نخست وزیر عراق به افراد خارج از قانون هشدار داد

به گزارش اسپند دود کن، مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق دوشنبه شب در توییتی نوشت: سازندگی با راهزنی و حمله به نهادهای [دولتی] محقق نخواهد شد، بلکه این کار با حمایت از کشور ایجاد می گردد و ما با افرادی که از قانون پا را فراتر می گذارند، مسامحه نخواهیم کرد.

نخست وزیر عراق به افراد خارج از قانون هشدار داد

الکاظمی در حساب رسمی اش در توییتر نوشت: هرگز از سازندگی کشور و عظمت آن عقب نشینی نخواهیم کرد.

وی اضافه نمود: ما کارهای زیادی برای حل بحران امنیتی، مالی و بهداشتی عراق انجام داده ایم.

الکاظمی در ادامه به مسأله انتخابات آینده عراق پرداخت و نوشت: انتخابات حق ملی است و نیازمند به همبستگی سیاسی و اجتماعی دارد.

دولت عراق در جلسه اواخر آذرماه خود به ریاست مصطفی الکاظمی نخست وزیر این کشور با حضور اعضای کمیسیون عالی انتخابات عراق، با معین روز دهم اکتبر آینده (18 مهر) به عنوان زمان برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام این کشور موافقت کرد.

پیش از این نخست وزیر عراق روز ششم ژوئن آینده (16 خرداد) را به عنوان روز برگزاری انتخابات زودهنگام پارلمانی این کشور معین نموده بود.

رایزنی ها و گام های احزاب و جریان های سیاسی مختلف عراق و تغییر آرایش نیروهای سیاسی از نزدیک به چهار ماه پیش برای ورود به این انتخابات شروع شده است.

الکاظمی ادامه داد: سازندگی با تعدی به شخصیت ها و مقدسات دینی و ملی عراق و حمله به نهادها و راه زنی محقق نشده، بلکه این کار با حمایت از کشور میسر خواهد شد.

نخست وزیر عراق در خاتمه بار دیگر تأکید کرد: با متخلّفان و کسانی که از قانون خارج شوند، مسامحه نخواهیم کرد.، ایرنا

منبع: ایران آنلاین

به "نخست وزیر عراق به افراد خارج از قانون هشدار داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخست وزیر عراق به افراد خارج از قانون هشدار داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید