محمدعلی بهمنی از بیمارستان مرخص شد

به گزارش اسپند دود کن، محمدعلی بهمنی استاد غزلسرای کشورمان با نظر پزشکان از بیمارستان مرخص شد تا ادامه فرایند بیماری را در منزل سپری کند.

محمدعلی بهمنی از بیمارستان مرخص شد

به گزارش گروه فرهنگی اسپند دود کن، محمدعلی بهمنی غزل سرای کشورمان که به دلیل جراحی قلب از هفته گذشته در بیمارستانی در تهران بستری بود با نظر پزشک برای گذراندن ادامه مراحل نقاهت راهی منزل شد.

استاد بهمنی از دوشنبه هفته گذشته با تنگی نفس و حاد شدن شرایط جسمی به دلیل قلب در بیمارستان بستری شد و روز چهارشنبه هفته گذشته عمل قلب باز کرد. او تا عصر آدینه بنا به تصمیم پرشکان در ICU بستری بود و پس از آن به بخش عمومی منتقل شد و باز طبق نظر پزشک متخصص عصر روز گذشته به منزل راهی شد.

از آثار او می توان به گاهی دلم برای خودم تنگ می گردد (1369)، دهاتی (1377)، غزل (1377)، شاعر شنیدنی است (1377)، عشق است (1378)، نیستان (1379)، کاسه آب دیوژن، امانم بده (1380)، این خانه واژه های نسوزی دارد و... اشاره نمود.

محمدعلی بهمنی اولین مجموعه اش باغ لال را توسط انتشارات بامداد در سال 1351 منتشر کرد و درپی آن آثار متعددی از وی به دست مخاطبانش رسید. دو مجموعه گاهی دلم برای خودم تنگ می گردد و شاعر شنیدنی است از آثار بسیار مشهور در کارنامه بهمنی، به چاپ دهم نیز رسیده است. بهمنی سال 1378 غزل سرای نمونه کشور شد و سال 1385 در نخستین دوره جشنواره شعر فجر به اتفاق حسین منزوی برگزیده بخش شعر کلاسیک شد و نیز در فهرست چهره های ماندگار شعر نهاده شد.

اسپند دود کن برای این غزل سرای برجسته آرزوی بهبودی و سلامتی دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "محمدعلی بهمنی از بیمارستان مرخص شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدعلی بهمنی از بیمارستان مرخص شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید