سان انتخاب کرد: امباپه و مسی قدرتمندترینهای تاریخ!

به گزارش اسپند دود کن، از نگاه نشریه سان انگلیس کیلیان امباپه ستاره تیم فوتبال پاری سن ژرمن قدرتمندترین و با تکنیک ترین پای راست مهاجمین تاریخ فوتبال را دارد

سان انتخاب کرد: امباپه و مسی قدرتمندترینهای تاریخ!

به گزارش اسپند دود کن به نقل از اسپند دود کن، این بازیکن افسانه ای، پیش از رسیدن به سن 21 سالگی توانسته است 116 گل به ثمر برساند. کریستیانو رونالدو ستاره تیم فوتبال یوونتوس در اظهار نظری جالب درباره این بازیکن گفته است که امباپه برترین بازیکن حال حاضر و ستاره آینده دنیای فوتبال است.

  • برترین چپ پای تاریخ فوتبال

قوی ترین پای چپ مهاجمان فوتبال به لیونل مسی ستاره آرژانتینی تیم بارسلونا تعلق دارد. این بازیکن تا به امروز 700 گل به ثمر رسانده است. لیونل مسی در زدن ضربه های آزاد با پای چپ، مهارتی خاص دارد. این بازیکن برترین زننده ضربات آزاد در میان معتبرترین لیگ های اروپایی است.

  • سخت کوش ترین مهاجم تاریخ فوتبال

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس قوی ترین قلب و قدرت درونی را در میان برترین مهاجمان تاریخ دارا است. این بازیکن به دلیل سخت کوشی خود توانسته به بالاترین سطح فوتبال دنیا برسد و فاتح رقابت های مختلف گردد. رونالدو زمانی که در تیم فوتبال منچستر یونایتد بازی می کرد از سوی بازیکنان این تیم تحت فشار بود، اما با سخت کوشی خود درس بزرگی به این بازیکنان داد.

گری لینکر که یکی از برترین مهاجمان تاریخ فوتبال انگلیس است از غریزه بالایی برخوردار بوده است. این بازیکن در بازی های مختلف با استفاده از غریزه ذاتی، برای خود موقعیت گلزنی ایجاد نموده است. گری لینکر به دلیل غریزه ذاتی اش در لیست منتخب مهاجمان ما قرار می گیرد. این بازیکن در 80 بازی ملی توانست 42 گل به ثمر برساند.

جیمی واردی بازیکن تیم فوتبال لستر سیتی نفر بعدی این لیست است. این بازیکن با گام هایی بلند و سریع بسیاری از مدافعان را جا گذاشته و گلزنی می نماید. واردی اکنون با 19 گل در صدر جدول گلزنان لیگ جزیره ایستاده است. او در این فصل 73 درصد از موقعیت های گلزنی خود را به ثمر رسانده است.

مارکو فان باستن یکی از اسطوره های تاریخ فوتبال هلند به دلیل استفاده از ظریف کاری های فوتبالی، نفر بعدی این لیست است. فان باستن در دوران بازی حرفه ای خود برای تیم های فوتبال آژاکس آمستردام و تیم آث میلان بازی کرد و پیروز شد 218 گل برای این تیم ها به ثمر برساند.

  • فرصت طلب ترین مهاجم تاریخ

توماس مولر بازیکن تیم فوتبال بایرن مونیخ فرصت طلب ترین مهاجم تاریخ فوتبال است. حضور این بازیکن در طول بازی شاید به چشم تماشاگران فوتبال نیاید، اما اگر مدافعان هر تیمی لحظه ای از او غفلت نمایند این مهاجم پاسخ آن ها را با یک گل می دهد. بیشتر گل های مولر با فرصت طلبی از اشتباهات حریفان به ثمر نشسته است. مولر با فرصت طلبی خود، عنوان آقای گلی جام دنیای 2010 آفریقای جنوبی را از آن خود کرد.

رونالدو نازاریو ستاره سال های نه چندان دور تیم ملی فوتبال برزیل و باشگاه رئال مادرید، به دلیل داشتن قدرت بدنی بالا در میان مهاجمان، در لیست ما جا می گیرد. این بازیکن در طول دوران ورزش حرفه ای خود بارها مصدوم شد، ولی پس از مصدومیت با قدرت بیشتری به کار خود ادامه داد. بسیاری از کارشناسان فوتبال این بازیکن را به عنوان با استعدادترین بازیکن تاریخ فوتبال می شناسند. نازاریو با 167 گل، رکوردار گلزنی در میان بازیکنان زیر 21 سال است.

  • 100 بازیکن باارزش دنیا | سقوط باورنکردنی مسی و رونالدو!
منبع: همشهری آنلاین

به "سان انتخاب کرد: امباپه و مسی قدرتمندترینهای تاریخ!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سان انتخاب کرد: امباپه و مسی قدرتمندترینهای تاریخ!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید