پیشنهاد عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره ادامه لیگ برتر؛ جدول لیگ های نوزدهم و بیستم ادغام گردد

به گزارش اسپند دود کن، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال پیشنهاد کرد که جدول فعلی مسابقات لیگ برتر با جدول لیگ بیستم ادغام و قهرمان پس از برگزاری تمام این بازی ها معین گردد.

پیشنهاد عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره ادامه لیگ برتر؛ جدول لیگ های نوزدهم و بیستم ادغام گردد

به گزارش خبرنگار ورزشی اسپند دود کن، در روزهای اخیر و با تعطیلی مسابقات لیگ برتر فوتبال، پیشنهادهای مختلفی چون تعطیلی مسابقات یا از سر گیری بازی ها با رفع شدن کرونا ارائه می گردد.

محمود شیعی، مدیرعامل پیشین باشگاه پیکان و عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال پیشنهاد جالبی در این زمینه ارائه کرد. وی در این خصوص به اسپند دود کن گفت: پیشنهاد می کنم جدول لیگ نوزدهم به لیگ بیستم منتقل و همه چیز پس از 51 هفته معین گردد(21 هفته از لیگ نوزدهم + 30 هفته لیگ بیستم). در این شرایط، اولویت همه ما که جان مردم است، رعایت می گردد و تیم ها نیز به حق خود می رسند.

وی ادامه داد: در صورت عملی شدن این پیشنهاد، زمان های تعطیلی و جابجایی در جای خود می ماند و اگر AFC برنامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را خاطرنشان کرد، به استناد صورتجلسه ای که باید در سازمان لیگ تهیه و به باشگاه ها ابلاغ گردد، چهار تیم بالای جدول برای شرکت در این رقابت ها معرفی می شوند.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با بیان اینکه می توان این اتفاق را در همه لیگ های داخلی رقم زد، عنوان نمود: در لیگ بیستم ممکن است تیم قهرمان، بالای 100 امتیاز بگیرد که فکر نکنم مسئله ای داشته باشد.

به گزارش اسپند دود کن تمام فعالیت های ورزشی تا انتها فروردین ماه تعطیل است و آغاز یا عدم آغاز مسابقات از جمله لیگ برتر فوتبال بستگی به تصمیم ستاد مقابله با کرونا دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پیشنهاد عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره ادامه لیگ برتر؛ جدول لیگ های نوزدهم و بیستم ادغام گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره ادامه لیگ برتر؛ جدول لیگ های نوزدهم و بیستم ادغام گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید