دوچرخه سواری

روش های کاهش جای پای کربن که همه ی ما باید قسم بخوریم از آنها پیروی کنیم

آمریکا دومین رتبه را در انتشار گازهای کربن دی اکسید دارد. سهم اخیر آن در انتشار کل کربن دی اکسید 11ر18 درصد است که بعد از چین با سهم 33ر23 درصد گاز کربن دی اکسید، در دومین رتبه واقع شده است.

4 آبان 1400

دوچرخه سوارها، صبورترند

سوم ژوئن را که مصادف است با امروز (12 خرداد) جهانیان به نام روز دوچرخه و دوچرخه سواری نامگذاری نموده اند تا روزی یک بار به صورت جدی به همه مردم یادآوری نمایند دوچرخه بهترین وسیله برای حمل و نقل است.

4 تیر 1400

راه های تناسب اندام در شروع 40 سالگی

بر اساس مطالعه ای که در سال 2013 در آمریکا انجام شد تقریبا 40 درصد از زنانی که در دهه 40 سالگی خود بسر می برند با مشکل چاقی و اضافه وزن روبرو هستند.

19 فروردین 1400

معرفی پارک شطرنج تهران

اگر ساکن تهران هستید و یا اینکه در یک مسافرت موقت راهی تهران شده اید و می خواهید اوقات فراغت خود را در یک فضای مطلوب سپری کنید، پارک شطرنج تهران می تواند یک گزینه ایده آل برای شما باشد. این پارک با فضای سبز مناسب، مکانی دنج برای گذراندن اوقاتی توام با آرامش...

19 آذر 1399

تجربیات تلخ بانوی رکابزن خوزستانی از تمرین در جاده

خبرنگاران/خوزستان بانوی رکاب زن خوزستانی با بیان این که متاسفانه برای ترویج و فرهنگ سازی دوچرخه سواری هنوز کار خاصی در خوزستان انجام نشده است، گفت: بعضی که درون خودرورها هستند، به سمت ما ترقه پرتاب می نمایند یا آنقدر به ما نزدیک می شوند که برای چندین...

8 مهر 1399

واکنش اورژانس تهران به اظهارات مربی بانوی رکاب زنی که در تصادف فوت کرد

رئیس مرکز اورژانس تهران در واکنش به اظهارات مربی بانوی رکاب زن که هفته گذشته طی یک تصادف جان باخت، گفت: موتورلانس اورژانس تقریبا 8 دقیقه پس از اولین تماس به محل وقوع حادثه رسیده و زمان رسیدن آمبولانس هم حدود 11 دقیقه از زمان دریافت اولین تماس بوده است.

23 مرداد 1399