سریال و پخش خانگی

افشاگری سحر قریشی درباره فساد سینما ، همه شوکه شدند

خبرنگاران: چیزهایی عجیبی تا کنون شنیده ام و سر صحنه می بینم. متاسفانه بسیاری از بانوان علاقه مند به بازیگری هیچ موقع به این دفاتر نمی رسند و اگر برسند به دفاتری خواهند رسید که دفتر نیست.

15 بهمن 1400

بهروز افخمی: سینما آمریکا به شدت سانسور می گردد

تهران (پانا) - بهروز افخمی می گوید هالیوود دو گانه ­های بی معنی مانند همجنس گرایی را ترویج می دهد تا سازماندهی برای یک تغییر واقعی در زندگی مردم نتواند رخ دهد.

17 دی 1400

وسواس عجیب خانم بازیگر نقش افرا درسریال میدان سرخ ، 14 ناگفته عجیب بهدخت ولیان

خبرنگاران: بهدخت ولیان یکی از بازیگران سریال میدان سرخ است که سنش را هیچ جایی نمی گوید. او با با خاندان مشهور ولیان نسبت ندارد.

15 دی 1400

بازی در بوتیمار ریسک بالایی داشت

تهران (پانا) - مرجانه گلچین بازیگر سریال بوتیمار درباره نقش آفرینی در این مجموعه تلویزیونی و حواشی آن، توضیحاتی ارائه کرد.

7 تیر 1400

ماجرای انیمیشن به روایت بزی که پرواز کرد

به گزارش خبرنگاران ، کتاب ماجرای انیمیشن به روایت بزی که پرواز کرد نوشته سمیه صوفیان با تصویرگری حمید خلوتی از سوی انتشارات هوش ناب برای گروه سنی 8 سال به بالا منتشر شده است.

7 خرداد 1400

20 برنامه کاربردی اندروید تی وی

در سال های اخیر بیشتر تلویزیون ها هوشمند شده اند و تعدادی از آن ها دارای اندروید تی وی هستند. شما می توانید روی تلویزیون هوشمند یا تلویزیون اندرویدی خود به بهترین برنامه ها دسترسی داشته باشید و ما در این مطلب 20 برنامه کاربردی اندروید تی وی را معرفی می...

30 دی 1399

ماجرای پیامک هشدار برای مالکان چیست؟

به گزارش خبرنگاران، مقابله با احتکار مسکن از بیراهه مالیاتی باعث بروز 10 خطا در فاز اول اقدام شد. اوایل سال جاری دولت با مراجعه به قانون 5 سال پیش مرتبط با خانه های خالی، مصمم به اخذ مالیات از محتکران - مالکان واحدهای بلااستفاده - شد. برای این منظور، در فاز...

1 آذر 1399

حمید لولایی بازیگر نوروز رنگی شد، تصویربرداری سریال نوروز 1400 از ابتدای شهریور

سریال نوروز رنگی برای نوروز 1400 ساخته می شود که کارگردانی آن را علیرضا مسعودی و تهیه کنندگی آن را اکبر تحویلیان بر عهده دارد.

9 مهر 1399

تجارت و سودجویی به پایتخت 6 ضربه وارد کرد ، سریال برای جذاب شدن به ورطه قبح شکنی افتاد

یک منتقد سینمایی گفت: در وقت بازگشت بهبود، با اینکه می شد روی مسائل عاطفی مانور داده گردد، داستان طوری طراحی شده که همه علیه او شوریده می شوند.

4 خرداد 1399