هوگوپوشان ایرانی رقبای خود را شناختند

به گزارش اسپند دود کن، سجاد مردانی و سعید رجبی 2 نماینده کشورمان در وزن 80+ کیلوگرم از فردا به مصاف حریفان خود می روند.

هوگوپوشان ایرانی رقبای خود را شناختند

به گزارش ، مرحله سوم مسابقات گرندپری در سال 2019 از امروز و با حضور 32 تکواندوکار برتر دنیا در هر 4 وزن المپیکی مردان و زنان در صوفیه بلغارستان شروع شد.

براساس برنامه اعلامی، فردا و در روز دوم مسابقات مبارزات اوزان 80+ کیلوگرم مردان و 67- و 67+ کیلوگرم زنان انجام خواهد شد که در این روز سجاد مردانی و سعید رجبی در وزن 80+کیلوگرم هوگوپوشان ایرانی هستند.

سعید رجبی نماینده وزن 80+ کیلوگرم تکواندو کشورمان در اولین گام با آندره برگرون تکواندوکار با سابقه کانادایی مبارزه می نماید و در ادامه باید به مصاف کیو دون این از کره جنوبی قهرمان دور قبل مسابقات گرندپری 2019، نایب قهرمان گرنداسلم 2018، قهرمان آسیا 2018 و ... برود.

سجاد مردانی دیگر نماینده سنگین وزن تکواندو ایران و در پایین جدول، در نخستین گام با گیل یانگ بیون از کره جنوبی دیدار می نماید و سپس باید با برنده دیدار روسلان ژآپاروف قزاق و عمر الیزیدی فرانسوی مبارزه کند.

مبارزات مرحله مقدماتی از ساعت 10 تا 14 و رقابت های مرحله یک هشتم و یک چهارم از ساعت 15 تا 18 انجام خواهد شد؛ دیدار های مرحله نیمه نهایی و فینال نیز از ساعت 19:30 تا 22:30 پیگیری می گردد.

راهنمایی این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق و وحید عبدالهی به عنوان مربی است.

این رقابت ها 4G است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.4 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین پنج، سه و هزار دلار جایزه نقدی تعلق می گیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "هوگوپوشان ایرانی رقبای خود را شناختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوگوپوشان ایرانی رقبای خود را شناختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید