نمایشگاه محصولات دانش بنیان ایرانی در آذربایجان برگزار می شود

به گزارش اسپند دود کن به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اعزام هیات تجاری به کشور آذربایجان به منظور رصد فناوری های مشابه در این کشور، بازدید از پارک های فناوری و حضور در نشست های B2B با شرکت های متناظر صورت می گیرد.

نمایشگاه محصولات دانش بنیان ایرانی در آذربایجان برگزار می شود

ارتباطات بین الملل یکی از الزامات اولیه در فرآیند بین المللی شدن شرکت ها و صادرات محصولات و خدمات است. حضور در هیات های تجاری بین المللی همواره از طرف دولت ها مورد حمایت قرار گرفته است. پذیرش و اعزام این هیات ها یا افراد می تواند با هدف های مختلفی نظیر توسعه بازار، رصد رقبا و فناوری های مشابه، سرمایه گذاری مشترک؛ آموزش و کسب تجربه در حوزه های مختلف صورت گیرد.

با همین هدف مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری23 تا 25 مهرماه سال جاری یک هیات تجاری از ایران را به کشور آذربایجان اعزام می کند تا در این سفر، نشست های تجاری شرکت های ایرانی با شرکت های تجاری آذربایجان برگزار شود.

همچنین بازدید از تکنوپارک باکو، محصولات شرکت های مستقر در این مرکز، کسب اطلاع از شرایط استقرار در این پارک، افتتاح نمایشگاه دائمی محصولات دانش بنیان در باکو و دفتر خدمات بازاریابی از دیگر برنامه های این سفر سه روزه است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نمایشگاه محصولات دانش بنیان ایرانی در آذربایجان برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه محصولات دانش بنیان ایرانی در آذربایجان برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید