رای مثبت فراکسیون راهبردی مجلس به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش

به گزارش اسپند دود کن، تهران (پانا) - رئیس فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی گفت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در جلسه با اعضای فراکسیون بر تنظیم قوانین و برنامه های آموزش و پرورش منطبق با سند تحول بنیادین تاکید نمود.

رای مثبت فراکسیون راهبردی مجلس به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش

سیدمحمدرضا میرتاج الدینی در جمع اسپند دود کن با اشاره به جلسه امروز اعضای فراکسیون راهبردی مجلس با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: اعضای فراکسیون بر توجه به بعد پرورشی و تربیتی در آموزش و پرورش تاکید کردند چراکه این وزارتخانه محل تربیت نسل آینده و مدیران کشور است.

وی اضافه کرد: پیشرفت جامعه از راستا توجه به آموزش و پرورش محقق می گردد لذا تاکید اعضا بر این بود که برنامه های وزیر پیشنهادی بر اساس سند تحول بنیادین تدوین گردد و اجرای دقیق آن مورد توجه قرار گیرد بعلاوه توجه به منطقه ها محروم و مقاوم سازی مدارس نیز از مطالبات نمایندگان بود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس ادامه داد: یوسف نوری وزیر پیشنهادی هم بر اجرای سند تحول بنیادین و تدوین برنامه های آموزش و پرورش اشاره نمود و آن را مبنای اصلی عملکرد خود در صورت رای اعتماد مجلس دانست؛ بعلاوه ایشان نسبت به اجرای رتبه بندی بر اساس قانون مجلس نیز متعهد خواهد بود.

وی در سرانجام اعلام کرد: نظر جمعی اعضای فراکسیون در خصوص صلاحیت و برنامه های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش مثبت بود.

منبع: خبرگزاری پانا

به "رای مثبت فراکسیون راهبردی مجلس به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رای مثبت فراکسیون راهبردی مجلس به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید