نکونام: بازی با تیم های پایین جدولی که برای بقا می جنگند، سخت است

به گزارش اسپند دود کن، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: کاری را که می خواستیم، انجام دادیم و می توانستیم زودتر به گل برسیم.

نکونام: بازی با تیم های پایین جدولی که برای بقا می جنگند، سخت است

به گزارش اسپند دود کن، جواد نکونام در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل فجر سپاسی گفت: این پیروزی را به بازیکنان و مجموعه فولاد تبریک می گویم. بازیکنان در سرانجام سال به فکر تعطیلات و استراحت هستند و آخرین بازی سال همیشه سخت است. با این حال بازیکنان ما تمرکز داشتند و با برنامه بازی کردند. کاری را که می خواستیم، انجام دادیم و می توانستیم زودتر به گل برسیم. موقعیت های خوبی به ویژه در نیمه اول خلق کردیم و فجر در این نیمه به دروازه ما نزدیک نشد. در نیمه دوم هم فجر سپاسی تغییر تاکتیک داد و با نفرات زیادی حمله کرد.

وی با تمجید از رقیب فولاد گفت: فجر در این دو هفته تیم خیلی خوبی بود و دونده و جنگده بازی کرد. به مهرزاد معدنچی تبریک می گویم. تیم ما با سازمان و شکل دفاعی خود توانست بازی را کنترل کند و یک موقعیت گلزنی داشت. می توانستیم روی شروع مجدد و نیز بازی خیلی خوبی که در سمت چپ داشتیم، به گل دوم برسیم تا خیال خود را راحت کنیم. با این حال بی دقتی و تیر دروازه باعث شد بازی یک بر صفر تمام شود.

سرمربی فولاد دیدار با تیم های پایین جدولی را سخت خواند و شرح داد: خدا را شکر سه امتیاز مهمی گرفتیم. بازی با تیم های پایین جدولی که برای بقا می جنگند، سخت است و دیدار با شهر خودرو و نفت مسجدسلیمان نیز همین شرایط را داشت. به بازیکنانم خسته نباشید می گویم. سال سختی داشتیم، اما به موفقیت رسیدیم. فولاد باشگاهی بزرگ است و لیاقت و اعتبار آن بالاتر از صحبت های من است. دوست دارم فولاد جایگاه بالایی داشته باشد تا با شخصیت و امکاناتش، بهترین جایگاه را در فوتبال ایران داشته باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نکونام: بازی با تیم های پایین جدولی که برای بقا می جنگند، سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکونام: بازی با تیم های پایین جدولی که برای بقا می جنگند، سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید