واکنش اورژانس تهران به اظهارات مربی بانوی رکاب زنی که در تصادف فوت کرد

به گزارش اسپند دود کن، رئیس مرکز اورژانس تهران در واکنش به اظهارات مربی بانوی رکاب زن که هفته گذشته طی یک تصادف جان باخت، گفت: موتورلانس اورژانس تقریبا 8 دقیقه پس از اولین تماس به محل وقوع حادثه رسیده و زمان رسیدن آمبولانس هم حدود 11 دقیقه از زمان دریافت اولین تماس بوده است.

واکنش اورژانس تهران به اظهارات مربی بانوی رکاب زنی که در تصادف فوت کرد

به گزارش اسپند دود کن به نقل از ایسنا، بانوی رکابزن، ونوس نوری (زرین خاک) که عضو هیات دوچرخه سواری تهران بود، صبح روز چهارشنبه 14 خردادماه بر اثر تصادف با خودرویی که پس از حادثه متواری شد جان خود را از دست داد.

تقاطع بزرگراه شیخ فضل الله و حکیم یک خودرو از پشت با او که در حال تردد با دوچرخه بوده برخورد می نماید و متاسفانه این حادثه منجر به جان باختن این بانوی رکابزن می گردد. مربی این رکابزن که در لحظه فوت وی بالای سرش حضور داشته توضیحاتی را در خصوص علت فوت و حواشی که بعدا پیش آمد ارائه نموده و طی آن گفته است که ابتدا آمبولانس موتوری آمد که نتوانست کاری انجام بدهد و سپس 40 دقیقه طول کشید تا ماشین آمبولانس بیاید

  • مرگ دلخراش بانوی دوچرخه سوار در تهران
  • روایت شاهد عینی از لحظه مرگ بانوی رکابزن | آمبولانس 40 دقیقه دیر آمد

دکتر پیمان صابریان رئیس مرکز اورژانس تهران ضمن اظهار تاسف از جان باختن این بانوی دوچرخه سوار گفت: موتورلانس اورژانس تقریبا 8 دقیقه پس از اولین تماس به محل وقوع حادثه رسیده و زمان رسیدن آمبولانس هم حدود 11 دقیقه از زمان دریافت اولین تماس بوده است.

وی ادامه داد: این درحالی بود که این بانو پس از رسیدن نیروهای امدادی اورژانس به محل حادثه علائم حیاتی نداشت و حین انتقال وی به بیمارستان عملیات احیای قلبی و ریوی برای وی انجام و به بیمارستان حضرت رسول منتقل شد.

صابریان با بیان اینکه ضمن رد ادعای مربی این دوچرخه سوار گفت: ما هم از جان باختن این بانوی ورزشکار بسیار متاسف شدیم و امیدواریم که دیگر شاهد وقوع این دسته از حوادث تلخ نباشیم، اما درباره این موضوع که گفته می گردد آمبولانس 40 دقیقه پس از وقوع حادثه به محل رسیده است باید گفت که تمام مکالمات با اورژانس ضبط می گردد و راستا حرکت آمبولانس ها و زمان رسیدن آن ها معین است و ثبت شده است.

رئیس مرکز اورژانس تهران اضافه کرد: بر اساس شرایطی که از بیمار اعلام می گردد گاهی فقط موتورلانس و گاهی هم آمبولانس و هم موتورلانس اعزام می گردد. در این مورد نیز با توجه به شرایط حاد بیمار هم موتورلانس و هم آمبولانس به محل اعزام شده بودند که موتور معمولا با توجه به دسترسی راحت تر چند دقیقه زودتر می رسد.

وی گفت: البته در این موقع برای اطرافیان بیمار یا مصدوم زمان بسیار دیر می گذرد که بسیار طبیعی است چون شرایط بسیار سخت و سخت است.

رئیس مرکز اورژانس تهران در واکنش به ادعای مربی این دوچرخه سوار در خصوص اعزام آمبولانس از بیمارستان میلاد نیز اظهار کرد: اگر منظور مربی این فرد این بوده که چرا آمبولانس از بیمارستان میلاد اعزام نشده است باید گفت که نیروهای اورژانس از پایگاه ها اعزام می شوند. این در حالی است که ما پایگاهی در بیمارستان میلاد نداریم.

صابریان ادامه داد: اگر منظورشان این بوده است که چرا مرحوم را به بیمارستان میلاد انتقال ندادیم باید گفت که از آنجا که محل حادثه بعد از بزرگراه شیخ فضل الله بوده است، آمبولانس باید از بزرگراه یادگار امام دور می زده و پس از آن از بزرگراه چمران به سمت بزرگراه حکیم غرب می آمده. پس راستا بسیار طولانی تر می شده و با توجه به آنالیز های اجرا شده بیمارستانی که وی منتقل شده نزدیک تر بوده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "واکنش اورژانس تهران به اظهارات مربی بانوی رکاب زنی که در تصادف فوت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش اورژانس تهران به اظهارات مربی بانوی رکاب زنی که در تصادف فوت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید