آسان بار مطمئن ترین راه برای حمل بار آنلاین و زمینی در ایران

به گزارش اسپند دود کن، رپرتاژ آگهی- در هنگام اندیشیدن به حمل ونقل و امور مربوط به ارسال بار و کالا در حجم بالا، بعید است شما نیز به چالش ها و موانع موجود در این راستا فکر نکنید. از طرفی این حوزه به خودی خود با چالش های مختلفی همراه است و از سوی دیگر، شرایط سیستم حمل ونقل در ایران، باعث شده تا حمل بار با موانع و چالش های بیشتری هم همراه گردد. به نحوی که ممکن است عامه مردم و افرادی که تجربه کافی در این حوزه ندارند، استفاده از آن را ناممکن یا دست کم بسیار سخت بدانند. رانندگان با چالش ها و سختی های حمل بار به طور مستقیم درگیر هستند و متقاضیان ارسال بار نیز چالش های خاصی را، شاید در سطح پایین تر، تجربه می نمایند. اما آسان بار به عنوان یک زیست بوم مدرن در حوزه حمل بار، آماده است تا این تصور ذهنی شما را تغییر دهد. اما اینکه چگونه و به چه شکل آسان بار به این مهم دست خواهید یافت، موضوعی است که ما در ادامه قصد پرداختن به آن را داریم.

آسان بار مطمئن ترین راه برای حمل بار آنلاین و زمینی در ایران

ایده آسان بار؛ ایجاد یک زیست بوم برای حمل ونقل زمینی

آسان بار تا رسیدن به سطح یک ایده کامل و اجرای آن در وضعیتی مطلوب، قطعاً مسیری طولانی را سپری نموده است. این ایده که با شناخت و آنالیز چالش ها و موانع حوزه حمل ونقل شروع به کار نموده و امروزه به مرحله ارائه راه چاره رسیده، پیش از هر چیز، بر تجربه و شناخت ملموس نسبت به این حوزه بنا شده است. آسان بار صرفاً یک سایت، یک نرم افزار یا یک اپلیکیشن نیست؛ ما در حال سخن گفتن از یک زیست بوم هستیم. در این زیست بوم که هدف اصلی آن حمل و نقل زمینی کالا و ارائه خدمات در این حوزه است، خبری از مرکزیت بخشی یا معین قواعد دستوری نیست. آسان بار یک ایده روشن و واضح دارد؛ ایجاد اتصال بین تقاضا برای حمل بار و خدمات ارائه شده از سوی رانندگان زحمتکش.

بنابراین تمام اقدامات و عملنمودهای سیستم حول ایجاد چنین ارتباط پایداری شکل گرفته و در این راستا کاربردی هستند. در آسان بار خبری از معین قیمت دستوری یا قواعد غیرعادی و تصنعی نیست. بهترین رانندگان کشور، با معیارهایی مانند تعهد، مسئولیت پذیری، قانون گرایی یا وقت شناسی، به جذب این زیست بوم درآمده و تحت قوانین و قواعد ارگانیک حمل ونقل زمینی در ایران، انتظارات و احتیاجهای مشتریان را برآورده می سازند. ما معتقدیم رجحان ایده آسان بار و توانمندی آن در حمل بار، وابسته به چند ویژگی برجسته است. این ویژگی ها که در کنار ویژگی های کلی تری مانند قابل اعتماد بودن، سرعت، وقت شناسی، قیمت گذاری منطقی و تعهدپذیری خودنمایی می نمایند، برای پیروزیت چنین پلتفرمی الزامی هستند. در ادامه بعضی از این ویژگی های اصلی را آنالیز می کنیم.

برون سپاری مؤثر خدمت رسانی در عین نظارت مستمر

آسان بار اولین شرکت بزرگ مقیاس هوشمند قصد هیچ دخالتی در سیستم عرضه و تقاضا نداشته و معتقد است که ارتباط رانندگان با متقاضیان حمل بار، ماهیتی خودتنظیم و بی احتیاج از نظارت بیرونی دارد. این یعنی رانندگان پس از گزینش بر مبنای معیارهای دقیق اخلاقی و حرفه ای، در این زیست بوم برای خدمت رسانی به مشتریان محدودیتی ندارند. این در عمل برون سپاری خدمت رسانی به کاربران و متقاضیان حمل بار است که در آسان بار به نحو احسن صورت گرفته است. اما چنین موضوعی به معنی غفلت یا بی توجهی آسان بار در قبال انتظارات مشتریان یا عدم برطرف مسائل آن ها با رانندگان نیست. در هر جایی از سیستم که اختلاف نظری بین رانندگان و کاربران، به هر علتی ایجاد گردد، آسان بار آماده اعمال نظارت بوده و قادر است تا احقاق حق هر یک از طرفین را تضمین کند. در این پلتفرم نظارت، بدون سوگیری و به منظور جلب رضایت هر دو طرف این همکاری اعمال خواهد شد.

اتکای به تجربه رانندگان برتر این حوزه؛ آسان بار جوان اما باتجربه است!

ممکن است تصور کنید تجربه در کسب وکار، صنعت یا هر حوزه دیگری، زاییده زمان بوده و با سپری شدن سال های زیادی بدست می آید؛ این تصور اصلاً غلط نیست. اما ایده آسان بار و برون سپاری فعال فرایند خدمت رسانی به رانندگانی مجرب، این معادله را بر هم زده است. این ایده قدیمی نیست و سن زیادی ندارد اما با اتکای به جذب بهترین رانندگان این حوزه، توانسته با گنجینه عظیمی از تجربه در حوله حمل بار به استقبال مشتریان و متقاضیان ارسال بار آمده و در این امر سربلند ظاهر گردد. شما با مجموعه جوان و مدرنی روبرو هستید که تجربه خود را از رانندگان بزرگ این حوزه به وام گرفته است. آسان بار معتقد است که راننده یک قهرمان است و تجربه او می تواند به ایجاد و قدرتمندتر شدن هر ساختاری در حوزه حمل بار یاری کند. پس با این رویکرد ذهنی توانسته تجربه خود را غنای بیشتری ببخشد.

آنلاین به معنی واقعی کلمه؛ در اینجا همه چیز برخط و سیال است!

بسیاری از پلتفرم های خدمت رسانی، ممکن است صرفاً نام یک پلتفرم حمل بار آنلاین را یدک بکشند. اغلب آن ها در فرایند های جانبی مجبور به استفاده از ساختارهای آفلاین، فیزیکی و یا نیروی انسانی با متدهای قدیمی هستند. اما در آسان بار حمل بار آنلاین فقط یک شعار تبلیغاتی یا نماد نیست. از صفر تا صد فرایند جذب همکاری رانندگان تا ثبت نام کاربران و ثبت سفارش به وسیله آن ها، به صورت اینترنتی و متکی به پردازش و ذخیره سازی ابری انجام می گردد. شما به معنی واقعی کلمه با ساختاری آنلاین و اینترنتی روبرو هستید که توانسته یک پل عریض و پایدار بین واقعیت و عملنمودهای مجازی ایجاد کند. حتی فرایند هایی مانند استعلام کارت هوشمند راننده نیز در آسان بار به شکل برخط و بدون احتیاج به عملگرهایی جانبی، در کمترین زمان ممکن قابل انجام است.

راحتی راننده در کنار رضایت مشتری؛ استعلام کارت هوشمند راننده یک مثال است

آسان بار هیچ تمایزی بین رانندگان و متقاضیان حمل بار قائل نیست. این یعنی رضایت و آسودگی رانندگان و مشتریان دقیقاً به یک مقدار اهمیت داشتی و در این پلتفرم خبری از تبعیض نیست. در این بستر قرار نیست فشار بیشتری بر عرضه یا تقاضا وارد شده و یک بخش در خدمت بخش دیگری باشد. راننده یک قهرمان است و باید راه را برای او هموار کنیم و مشتریان نیز انتظاراتی دارند که باید برآورده گردد. بین این دو موضوع در عمل هیچ منافاتی وجود ندارد. رانندگان راضی و آسوده، در خدمت رسانی پیروز تر ظاهر می شوند و این به معنی رضایت بیشتر مشتریان و متقاضیان حمل بار است. پس آسان بار بدون تبعیض، در تمام فرایند های مختلف مانند استعلام کارت هوشمند راننده یا سایر روندهای احراز صلاحیت های حرفه ای آن ها، با سرعت بخشی و افزایش ضریب اعتماد، در کنار رانندگان بوده و از این طریق در صدد افزایش رضایت مشتریان و کاربران نیز خواهد بود.

منبع: شفقنا اقتصادی

به "آسان بار مطمئن ترین راه برای حمل بار آنلاین و زمینی در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آسان بار مطمئن ترین راه برای حمل بار آنلاین و زمینی در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید