واکنش استقلالی ها به شکایت پادوانی به دادگاه حکمیت ورزش

به گزارش اسپند دود کن، سرپرست روابط عمومی باشگاه استقلال گفت: ما از پادووانی شماره حساب خواستیم و آن ها این شماره حساب را با تاخیر اعلام و بعد در CAS شکایت کردند تا روزشمار پولشان را بگیر ند.

واکنش استقلالی ها به شکایت پادوانی به دادگاه حکمیت ورزش

به گزارش گروه ورزشی اسپند دود کن، علی خلف در مورد شکایت پادووانی و درخواست غرامت از باشگاه استقلال، گفت: پادووانی طرح شکایت جدیدی مطرح نموده و درخواست غرامت میلیون دلاری نموده است.

وی اضافه کرد: باشگاه استقلال رایزنی هایی با فیفا انجام داده است که برخی از مطالبات را از منابع این باشگاه در فیفا پرداخت کند که پادووانی جزو آن است. ما از پادووانی خواستیم شماره حساب به ما بدهد و بعد از این درخواست کمی تعلل کردند و یک شکایت دیگر به کمیته انضباطی انجام دادند و درخواست غرامت کردند و البته این شکایت تائید نشد و صد هزار دلار بدهی تائید شده است.

به گزارش گروه ورزشی اسپند دود کن، خلف در مورد افرادی که از داخل به او اطلاعات می دهند، گفت: نمی خواهیم گناه کسی را بشوریم. آنها شماره حساب را با تاخیر اعلام کردند و بعد به تائید باشگاه، فدراسیون فوتبال و فیفا رسید اما وکیل پادووانی شماره حساب را تائید نکرد تا پول واریز گردد.

وی در مورد شکایت پادووانی به CAS گفت: آن ها به CAS شکایت کردند. پیشنهاد دادیم که مطالباتتان را دریافت کنید و بعد در دادگاه CAS هم شکایتتان را دنبال کنید و آنها قبول نکردند. می خواهند دو سه ماهی که شکایت در CAS به طول می انجامد روزشمار پول شان را دریافت نمایند. باشگاه استقلال می خواهد نامه ای به فیفا ارسال کند و توضیح ماوقع را به اطلاع آنها برساند که خودشان از دریافت این بدهی امتناع نموده اند و باشگاه مسئله ای نداشته اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "واکنش استقلالی ها به شکایت پادوانی به دادگاه حکمیت ورزش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش استقلالی ها به شکایت پادوانی به دادگاه حکمیت ورزش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید