باقری: به خاطر عدم تمرکز بازیکنان نتوانستیم از موقعیت ها استفاده کنیم، 2 گل بد خوردیم و تمرکزمان از دست رفت

به گزارش اسپند دود کن، مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت، در ملاقات مقابل طرفدار به خاطر عدم تمرکز بازیکنان تهاجمی شان نتوانسته اند از موقعیت ها استفاده نمایند و بازی مساوی شده است.

باقری: به خاطر عدم تمرکز بازیکنان نتوانستیم از موقعیت ها استفاده کنیم، 2 گل بد خوردیم و تمرکزمان از دست رفت

به گزارش اسپند دود کن، کریم باقری درباره تساوی 2 - 2 تیم پرسپولیس مقابل طرفدار در هفته نهم لیگ برتر گفت: بازی خیلی سختی بود. تیم طرفدار از لیگ یک آمده است و شناخت خیلی زیادی از این تیم نداشتیم. البته فیلم های این تیم را دیده و بررسی نموده بودیم و می دانستیم کار سختی داریم.

وی در ادامه اضافه کرد: در کل بازی بدی انجام ندادیم و موقعیت های خوبی داشتیم که متأسفانه در نیمه اول نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. دو سه موقعیت صد درصد داشتیم که به خاطر عدم تمرکز بازیکنان هجومی آنها را از دست دادیم و نتوانستیم برنده بازی باشیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس توضیح داد: دو گل نسبتاً بد هم خوردیم و اینها باعث شد تیم مان تمرکزش را از دست بدهد. در نیمه دوم تا لحظه آخر کوشش خودمان را انجام دادیم و مساوی کردیم. امتیاز از دست دادیم، ولی در جدول فاصله ما با صدر سه امتیاز است و می توانیم جبران کنیم. ان شاءالله تمام کوشش مان را می کنیم تا در بازی بعد سه امتیاز را به دست بیاوریم، در جدول خودمان را بالا نگه داریم و به بازی های آینده امیدوار باشیم. از طرفداران می خواهم تیم را حمایت می نمایند و ما هم تمام کوشش مان را می کنیم تا آنها را شاد کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "باقری: به خاطر عدم تمرکز بازیکنان نتوانستیم از موقعیت ها استفاده کنیم، 2 گل بد خوردیم و تمرکزمان از دست رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باقری: به خاطر عدم تمرکز بازیکنان نتوانستیم از موقعیت ها استفاده کنیم، 2 گل بد خوردیم و تمرکزمان از دست رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید