اولین نشست هم اندیشی به مناسبت هفته بزرگداشت مقام شامخ مادر و روز زن

به گزارش اسپند دود کن، تهران (پانا) - اولین نشست هم اندیشی به مناسبت هفته بزرگداشت مقام شامخ مادر و روز زن با حضور پناهی روا مشاور وزیر در امور زنان و تنی چند از مشاوران حوزه زنان برگزار گردید.

اولین نشست هم اندیشی به مناسبت هفته بزرگداشت مقام شامخ مادر و روز زن

اولین نشست هم اندیشی به مناسبت هفته بزرگداشت مقام شامخ مادر و روز زن با حضور مشاور وزیر در امور زنان و تنی چند از مشاوران حوزه ستادی و مشاوران استان های تهران ، شهرستان های تهران و البرز برگزار گردید.

در ابتدای این نشست مشاور وزیر در امور زنان وزارت آموزش و پرورش ضمن عرض خیر مقدم به مهمانان به بیان ضرورت برگزاری این نشست پرداخت و مطرح کرد: حضرت زهرا (س) الگوی حقیقی و عینی زنان در سبک زندگی می باشد و زنان می توانند از این شخصیت کامل و جامع دنیا اسلام بهره های زیادی در زندگی شخصی و شغلی خود داشته باشند.

وی بعلاوه مطرح کرد: برگزاری با شکوه گرامیداشت هفته مقام شامخ مادر و روز زن از ضرورت مهم این نشست است که انشاالله در مورد چگونگی برگزاری این هفته بتوانیم در این هم اندیشی به نتایج خوبی برسیم.

پناهی روا تاکید نمود که این هفته فرصت بسیار مناسبی است برای حوزه زنان و ما در پی این هستیم تا از این فرصت مناسب برای آشنایی و شناسایی ظرفیت های موجود در حوزه زنان استفاده کنیم و در پی راهکارهایی از دیدگاه زنان فرهنگی در مورد مسائل و دغدغه های حوزه زنان باشیم.

مشاور امور زنان وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: زنان فرهنگی می توانند با غنیمت شمردن از این هفته به بیان دیدگاه های خود در مورد چگونگی ارتقاء جایگاه زنان در پست های مدیریتی پرداخته و بعلاوه نیازسنجی هایی هم در مورد توانمندسازی حوزه زنان در نشست های مربوطه صورت گیرد.

در ادامه این نشست حاضرین به بیان دیدگاه های خود پرداخته و نقطه نظرات خود را در مورد چگونگی برگزاری برنامه های این هفته اعلام کرد. این نشست روز یکشنبه 21 آذرماه در سالن طبقه 10 ساختمان علاقه مندان وزارت آموزش و پرورش برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری پانا

به "اولین نشست هم اندیشی به مناسبت هفته بزرگداشت مقام شامخ مادر و روز زن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین نشست هم اندیشی به مناسبت هفته بزرگداشت مقام شامخ مادر و روز زن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید