بلاتکلیفی استقلال یک هفته پس از ابقای هیئت مدیره، چرا کسی برای رسیدگی به مسائل نیست؟

به گزارش اسپند دود کن، شرایط باشگاه استقلال یک هفته پس از ابقای هیئت مدیره و اجرای مصوبات هنوز در بلاتکلیفی قرار گرفته است و این شرایط صدای سرمربی آبی پوشان را درآورده است.

بلاتکلیفی استقلال یک هفته پس از ابقای هیئت مدیره، چرا کسی برای رسیدگی به مسائل نیست؟

به گزارش خبرنگار ورزشی اسپند دود کن، باشگاه استقلال در شرایطی واقع شده است که صدای اعتراض فرهاد مجیدی سرمربی این تیم درآمده است. پس از استعفای دسته جمعی اعضای هیئت مدیره - حجت نظری، مهدی عبدیان و حمیدرضا آصفی - جلسه ای برگزار گردید که با اجرایی شدن مصوبات هیئت مدیره سه عضو مستعفی نیز در باشگاه ماندنی شدند.

جدایی ناصر فریادشیران از آموزشگاه باشگاه استقلال و کناره گیری او از ریاست این بخش هم پس از این اتفاقات بود که در راستای نظر هیئت مدیره صورت گرفت. با این حال یک هفته از این جلسه گذشته است و هنوز تکلیف باشگاه استقلال تعیین نیست.

در بغرنج بودن شرایط باشگاه استقلال همین بس که روز گذشته یکی از طلبکاران باشگاه، برای توقیف اموال باشگاه با یک خودروی کامیون مقابل باشگاه حاضر شده بود تا به این شکل طلب خود را تسویه کند یا به نوعی صدای اعتراضش را به استقلالی ها برساند.

نارضایتی فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در دو روز اخیر نشان می دهد که شرایط باشگاه استقلال مناسب نیست و این تیم علاوه بر مسائل جاری، برای فصل آینده که تیم احتیاج به تقویت و همچنین تمدید قرارداد بازیکنان دارد با چالش روبرو است. حالا با وجود این مسائل سؤال این است که چرا تکلیف این مسائل در باشگاه استقلال تعیین نمی گردد و کسی پیگیر این اتفاقات نیست.

پس از مسائلی که برای اسماعیل خلیل زاده رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال به وجود آمد، اکنون کسی در باشگاه نیست که بتواند اسناد و دستورات را امضا کند، اما این مشکل هنوز حل نشده است. چرا شرایط باشگاه بزرگی چون استقلال با این میزان طرفدار باید به این شکل باشد و چرا کسی برای رسیدگی به این مسائل نیست؟ این سؤالی است که مسئولان وزارت ورزش و جوانان باید به آن پاسخ بدهند تا بلکه استقلالی ها بدانند که برای حل مسائل خود باید چه در مسیری قرار بگیرند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بلاتکلیفی استقلال یک هفته پس از ابقای هیئت مدیره، چرا کسی برای رسیدگی به مسائل نیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلاتکلیفی استقلال یک هفته پس از ابقای هیئت مدیره، چرا کسی برای رسیدگی به مسائل نیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید