بهره برداری از 200 میلیارد ریال طرح آبرسانی در مرودشت

به گزارش اسپند دود کن، با حضور استاندار فارس، یک طرح آبرسانی در شهرستان مرودشت با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

بهره برداری از 200 میلیارد ریال طرح آبرسانی در مرودشت

به گزارش خبرنگار از ، عنایت الله رحیمی استاندار فارس در مراسم بهره برداری از این طرح با گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره) و شهدای انقلاب اسلامی و با قدردانی از دست اندرکاران این طرح، گفت: با اجرای این طرح، آبرسانی به بخش اعظمی از مسائل آب شرب شهرستان مرودشت حل می گردد و این طرح منطقه ها مختلف شهرستان را زیر پوشش قرار خواهد داد.

او اضافه کرد: تامین فضای صنعتی از جمله ملزومات برای توسعه شهرستان مرودشت است و در این راستا می توان از پساب برای تامین آب مورد احتیاج صنعت بهره گیری کرد.

رحیمی، از اجرای بیش از 100 میلیارد ریال طرح آبرسانی در شهرستان مرودشت اطلاع داد و اضافه کرد: اولویت اول ما در فعالیت های عمرانی استان تامین آب شرب بوده و در این راستا، توزیع عادلانه خدمات مورد تاکید ما است.

استاندار فارس اعلام کرد: طرح انتقال آب از خلیج فارس، انتقال آب از سد سلمان به شهرستان جهرم، انتقال آب از سد رودبال به شهرستان های داراب و زرین دشت، انتقال آب از سدرود بال به شهرستان فسا و انتقال آب از سد ملاصدرا به صفاشهر از جمله فعالیت های پیروز در این خصوص به تعداد می رود.

رحیمی اجرای شش سد در چند سال گذشته را از جمله توفیقات دولت در فارس اسم کرد و گفت: تکمیل سه طرح شهری فاضلاب از جمله فعالیت های پیروز در این حوزه است و بعلاوه عملیات اجرایی فاضلاب در سه شهر هم در حال اجراست.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بهره برداری از 200 میلیارد ریال طرح آبرسانی در مرودشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از 200 میلیارد ریال طرح آبرسانی در مرودشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید