شهنازی: از اعتبار خود و باشگاه مان دفاع می کنیم، آزمون و خطای زیادی داشتیم

به گزارش اسپند دود کن، سرمربی تیم والیبال سایپا گفت با تقویت همدلی و اتحاد بین کادر فنی و بازیکنان، انرژی و انگیزه زیادی دارند تا از اعتبار خود و باشگاه سایپا دفاع نمایند.

شهنازی: از اعتبار خود و باشگاه مان دفاع می کنیم، آزمون و خطای زیادی داشتیم

ناصر شهنازی سرمربی تیم والیبال سایپا در گفت وگو با خبرنگار ورزشی اسپند دود کن درباره شرایط تیمش در آستانه آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر گفت : جلساتی با مدیران باشگاه داشتیم و هماهنگی خوبی بین کادر فنی و آنها به وجود آمد. قرار شد با تمام قدرت به کار خود ادامه بدهیم.

سرمربی تیم والیبال سایپا ادامه داد: ما خوب بازی می کنیم، ولی نتیجه نمی گیریم. بازیکنان ما جوان و کم تجربه هستند به همین دلیل در نیم فصل، آزمون و خطای زیادی داشتیم. در فاصله دو نیم فصل روی نقاط ضعف تیم، کار کردیم و قرار گذاشتیم که همگی با تمام قدرت برای برطرف آنها کوشش کنیم. انگیزه کادر فنی و بازیکنان بالاست و همه امیدواریم در دور برگشت، نتایج بهتری بگیریم.

شهنازی در خصوص نقل وانتقالات تیمش گفت: متأسفانه یک پاسور خود را از دست دادیم و حالا با دو پاسور به کار ادامه می دهیم. پاسور دوم ما، بازیکن تیم نوجوانان ایران است که سابقه بازی در مسابقات قهرمانی زیر 19 سال دنیا را دارد.

مربی پیشین تیم ملی ایران توضیح داد: ما علاوه بر نقاط ضعف فنی، روی مسائل روحی و روانی بازیکنان هم کار کردیم تا همدلی آنها بیشتر گردد. با تقویت همدلی و اتحاد بین کادر فنی و بازیکنان، انرژی و انگیزه زیادی داریم تا از اعتبار خود و باشگاه دفاع کنیم.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: با برطرف مصدومیت آرش کشاورزی، بازیکن باتجربه و آماده ای در اختیار داریم. حالا هم شرایط مهیاست تا در نیم فصل، نتایج بهتری به دست بیاوریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "شهنازی: از اعتبار خود و باشگاه مان دفاع می کنیم، آزمون و خطای زیادی داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهنازی: از اعتبار خود و باشگاه مان دفاع می کنیم، آزمون و خطای زیادی داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید