تکواندو همچنان درانتظار تصمیم ستاد کرونا، سناریوی جدید برای جوانان

به گزارش اسپند دود کن، براساس آخرین اطلاعیه های ستاد کرونا در ورزش رشته های رزمی همچنان در بخش مبارزه اجازه فعالیت ندارند و طولانی شدن دوری ملی پوشان از اردو نگرانی هایی را برای کادر فنی بوجود آورده و بر همین اساس فدراسیون در کوشش است تا با تغییراتی، پروتکل های بهداشتی را برای جلب نظر مسئولان وزارت ورزش و ستاد کرونا دوباره ارسال کند.

تکواندو همچنان درانتظار تصمیم ستاد کرونا، سناریوی جدید برای جوانان

اما نکته مهمتر از تشکیل اردوی تیم ملی، برگزاری سیزدهمین دوره رقابتهای قهرمانی جوانان دنیا است. از امروز دقیقاً 120 روز دیگر یعنی 23 مهرماه بلغارستان در شهر صوفیه میزبان این دوره از رقابتهاست. رقابتهایی که تیم پسران ایران برای دفاع از عنوان قهرمانی خود باید آماده گردد.

صادر نشدن مجوز فعالیت در رشته های رزمی بخصوص تکواندو این موضوع را تحت شعاع قرار داده است. سید محمد پولادگر روز یکشنبه در جریان برگزاری مجمع انتخاباتی اردبیل از برنامه ریزی فدراسیون برای تشکیل اردوی نوجوانان اطلاع داد.

در همین رابطه و با وجود زمان محدود برای آماده سازی، به نظر می رسد برگزاری مسابقات آزاد کشوری به عنوان اولین مرحله از مسابقات انتخابی از دستور کار فدراسیون خارج شده است.

محمدرضا زوار سرمربی تیم ملی نوجوانان در این مورد به اسپند دود کن گفت: برنامه های خود را برای آماده سازی تیم ملی نوجوانان به فدراسیون ارائه داده ایم و در صورت کسب مجوز، اردوی آماده سازی را برای شرکت در رقابتهای دنیای شروع خواهیم کرد.

وی در خصوص برگزار نشدن مسابقات قهرمانی کشور هم گفت: فاصله زمانی تا برگزاری مسابقات اجازه نمی دهد مانند سنوات گذشته پیش برویم، به همین دلیل سناریوهای دیگری را مد نظر داریم که دعوت از قهرمانان سال گذشته، رنکینگ لیگ و… می تواند بخشی از این سناریو باشد.

سرمربی تیم ملی نوجوانان ادامه داد: فعلاً که چیزی معین نیست و اگر مجوز شروع اردوها صادر گردد، در جلسه با مسئولان فدراسیون برنامه های آماده سازی را تدوین و تصویب خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تکواندو همچنان درانتظار تصمیم ستاد کرونا، سناریوی جدید برای جوانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکواندو همچنان درانتظار تصمیم ستاد کرونا، سناریوی جدید برای جوانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید