می دانم چه کسانی حاشیه سازی می نمایند، همچنان در کنار استقلال هستم

به گزارش اسپند دود کن، سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: می دانم چه کسانی برای من و استقلال حاشیه سازی می نمایند و مطمئن باشید نام آن ها را به زودی خواهم گفت.

می دانم چه کسانی حاشیه سازی می نمایند، همچنان در کنار استقلال هستم

به گزارش گروه ورزشی اسپند دود کن، جواد زرینچه پس از تساوی 2 بر2 استقلال برابر پیکان تهران اضافه کرد: متاسفانه بعضی ها شرایطی را بوجود آورده اند که طرفداران علیه من شعار داده و به منی که سال ها در استقلال بوده ام بگویند حیا کن استقلال را رها کند. این برای من خیلی سنگین بود. من همواره با تمام وجود به استقلال خدمت نموده ام حتی زمانی که همه از استقلال انتقاد می کردند من حمایت می کردم.

وی در ادامه گفت: آقایانی که جایشان در استقلال نیست و به هر طناب پوسیده ای چنگ می زنند تا بتوانند دوباره قدرت را به دست بگیرند می خواهند من را نابود نمایند، اما من با تمام وجود برای استقلال کار خواهم کرد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سئوال که آیا شما از فردا کنار تیم نخواهید بود، گفت: در حال حاضر با تمام قدرت کنار تیم هستم تا بتوانیم آرامش را به تیم بازگردانیم.

وی گفت: امیدوارم طبق صحبت هایی که شده استراماچونی دوباره به استقلال بازگردد.

زرینچه در پاسخ به این سئوال که وریا غفوری گفته این اتفاقات افتضاح مدیریت بوده است، توضیح داد: باید همه چیز برنامه ریزی شده می بود. وقتی ما تحریم هستیم باید استرا می گفتند که شرایط پرداخت پول سخت است، اما این اتفاق رخ نداد و حالا می بینیم که همین ضعف ها باعث شد تا استراماچونی از استقلال برود.

وی در پاسخ به این پرسش که گفته می گردد به دلیل اینکه سال ها پیش شما به حجازی خیانت نموده ای حالا طرفداران باز هم همین حس را دارند گفت: من به حجازی خیانت نکردم، من عاشق او بودم. شبی که می خواستند او را برکنار نمایند آقای فتح الله، منزوی و جویباری به من گفتند می خواهیم حجازی را برکنار کنیم نظر تو چیست که من گفتم من فقط بازیکن تو هستم و نمی توانم نظر بدهم؛ بنابراین با تمام قدرت به کارم ادامه می دهم.

زرینجه اضافه کرد: من به منزل حجازی رفتم و او به من گفت: تو کنار بچه ها باش، کارت را ادامه بده، زیرا من از مدت ها قبل می دانستم این آقایان بدنبال برکناری من هستند. در مورد آن بازی فراموش نشدنی که با سایپا داشتیم باید بگویم در دقایق خاتمهی بازی به من گفتند برو دفاع آخر بایست، ولی من عنوان کردم که خسته هستم و نمی توانم چنین کاری را انجام دهم. اما متاسفانه یک عده ای این موضوع را خیانت تلقی نموده و برای من حاشیه سازی کردند.

وی در خاتمه تاکید نمود: با تمام این اتفاقات امیدوارم هر چه زودتر شرایطی بوجود بیاید تا استراماچونی به تیمش برگردد و دوباره راهنمایی استقلال را برعهد بگیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "می دانم چه کسانی حاشیه سازی می نمایند، همچنان در کنار استقلال هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "می دانم چه کسانی حاشیه سازی می نمایند، همچنان در کنار استقلال هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید