درخواست وزیر بهداشت از مردم همزمان با ورود سویه تازه کرونا

به گزارش اسپند دود کن، تهران(پانا) - وزیر بهداشت گفت که تمام مراکز واکسیناسیون را در کل کشور فعال می نماید مانند چندماه قبل که فعال بوده اند تا به همان صورت بتوانند عمل نمایند.

درخواست وزیر بهداشت از مردم همزمان با ورود سویه تازه کرونا

بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پس از جلسه فوق العاده ستاد ملی مقابله با کرونا دریک گفتگوی تلویزیونی گفت: توصیه ما در درجه اول این است که همه به سرعت واکسیناسیون را انجام دهند. آنهایی که یک دوز واکسیناسیون داشته اند، حتما دوز دوم را دریافت نمایند. به علاوه همه عزیزانی که دو دوز واکسیناسیون انجام داده اند و حداقل سه ماه از دوز دوم آنها گذشته است، حتما دوز سوم را دریافت نمایند. ما تمام مراکز واکسیناسیون را در کل کشور فعال می کنیم، انشالله که مانند چندماه قبل که فعال بوده اند، به همان صورت بتوانند عمل نمایند.

وی اضافه نمود: از طرف دیگر، خصوصیت این سویه این است که انتشارش بسیار سریع است و در یک روز و نیم دو برابر منتشر می گردد. الان در کشورهای دیگری که گرفتار این ویروس هستند، شدت انتشار بسیار بالاست، بنابراین ما باید مراقبتمان را بسیار بیشتر کنیم. مهم ترین نکته زدن ماسک است و ماسک از همه چیز مهم تر است. الان ثابت شده است افرادی که ماسک می زنند گرفتار اومیکرون نمی شوند، بنابراین توصیه و خواهشم این است که حتما ماسک بزنند. رعایت فاصله بسیار مهم است و تا جایی که می گردد از تجمع مخصوصا در محیط های بسته پرهیز نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "درخواست وزیر بهداشت از مردم همزمان با ورود سویه تازه کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست وزیر بهداشت از مردم همزمان با ورود سویه تازه کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید