رفع مسائل بخش خصوصی با حضور نمایندگان مجلس در شورای گفت&zwnjوگو

به گزارش اسپند دود کن، سیدکاظم موسوی، نماینده مردم اردبیل در خانه ملت و نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ضمن حضور در اتاق اردبیل با حسین پیرموذن، رئیس این اتاق دیدار و گفت وگو کرد.

رفع مسائل بخش خصوصی با حضور نمایندگان مجلس در شورای گفت&zwnjوگو

موسوی در این دیدار گفت: نمایندگان مجلس باید با حضور مستمر در جلسات شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی، بیشتر در جریان موانع و مسائل بخش خصوصی قرار بگیرند و شخصاً تلاش می کنم با این رویکرد برای رفع مسائل بخش خصوصی استان تلاش کنم.

این نماینده مجلس ضمن ارائه گزارش عملکرد خود در کمیسیون اقتصادی مجلس به رئیس اتاق اردبیل، افزود: در کمیسیون اقتصادی مجلس به دنبال ایجاد بستری مناسب و امن برای فعالان اقتصادی کشور هستیم.

او تأکید کرد: فعالان بخش خصوصی تأثیر بسزایی در حرکت چرخ اقتصادی کشور دارند و ما همه باید به کمک این بخش بیاییم.

موسوی ضمن تقدیر از تلاش های اتاق اردبیل، گفت: آقای پیرموذن با دانش وسیع خود در حوزه اقتصاد و تجارب ارزشمند در حوزه تجارت نعمت بزرگی برای اقتصاد و بخش خصوصی استان است.

رئیس اتاق اردبیل نیز در این دیدار پس از قدردانی از نقش مؤثر سید کاظم موسوی، در کمیسیون اقتصادی مجلس، انتظارات بخش خصوصی استان و کشور از مجلس شورای اسلامی را به اطلاع او رساند.

حسین پیرموذن ضمن تشریح شرایط اقتصادی استان، مسائل و مسائل موجود بر سر راه فعالان اقتصادی را طرح و راهکارهای پیشنهادی را با موسوی در میان گذاشت.

منبع: اتاق بازرگانی ایران

به "رفع مسائل بخش خصوصی با حضور نمایندگان مجلس در شورای گفت&zwnjوگو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رفع مسائل بخش خصوصی با حضور نمایندگان مجلس در شورای گفت&zwnjوگو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید