خبرنگاران رییس فراکسیون ورزش مجلس: ورزش فیروزآباد مظلوم واقع شده است

به گزارش اسپند دود کن، شیراز-خبرنگاران- رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه شهرستان فیروزآباد در حوزه ورزش مظلوم واقع شده است، گفت: هیچ سهمی از حوزه نفت تا کنون به ورزش این شهرستان اختصاص نیافته است.

خبرنگاران رییس فراکسیون ورزش مجلس: ورزش فیروزآباد مظلوم واقع شده است

به گزارش اسپند دود کن مهدی فروردین، شنبه در حاشیه افتتاح زمین چمن مصنوعی فیروز آباد که با حضور معاون وزارت ورزش و جوانان بر گزار شد، افزود: امروز (نهم اسفندماه 99) بعد از گذشت 42 سال از عمر انقلاب اسلامی شاهد افتتاح پروژه ای هستیم که افراد زیادی برای آن زحمت کشیدند و این طرح باید 20 سال پیش افتتاح می شد.

کننده مردم شهرستان های فیروزآباد، فراشنبد و قیرو کارزین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: حق این سه شهرستان در حوزه ورزش آنگونه که باید ادا نشده است و انتظار داریم رویکرد مسوولان به این مناطق در این زمینه مهربان تر باشد.

فروردین گفت: افراد مستعدی در سه شهرستان یاد شده هستند که می توانند در عرصه ورزش در سطح ملی و بین المللی افتخار کسب کنند اما آنها به دلیل کمبود زیر ساخت های ورزشی استعدادهایشان شکوفا نشده است.

وی ادامه داد: همچنین در سه منطقه نامبرده، دهها بازیکن بهتر از برخی از بازیکنان شناخته شده تیم ملی فوتبال وجود دارد لیکن به سبب کمبود امکانات ورزشی استعدادهای آنان شناسایی نشده است

معاون وزیر وزیر ورزش و جوانان، در ادامه این سفر از امکانات ورزشی شهرستان های فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین بازدید کرد.

شهرستان های فیروزآباد و فراشبند به ترتیب در فاصله 93 کیلومتری و 164 کیلومتری و شهرستان قیروکارزین به مرکزیت قیر در 169 کیلومتری جنوب غرب شیراز واقع شده اند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران رییس فراکسیون ورزش مجلس: ورزش فیروزآباد مظلوم واقع شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رییس فراکسیون ورزش مجلس: ورزش فیروزآباد مظلوم واقع شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید