خبرنگاران کادر درمانی مقابله با کرونا شرایط سختی را سپری می نماید

به گزارش اسپند دود کن، خرم آباد - خبرنگاران - استاندار لرستان گفت: کادر درمانی مقابله با بیماری کرونا شرایط سختی را سپری می کند که رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری ها توسط مردم به انتها یافتن این شرایط یاری می کند.

خبرنگاران کادر درمانی مقابله با کرونا شرایط سختی را سپری می نماید

سیدموسی خادمی شامگاه چهارشنبه در جلسه ویدئو کنفرانس ستاد مدیریت بیماری کرونا با تبریک هفته سلامت به کادر درمانی استان و تقدیر از عملکرد آنها اضافه نمود: کادر درمانی شرایط سختی را پشت سر می گذارند و با توجه به عملکرد غیر قابل پیش بینی ویروس، یاری ها به دانشگاه علوم پزشکی ادامه دار باشد و تامین احتیاج زیرمجموعه های این نهاد در اولویت قرار گیرد.

وی توضیح داد: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز با تامین مایحتاج و تکمیل امکانات، آمادگی لازم برای مواجهه با شرایط خاص احتمالی را داشته باشد.

وی اظها ر داشت: بر اساس مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا تا پانزدهم اردیبهشت ماه اصل بر عدم برگزاری هرگونه مراسمی است، فرمانداران و سایر اعضاء ستاد بر اجرای این موضوع اهتمام داشته باشند و به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، سیستم حمل و نقل استان رعایت اصول و پروتکل های بهداشتی در جابجایی مسافران را مد نظر قرار داده و اجرایی کند.

خادمی با اشاره به لزوم جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر، زباله گردها و بچه ها کار گفت: دستگاه های اجرایی مرتبط جلوگیری از کوچ عشایر و ورود آنها به استان را با جدیت دنبال نمایند و شرایط خروج برای عشایری که وارد استان شده اند فراهم گردد.

وی ادامه داد: هدف نهایی مصوبات ستاد مقابله با کرونا یاری به عملکرد بهتر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی برای مبارزه با این بیماری و خدمات رسانی به مردم است بنابراین مدیران دستگاه های اجرایی با پیگیری مصوبات ستاد، در صورت برخورد با هر گونه مشکل ضمن اطلاع رسانی به ستاد در جهت برطرف آن اقدام نمایند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران کادر درمانی مقابله با کرونا شرایط سختی را سپری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کادر درمانی مقابله با کرونا شرایط سختی را سپری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید