همکاری افتخاری پرستویی و پارسایی در اجرای یک موسیقی نمایش

به گزارش اسپند دود کن، موسیقی نمایش عاشورایی علمدار در سوگ و رثای سردار آب و ادب حضرت ابوالفضل (ع) با اهداف خیرخواهانه و با رعایت پروتکل های بهداشتی برای دهه سوم محرم به همت بنیاد فرهنگی هنری رودکی در تالار وحدت اجرا می گردد.

همکاری افتخاری پرستویی و پارسایی در اجرای یک موسیقی نمایش

به گزارش اسپند دود کن به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، این رویداد با مشارکت موسسه خیریه خادمین علی ابن ابیطالب (ع) است و عواید حاصل از آن به وسیله این مجموعه صرف امور خیریه می گردد.

علمدار شامل یازده تابلوی نمایشی با همراهی ارکستر سمفونیک تهران و گروه آوازی به رهبری بردیا کیارس و خوانندگی پوریا اخواص و جلوه های ویژه تصویری و حرکتی، ساخته و پرداخته آهنگساز جوان و خلاق کشور، پوریا خادم است.

تعدادی از هنرمندان شناخته شده کشور نیز به عنوان روایتگر اصل واقعه، پرویز پرستویی را در صندلی تهیه نماینده و حسین پارسایی به عنوان کارگردان به صورت افتخاری و بدون هیچ انتفاع اقتصادی همراهی می نمایند.

محمد رضا کوهستانی به عنوان نویسنده، علی براتی: طراح حرکت، مرتضی نجفی: طراح نور، سروش محمدی و نوید شیخ: طراح صدا، مژگان عیوضی: طراح لباس و حسام نورانی: ویدئو آرت در این پروژه همکاری دارند.

موسیقی نمایش علمدار روایت پر رمز و راز دستان سرداری است که بر خاک می افتد تا به جای وصال مشکی آب، دریایی از حقیقت به خیمه ها برسد.

اجرای این اثر با تعداد محدودی از تماشاگران با رعایت پروتکل بهداشتی و به صورت آنلاین خواهد بود و کلیه منافع اقتصادی این پروژه صرف مناطق محروم کشور می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "همکاری افتخاری پرستویی و پارسایی در اجرای یک موسیقی نمایش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری افتخاری پرستویی و پارسایی در اجرای یک موسیقی نمایش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید