انواع گلس و محافظ صفحه نمایش مخصوص سامسونگ s10

به گزارش اسپند دود کن، گوشی سامسونگ گلکسی S10 با داشتن صفحه نمایش خیره کننده 6.1 اینچی که از طراحی زیبایی برخوردار است.

انواع گلس و محافظ صفحه نمایش مخصوص سامسونگ s10

به گزارش اسپند دود کن، بنابر اعلام بابافون، گوشی سامسونگ گلکسی S10 ممکن است جذاب باشد اما جنس گوشی شیشه ای و فلزی شکننده نیز هست. اگر نگران احتمال آسیب و خراش های ناخوشایند روی صفحه نمایش گوشی نگران هستید، باید روی گوشی سامسونگ گلکسی S10 سرمایه گذاری کنید، اما برای پوشش کامل، به یک محافظ صفحه نمایش سامسونگ برای صفحه گوشی نیاز دارید. ما در این متن بهترین محافظ های صفحه نمایش سامسونگ گلکسی S10 را گردآوری کرده ایم.

بهترین گزینه های خرید لوازم جانبی سامسونگ Galaxy S10

معیار شما برای خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ چه چیزهایی هستند؟ ممکن است برای برخی از کاربران کیفیت اولویت بیشتری داشته باشد و بعد از آن کارایی لوازم جانبی سامسونگ مهم باشد. برخی از افراد پیش از هر چیزی به طرح و رنگ لوازم جانبی مدنظر خود توجه می کنند و برخی دیگر هم برایشان صرفه اقتصادی محصول مهم است و در رأس اولویت های قرار داده اند. در ادامه قصد داریم تا با توجه به هر یک از این معیارها، بهترین گزینه های خرید لوازم جانبی یعنی محافظ صفحه نمایش گلکسی اس 10 را به شما معرفی می کنیم.

گزینه های خرید محافظ صفحه نمایش ضد خش گوشی سامسونگ Galaxy S10

صفحه نمایش گوشی گلکسی اس 10 کیفیت بی نظیری را به شما ارائه می دهد؛ اما متناسب با همین کیفیت باید تدابیری برای حفاظت از آن نیز در نظر گرفت. امروزه بسکمک از سودجویان با عرضه گلس های ارزان و کم کیفیت، سلامت صفحه نمایش گوشی را با خطراتی روبرو می کنند. استفاده از محافظ های ضد خش نامرغوب قطعاً حتی بدون وارد شدن ضربه به گوشی، باعث صدمه رساندن به صفحه نمایش آن می شوند. از همین رو در ادامه به معرفی برخی از محصولات با کیفیت در این دسته بندی می پردازیم تا در هنگام انتخاب و خرید گلس برای گوشی اس 10 از امنیت خاطر بیشتری برخوردار باشید.

خرید محافظ صفحه نمایش دور چسب سامسونگ گلکسی S10

برخلاف اغلب محافظ صفحه نمایش موجود، محافظ دور چسب سامسونگ به جهت سادگی در نصب تنها در قسمت لبه های خود دارای ویژگی چسبندگی است. این گلس با سطحی صاف، عملکرد اصلی صفحه نمایش لمسی گوشی را حفظ کرده و شفافیت کامل آن را به نمایش می گذارد. گلس ضد خش دور چسب سامسونگ S10 کاملاً متناسب با ابعاد گوشی برش خورده و به صورت دقیق روی صفحه نمایش آن قرار می گیرد. ویژگی دور چسب این گلس باعث شده تا نصب و جداسازی آن بدون لطمه خوردن به صفحه نمایش و ایجاد حباب امکان پذیر باشد.

خرید محافظ تمام صفحه سامسونگ Galaxy S10

محافظ تمام صفحه گوشی S10 نیز از جمله محصولاتی است که ارزش قرار دریافت در لیست بهترین گزینه های خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ Galaxy S10 را دارد. به این دلیل که این گلس به صورت تمام چسب بوده و نصب و استفاده از آن بدون ایجاد حباب و به راحت ترین حالت امکان پذیر است. همانند ضد خش مدل CP+ Max، در این گلس نیز از یک لایه چربی گریز برای عدم جذب لکه و اثرانگشت استفاده شده است.

محافظ تمام صفحه گوشی سامسونگ S10 به میزان 99 درصد از شفافیت و وضوح اصلی صفحه نمایش گوشی را حفظ کرده و زیبایی خیره کننده رنگ های آن را به نمایش می گذارد. علاوه بر این برای استفاده از قسمت حسگر اثرانگشت گوشی سامسونگ S10 که بر روی صفحه نمایش آن تعبیه شده، این قسمت از گلس با ظرافت کاملی برش داده شده تا مانعی در برابر استفاده از این ویژگی گوشی به وجود نیاورد.

محافظ Whitestone Dome

ترکیب شیشه های سخت با چسب مایع، Whitestone را به یکی از بهترین راه چاره های محافظت از صفحه نمایش گوشی تبدیل می کند، اما بازهم گوشی سامسونگ گلکسی S10 شما نیاز به مراقبت دارد. محافظ صفحه نمایش گوشی سامسونگ گلکسی S10 محکم است که باعث می شود صفحه گوشی شما از قطرات آب، برآمدگی و خراش اتفاقی محافظت شود. همچنین دارای ضمانت مادام العمراست.

این گلس پیشرفته ترین محافظ صفحه نمایش در این لیست است. شما باید با استفاده از لامپ نوری UV، محافظ را روی گوشی گلکسی S10 خود بگذارید، بنابراین دستورالعمل های نصب باید با دقت انجام شوند. حتی می توان آن را روی صفحه هایی که از قبل شکسته شده اند نیز استفاده کنید.

محافظ Zagg InvisibleShield

این محافظ از شیشه ساخته نشده است، اما این محافظ صفحه نمایش گوشی سامسونگ گلکسی s10 کاملاً نزدیک به شیشه واقعی است. محافظ Zagg از یک ماده خاص ساخته شده که قوی تر از محافظ صفحه نمایش پلاستیکی است و در صورت افتادن گوشی شما، از محافظت بالایی برخوردار است و همچنین می تواند خراش های بسیار جزئی را بهبود دهد.

محافظ صفحه LK

این محافظ صفحه نمایش می تواند از برآمدگی و خراش های جزئی محافظت کند، اما اگر گوشی سامسونگ S10 خود را رها کنید احتمالاً نمی تواند به ترک های احتاقتصادی کمک کند. این محافظ صفحه نمایش دربسته سه تایی قرار می گیرد و ارزان قیمت است و همچنین این محافظ با سنسور اثرانگشت در صفحه نمایش تداخل ندارد و به راحتی می توانید صفحه گوشی خود را با اثرانگشت بازکنید. همچنین این محافظ از گوشی شما در برابر اشعه ماوراءبنفش و زرد شدن صفحه محافظت می کند.

محافظ صفحه نمایش شیشه ای Clearview Tempered

جنس آن از شیشه شفاف است، همچنین محافظ صفحه نمایش ازنظر سختی محکم است و کاملاً متناسب با گوشی s10 شما است، اما باید دقت کنید جا انداختن صحیح این محافظ نیاز به کمی تمرکز و مراقبت دارد تا به درستی جا بی افتد.

محافظ صفحه نمایش amFilm

این محافظ صفحه نمایش شیشه ای در یک بسته دوتایی عرضه می شود و ضد خش است. اگر آن را با دقت درست کنید و در جای خود ثابت شود دیگر لازم نیست نگران حباب های زیر صفحه باشید. این محافظ نیز با اسکنر اثرانگشت در صفحه نمایش کار می کند و تداخلی ایجاد نمی کند، اگرچه قبل از استفاده باید گوشی خود را خاموش کنید و بعد از نصب محافظ صفحه نمایش، انگشت خود را دوباره اسکن کنید.

محافظ صفحه نمایش Eiger 3D Glass Galaxy S10

محافظ صفحه نمایش Eiger، ساخته شده از شیشه ساخت ژاپن، در قسمت لبه ها خمیده است تا از خطوط گلکسی S10 شما محافظت کند. به غیراز امتیاز سختی 9H، لایه ای ضد گرد و غبار نیز وجود دارد که گوشی شما را ایمن تر نگه می دارد.

ایجر با محصولات خود ضمانت دوساله را به مشتریان خود ارائه می دهد. محافظ 3D Glass از Eiger 25 پوند هزینه دارد اما ممکن است آن را ارزان تر در Casehut یا Mobile Fun پیدا کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "انواع گلس و محافظ صفحه نمایش مخصوص سامسونگ s10" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انواع گلس و محافظ صفحه نمایش مخصوص سامسونگ s10"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید