مزایا و معایب ژلیش ناخن

به گزارش اسپند دود کن، ژلیش ناخن یکی از روش های لاک زدن است که دوام بیش تری نسبت به لاک معمولی دارد. در ادامه به مزایا و معایب آن به طور مختصر اشاره خواهیم کرد.

مزایا و معایب ژلیش ناخن

ژلیش ناخن یکی از انواع لاک ناخن است که بعد از کاشت ناخن روی آن زده می گردد و برای مدت طولانی تری نسبت به لاک معمولی روی ناخن می ماند. در مراحل ژلیش از دستگاه های LED و UV استفاده می گردد. در ادامه این مطلب اسپند دود کن، مدل های مختلف آن را خواهید دید.

ژلیش ناخن چیست؟

می توان گفت این تکنیک یکی از جدیدترین روش های لاک زدن و طراحی ناخن است. در تکنیک ژلیش، از انواع رنگ های مختلف استفاده و این موضوع سبب ایجاد ظاهری زیبا روی ناخن می گردد. به کار بردن این تکنیک، تغییری در ساختار ناخن و اندازه آن ایجاد نمی نماید. ژلیش، ماده ای ژله ای و رقیق است که برای خشک کردن آن باید دست را برای 1 تا 3 دقیقه داخل دستگاه UV گذاشت؛ به همین دلیل بدون نگرانی از باقی ماندن آثار فرچه لاک، می توان سطح ناخن را پوشش داد.

تفاوت لاک معمولی با لاک ژلیش

بزرگ ترین تفاوت لاک ژلیش با لاک معمولی آن است که حتما باید داخل دستگاه های مخصوص خشک گردد تا از حالت مایع به جامد تبدیل گردد. در مرحله آخر با براق کننده های مخصوص ناخن لایه نازکی روی ژلیش زده می گردد تا سطحی کاملا براق ایجاد گردد. لایه آخر به تاپ کوت شناخته می گردد و آن را نیز، برای سفت شدن، باید زیر لامپ مخصوص قرار داد.

مزایای ژلیش

از مزایای ژلیش نسبت به لاک معمولی می توان به حفظ شفافیت و مقاومت در برابر ضربه، دما و سایر تغییرات اشاره نمود. این روش، به طور میانگین برای مدت یک تا سه هفته روی ناخن می ماند، که این میزان با توجه به مقدار رشد ناخن و مواد به کار رفته متفاوت است. ژلیش ناخن یاری می نماید دستان شما برای همواره ظاهری جذاب و شیک داشته باشد؛ همچنین نیازی به صرف زمان زیاد برای خشک شدن ندارد و به سرعت روی ناخن ثابت می گردد. در صورت تمایل می توانید طراحی های مختلف روی ناخن داشته باشید و با ژلیش روی آن را بپوشانید، تا علاوه بر افزایش دوام لاک، جلوه ای براق به ناخن ها ببخشید.

معایب ژلیش ناخن

برای حفظ زیبایی ژلیش، ضروری است با رشد ناخن، قسمت های پایین و رشد یافته را حتما توسط یک فرد متخصص ترمیم کنید. لاک ژلی با استون و لاک پاک کن پاک نمی گردد و تا زمانی که برای برطرف آن به سالن زیبایی مراجعه نکنید، نمی توانید از یک طرح و رنگ دیگر روی ناخن خود بهره ببرید.

منبع: پیام دلتا

به "مزایا و معایب ژلیش ناخن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مزایا و معایب ژلیش ناخن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید