رونمایی از جدیدترین گوشی های سامسونگ

به گزارش اسپند دود کن، این تلفن همراه احتمالا از ابعاد عظیم تر یعنی صفحه نمایش 8 اینچی، دوربین 108مگاپیکسلی، شیشه فوق العاده نازک، سازگاری با 5جی، قلم و پردازنده اسنپدراگون 856 که گلکسی نوت اولترا 20 هم داشت، برخورداراست.

رونمایی از جدیدترین گوشی های سامسونگ

احتمال می رود این گوشی از قابلیت فناوری 5جی برخوردار باشد

شرکت سامسونگ خاطرنشان کرد که مراسم رونمایی گوشی گلکسی خود را ماه آینده برگزار خواهد نمود. انتظار می رود که این شرکت دستگاه های گلکسی نوت 20 را به همراه نسل بعدی تلفن های تاشونده در مراسمی که برای 5 اوت برنامه ریزی شده است، رونمایی کند.

ویدیوی خبررسان سامسونگ اطلاعات کمی منتشر نموده است هرچند رنگ دستگاه نشان داده شده با نمونه هایی که قبل تر در اینترنت لو رفته بود مطابقت دارد. بنابرگزارشات، یک نسخه روسی از تارنمای سامسونگ، قبل تر تصویر نوت 20 اولترای مسی رنگ را در تارنمای خود به نمایش گذاشته بود.

قلم اس پن (S-Pen که درون گوشی هوشمند قرار می گیرد) هم به همین رنگ خواهد بود.

یکی دیگر از اطلاعات فاش شده نشان می دهد که گوشی نوت 20 اولترا برای دوربین جلوی خود برشی کوچک تر خواهد داشت و آن طور که پیداست یک آرایه دوربین چهارگانه دارد که به حس گر تی او اف (ToF یا زمان پرواز) پشت گوشی مجهز است.

با وجود این که یک ماه از خبر انتشار آن می گذرد، اما هنوز معین نیست که این دستگاه جدا از ارتقای پردازنده های پیش بینی شده چه ویژگی های دیگری دارد. مدارک اف سی سی (کمیسیون ارتباطات فدرال) ثبت شده توسط سامسوسنگ حاکی از آن است که این دستگاه از تراشه های اسنپدراگون 865 کوالکوم و یا طبق آن چه که هنوز اعلام نشده احتمالا از تراشه اسنپدراگون 865 پلاس استفاده خواهد نمود.

ضمن این که احتمال می رود این گوشی قابلیت های 5جی را هم به وسیله مودم کوالکوم ایکس 55 ام و شارژ بی سیم در خود داشته باشد.

شایعات دیگر حاکی از آن است که سامسونگ گلکسی نوت اولترا 20 دارای صفحه نمایش 6.9 اینچی با رزولوشن 3،040 در1،440 پیکسل خواهد بود و احتمالاً با نرخ تازه سازی 120هرتزی مانند آن چه در گذشته در گلکسی اولترا اس 20 دیده ایم، در رقابت با تلفن های هوشمند اندرویدی است.

گزارش ها می گویند با توجه به این که این مدل، دنباله سامسونگ گلکسی فولد است، این دستگاه، گلکسی فولد2 (Galaxy Galaxy Fold 2) یا گلکسی زد فولد2 (Galaxy Z. Fold 2) نام گذاری خواهد شد.

این تلفن همراه احتمالا از ابعاد عظیم تر یعنی صفحه نمایش 8 اینچی، دوربین 108مگاپیکسلی، شیشه فوق العاده نازک، سازگاری با 5جی، قلم و پردازنده اسنپدراگون 856 که گلکسی نوت اولترا 20 هم داشت، برخورداراست. در حالی که میزان قیمت هر دو دستگاه هنوز نامعین است، انتظار می رود که قیمت فولد دوم حدود 1900 پوند باشد.

منبع: ایندیپندنت

منبع: فرادید

به "رونمایی از جدیدترین گوشی های سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از جدیدترین گوشی های سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید