بی تاثیر بودن مدت زمان فعالیت ناشر در اعطای کاغذ به ناشران

به گزارش اسپند دود کن، نعمتی گفت: ارتباطی میان مدت زمان فعالیت ناشر با اعطای کاغذ به او وجود ندارد.

بی تاثیر بودن مدت زمان فعالیت ناشر در اعطای کاغذ به ناشران

جواد نعمتی، شاعر و مدیرمسئول انتشارات افرود در گفت وگو با خبرنگار ، درباره انتشار کتاب های این انتشاراتی گفت: هفته آینده تازه های نشر انتشارات افرود منتشر می شود. تعدادی از این کتاب ها در حوزه های مختلف از جمله بازیگری و نمایش و روانشناسی نوشته شدند. انتشار کتاب های این انتشاراتی با خبر اعطای کاغذ به ناشران ارتباطی ندارد. این آثار مراحل انتشار را طی می کردند و هفته آینده کار انتشار آن ها به اتمام می رسد.

وی افزود: هنوز اتحادیه آشنا اعلام نکرده است که ناشران برای تهیه کاغذ مورد نیاز برای انتشار کتاب هایشان اقدام کنند. انتشارات افرود پیش از این برای دریافت کاغذ ثبت نام کرده بود. سال گذشته در سه نوبت کتاب منتشر کردیم از اول امسال هیچ کاغذی دریافت نکردیم. ارتباطی میان مدت زمان فعالیت ناشر با اعطای کاغذ به ناشران وجود ندارد. این طور نیست که از ناشران تازه کار حمایت و ناشران قدیمی را رها کنند.

مدیرمسئول انتشارات افرود با اشاره به چگونگی اختصاص کاغذ به ناشران اظهار کرد: ناشران به تعداد کتاب هایی که در سامانه موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران ثبت می کنند، می توانند کاغذ مورد نیازشان را برای انتشار کتاب هایشان دریافت کنند. میزان انتشار کتاب های ناشر تعیین می کند چه میزان کاغذ از اتحادیه آشنا دریافت کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بی تاثیر بودن مدت زمان فعالیت ناشر در اعطای کاغذ به ناشران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بی تاثیر بودن مدت زمان فعالیت ناشر در اعطای کاغذ به ناشران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید