کاروان زائران اربعین دانشگاه بزرگمهر قائنات امشب حرکت می کند

به گزارش اسپند دود کن، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه بزرگمهر قائنات از آغاز اعزام کاروان اربعینی این دانشگاه از امشب و با حضور 44 نفر از دانشجویان و کارکنان خبر داد.

کاروان زائران اربعین دانشگاه بزرگمهر قائنات امشب حرکت می کند

میثم کهن ترابی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه بزرگهمر قائنات در گفتگو با خبرنگار دانشگاه اسپند دود کن، از آغاز اعزام کاروان اربعینی این دانشگاه از امشب خبر داد و گفت: یک دستگاه اتوبوس 44 نفره از دانشگاه ما به مرز مهران اعزام می شود که شامل دانشجویان، کارکنان و استادان این دانشگاه است.

کهن ترابی با بیان اینکه این کاروان 19 مهر از مرز مهران خارج می شود، بیان نمود: برنامه ما در این اردو زیارت عتبات در کربلا و نجف و حضور در پیاده روی جهت نجف تا کربلا است و هماهنگی های لازم برای اسکان کاروان در این دو شهر اجرا شده است.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه بزرگمهر قائنات ادامه داد: کاروان ما 25 مهر از کربلا به سمت مرز حرکت می کند و شب اربعین قائن هستند.

وی با بیان اینکه پیش بینی ما برای این سفر برای هر نفر 800 هزار تومان بوده است، گفت: دانشگاه تا سقف 300 هزارتومان تسهیلات بلاعوض به زائران اربعین پرداخت کرده و بقیه هزینه سفر نیز به صورت وام با بازپرداخت 10 ماهه به زائران اعطا شده است.

کهن ترابی با اشاره به اینکه کاروان زائران اربعین دانشگاه بزرگمهر ویژه برادران است، گفت: این اولین تجربه برون مرزی دانشگاه است و به همین دلیل امسال صرفا از دانشجویان و کارکنان برادر دانشگاه ثبت نام کردیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کاروان زائران اربعین دانشگاه بزرگمهر قائنات امشب حرکت می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاروان زائران اربعین دانشگاه بزرگمهر قائنات امشب حرکت می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید