قبلی آن خانه خبر دار شد و به اصطلاح چشم بسته غیب گفت؟؟

مزیت اجاره سوئیت و آپارتمان مبله در تهران و سایر شهرها با لیدوماتریپ این است که شما در سایت و در قسمت نظرات، می توانید نظرات و احساسات مثبت و منفی مسافران قبلی واحد های مختلف را همراه با پاسخ میزبان آن واحد بخوانید و در تصمیم گیری هایتان برای رزرو سوئیت بهتر عمل کنید. همچنین لیدوماتریپ و میزبانانش نیز خود را موظف می بینند جوابگوی نقدها و پیشنهادات مسافرین خود باشند.

5- سریع، آسان و ایمن رزرو کنید

چیزی که باید به هنگام رزرو آنلاین اقامتگاه، به آن توجه کنید، واقعی بودن اطلاعات و تصاویر اقامتگاه، چگونگی پرداخت و میزان مبلغ پرداختی است. تمام اطلاعات و تصاویر ثبت شده از اقامتگاه های لیدوماتریپ، در عین واقعی بودن، از نقاط مختلف خانه تهیه شده اند و شما را به یک تور خانه گردی می برد.

همچنین مجموعه گردشگری لیدوماتریپ دارای مجوز از وزارت صنعت و معدن و تجارت الکترونیک است که نشان دهنده اعتبار وبسایت و ایمن بودن پرداخت برای آن است. این مجموعه، جزو معدود سایت هایی است که در آن لازم نیست در همان ابتدا، تمام مبلغ توسط مسافر پرداخت گردد. نیمی از مبلغ هنگام رزرو و نیمی دیگر نیز پس از تحویل واحد پرداخت می گردد. پشتیبانان و متخصصین لیدوما، تا خاتمه سفر همراه با مسافرین هستند و در صورت بروز هر مشکل احتاقتصادی، راهنمایی های لازم را انجام می دهند.

6- به بهبود شرایط اقتصادی کمک می کنید

تمام میزبان هایی که اقامتگاه خود در وبسایت گردشگری لیدوماتریپ ثبت کرده اند، هموطنان و همشهری های شما هستند که واحدی خالی داشته اند و اکنون می خواهند آن را در اختیار مسافرین قرار دهند. پس از تایید صحت تصاویر و ویژگی های اقامتگاه و هویت میزبان ها توسط کارشناسان لیدوما، اجاره نمایش آن واحد در سایت داده می گردد.

در حال حاضر بیش از 1100 میزبان در سراسر کشور با این سایت همکاری می کنند. رزرو اقامتگاه های مردمی فرصتی برای آشنایی با افراد جدید را به شما می دهد، فرهنگ مردمان شهرهای مختلف را از نزدیک لمس می کنید، هزینه کمتری نسبت به هتل می پردازید و در عین حال همه امکانات یک خانه را در اختیار دارید.

اگر شما هم جزو کسانی هستید که واحدی بلا استفاده دارید، می توانید آن را در سایت لیدوماتریپ ثبت کرده، به جمع میزبان ها بپیوندید و درآمدی شرافتمندانه کسب کنید.

با لیدوماتریپ بیشتر آشنا شوید

شاید شما هم مثل من کنجکاو شده باشید تا بدانید لیدوما به چه معناست؟ لیدوما، در واقع کاخ گردشگری پادشاهان هخامنشی بود که در راه شاهی بین تخت جمشید و شوش قرار داشت و محل اقامت پادشان هخامنشی به هنگام تعطیلات و سفرهایشان بود. این محوطه باستانی 10 سال قبل در شهرستان نورآباد ممسنی شیراز، سر از خاک بیرون آورد. لیدوماتریپ نیز نسخه امروزیِ لیدومای هخامنشیان است، با این تفاوت که این اقامتگاه ها مردمی هستند و پذیرای همه مسافران ایران زمین!

لیدوماتریپ یک استارت آپ برای اسکان و تسهیل کننده امر گردشگری برای مسافرین است. لیدوما فعالیت خود را از 1396، در زمینه اجاره سوئیت، اجاره ویلا، اجاره اقامتگاه های بوم گردی، اجاره منزل مبله و ... با بیش از 30 سایت محلی شروع کرد و در این راه تجربه های زیادی کسب کرد. مجموعه این تجربیات و فعالیت ها، منجر به تاسیس وبسایت لیدوماتریپ شد. در حال حاضر این مجموعه در مدتی کوتاه، رضایت و توجه بسکمک از مسافرین را به خود جلب کرده، به طوری که از سال 97 تا به اکنون، بیش از 10 هزار اقامت ثبت شده توسط مسافرین، از جای جای ایران دارد. یکی از اهداف لیدوماتریپ برداشتن موانع و آسان کردن سفر، برای افراد با بودجه های متفاوت و سلیقه های مختلف است تا ایرانی ها نیز به مانند سایر کشورهای پیشرفته، طعم خوشِ سفری مدرن تر با دغدغه ای کمتر را بچشند.

برای کسب اطلاعات و آشنایی بیشتر با خدمات و فعالیت های این استارت آپ پیروز به وبسایت لیدوماتریپ سر بزنید.

منبع: چمدان

به "6 دلیل برای اجاره آنلاین اقامتگاه های مردمی با لیدوماتریپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 دلیل برای اجاره آنلاین اقامتگاه های مردمی با لیدوماتریپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید