کار یوونتوس برای خرید پل پوگبا سخت شد

به گزارش اسپند دود کن، یوونتوس کار آسانی برای خرید پل پوگبا در ماه های پیش رو نخواهد داشت.

کار یوونتوس برای خرید پل پوگبا سخت شد

به گزارش گروه ورزشی اسپند دود کن، قرارداد پل پوگبا در تابستان سال آینده با منچستریونایتد به اتمام خواهد رسید و به نظر می رسد شیاطین سرخ چاره ای جز فروش این هافبک فرانسوی در تابستان سال جاری ندارند. تا پیش از شیوع ویروس کرونا از یوونتوس به عنوان یکی از مقاصد اصلی پل پوگبا نام برده می شد، اما حالا شرایط متفاوت شده و بیانکونری از منابع اقتصادی لازم برای خرید این بازیکن برخوردار نیست.

شبکه رای اسپورت امروز با انتشار این خبر اذعان داشت در حال حاضر یوونتوس تنها می تواند با پیشنهاد معاوضه بازیکن با منچستریونایتد وارد مذاکره گردد و پرداخت مبلغ مورد نظر این باشگاه در تابستان سال جاری برای بیانکونری شدنی نیست.

همچنین رای اسپورت خاطر نشان کرد خود پل پوگبا به جای تجربه ای جدید در لالیگا یا لیگ یک فرانسه و انتقال به تیم هایی چون رئال مادرید یا پاری سن ژرمن، خواستار بازگشت به سری آ است و همین موضوع می تواند برگ برنده یوونتوس برای خرید پل پوگبا باشد. اخباری در خصوص احتمال معاوضه پل پوگبا با بازیکنانی چون داگلاس کاستا و میرالیم پیانیچ شنیده شده است. البته در صورت پذیرش پیشنهاد معاوضه از سوی یونایتد، اینتر نیز می تواند وارد این معامله شده و با انتقال مارسلو بروزوویچ به اولدترافورد، برای خرید ستاره فرانسوی یونایتد اقدام کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کار یوونتوس برای خرید پل پوگبا سخت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار یوونتوس برای خرید پل پوگبا سخت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید