حضور طرفداران در استادیوم آزادی؛ خاتمه یک فراق با بی نظمی و هرج و مرج

به گزارش اسپند دود کن، طرفداران بعد از مدت ها فراق برای تماشای ملاقات تیم های فوتبال استقلال و نساجی در استادیوم آزادی حضور پیدا کردند اما این اتفاق با بی نظمی همراه بود.

حضور طرفداران در استادیوم آزادی؛ خاتمه یک فراق با بی نظمی و هرج و مرج

به گزارش خبرنگار ورزشی اسپند دود کن، امروز (آدینه) عنوان شد طرفداران دو باشگاه استقلال و نساجی با ظرفیت محدود می توانند برای تماشای ملاقات این دو تیم در استادیوم آزادی حضور پیدا نمایند. از همین رو از ساعات ابتدایی اعلام این موضوع تماشاگران خود را به مقابل استادیوم آزادی رساندند.

طبق اعلام سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر بنا شده بازگشت دوباره تماشاگران به استادیوم ها منوط به رعایت پروتکل ها باشد اما تصاویر حضور طرفداران پشت در های استادیوم نشان می دهد که پروتکل ها به خوبی رعایت نشده است. ورود طرفداران بعد از باز شدن در های استادیوم نیز با بی نظمی شدیدی همراه بود. عدم فاصله گذاری مناسب بین افراد و البته ماسک نداشتن بعضی، نقض پروتکل ها را در نخستین حضور تماشاگران در استادیوم ها نشان می دهد.

نیروی انتظامی اعلام کرد فقط به طرفدارانی اجازه ورود داده می گردد که بلیت تهیه نموده باشند در غیر این صورت از ورودشان ممانعت خواهد شد. بعلاوه پلیس یگان ویژه حضور طرفداران پس از دو سال را تبریک گفت و درخواست کرد در صورت باز شدن درهای استادیوم با نظم وارد شوند، مسئله ای که در عمل رخ نداد. فیلم این صحنه را در زیر می توانید ببینید:

در ادامه طرفداران استقلال به صورت رسمی در سکوها استقرار یافتند اما بازهم خیلی خبری از رعایت پروتکل های بهداشتی نیست. طرفداران در روبه روی جایگاه استقرار دارند. در حال حاضر حدود دو هزار نفر در استادیوم حضور دارند و کماکان به تعدادشان افزوده می گردد.

علیرضا حقیقی دروازه بان نساجی اولین بازیکنی بود که برای گرم کردن وارد زمین شد و به سمت طرفداران استقلال دست تکان داد. طرفداران استقلال در ابتدا او را تشویق کردند اما سپس شعار فوتبالی علیه دروازه بان نساجی سر دادند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "حضور طرفداران در استادیوم آزادی؛ خاتمه یک فراق با بی نظمی و هرج و مرج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور طرفداران در استادیوم آزادی؛ خاتمه یک فراق با بی نظمی و هرج و مرج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید